Kako vedeti kateri propeler je pravi
Moderatorji: moderator2, moderator
Kako vedeti kateri propeler je pravi
lp
Imam čoln ki tehta 550kg in Hondin motor75km ki tehta 165kg tako da imam skupno težo 715 plus gorivo in potnike.Težava je v tem da ko so štirje odrasli na krmi komaj zglisira.Na motorju imam propeler 13,5x15 in z tem propelarjem mi motor ne doseže več kot 4300 obratov če se peljem sam.Ta motor pa ima delovne obrate do 6000.Zato mislim da propeler ni pravi.
Po katalogih pa ima ta motor predpisane naslednje propelarje
13-1/4x15
13-1/4x17
13-1/4x19
Zanima me če gdo ve kateri propeler bi bil tapravi
Imam čoln ki tehta 550kg in Hondin motor75km ki tehta 165kg tako da imam skupno težo 715 plus gorivo in potnike.Težava je v tem da ko so štirje odrasli na krmi komaj zglisira.Na motorju imam propeler 13,5x15 in z tem propelarjem mi motor ne doseže več kot 4300 obratov če se peljem sam.Ta motor pa ima delovne obrate do 6000.Zato mislim da propeler ni pravi.
Po katalogih pa ima ta motor predpisane naslednje propelarje
13-1/4x15
13-1/4x17
13-1/4x19
Zanima me če gdo ve kateri propeler bi bil tapravi
RANIERI 545 S
Re: Kako vedeti kateri propeler je pravi
miucren napisal/-a:lp
Imam čoln ki tehta 550kg in Hondin motor75km ki tehta 165kg tako da imam skupno težo 715 plus gorivo in potnike.Težava je v tem da ko so štirje odrasli na krmi komaj zglisira.Na motorju imam propeler 13,5x15 in z tem propelarjem mi motor ne doseže več kot 4300 obratov če se peljem sam.Ta motor pa ima delovne obrate do 6000.Zato mislim da propeler ni pravi.
Po katalogih pa ima ta motor predpisane naslednje propelarje
13-1/4x15
13-1/4x17
13-1/4x19
Zanima me če gdo ve kateri propeler bi bil tapravi
Poznavalci pravijo, da se mora motor pri polnem gasu s povprečno težo vse sume zvrteti skoraj do končnih vrtljajev. Pri tebi do nekako 5600 in nekaj rezerve. Spodaj imaš link do Prop selector pomoči za izbiro pravega propa vendarni 100%. Meni je ponudil 13 in 14 korak ampak v praksi se je izkazalo da več kot 13 ne bo dobro ker s 14 počasneje zglisira, komaj vleče tubo, pa tudi končna ni najvišja. Opazil sem tudi da lahko primerjam korake le če je oblika lopatic enaka. Ene so široke, druge ozke rezultati odstopajo in manj je razlike med premeri z enako obliko lopatic.
Pri vnašanju parametrov bodi pazljiv in uporabi pretvornik enot.
Prop selector:
http://www.mercurymarine.com/propellers/prop-selector/#step5
Izpit za čoln sedaj imam, kaj pa zdaj... na morje seveda.
Re: Kako vedeti kateri propeler je pravi
ttomi73 napisal/-a:miucren napisal/-a:lp
Imam čoln ki tehta 550kg in Hondin motor75km ki tehta 165kg tako da imam skupno težo 715 plus gorivo in potnike.Težava je v tem da ko so štirje odrasli na krmi komaj zglisira.Na motorju imam propeler 13,5x15 in z tem propelarjem mi motor ne doseže več kot 4300 obratov če se peljem sam.Ta motor pa ima delovne obrate do 6000.Zato mislim da propeler ni pravi.
Po katalogih pa ima ta motor predpisane naslednje propelarje
13-1/4x15
13-1/4x17
13-1/4x19
Zanima me če gdo ve kateri propeler bi bil tapravi
Poznavalci pravijo, da se mora motor pri polnem gasu s povprečno težo vse sume zvrteti skoraj do končnih vrtljajev. Pri tebi do nekako 5600 in nekaj rezerve. Spodaj imaš link do Prop selector pomoči za izbiro pravega propa vendarni 100%. Meni je ponudil 13 in 14 korak ampak v praksi se je izkazalo da več kot 13 ne bo dobro ker s 14 počasneje zglisira, komaj vleče tubo, pa tudi končna ni najvišja. Opazil sem tudi da lahko primerjam korake le če je oblika lopatic enaka. Ene so široke, druge ozke rezultati odstopajo in manj je razlike med premeri z enako obliko lopatic.
Pri vnašanju parametrov bodi pazljiv in uporabi pretvornik enot.
Prop selector:
http://www.mercurymarine.com/propellers/prop-selector/#step5
lp
Hvala za link upam da se bom znašo
RANIERI 545 S
Mislim da imaš kaj drugega narobe. Lahko so smeti, elektronika, tesnilo na glavi, niso pravilno nastavljeni uplinjači ali pletenice,....
S tem motorjem na to dolžino te mora v trenutku zglisirat. Mene s čolnom dol. 4,90m in 40KM vrže iz čolna če se ne držim ali sedim.
Jaz bi na tvojem mestu snel propeler, motor v sod, pa boš videl na koliko obratov bo šel.
Nato pa dalje.
LP Klemen
S tem motorjem na to dolžino te mora v trenutku zglisirat. Mene s čolnom dol. 4,90m in 40KM vrže iz čolna če se ne držim ali sedim.
Jaz bi na tvojem mestu snel propeler, motor v sod, pa boš videl na koliko obratov bo šel.
Nato pa dalje.
LP Klemen
klemzi napisal/-a:Mislim da imaš kaj drugega narobe. Lahko so smeti, elektronika, tesnilo na glavi, niso pravilno nastavljeni uplinjači ali pletenice,....
S tem motorjem na to dolžino te mora v trenutku zglisirat. Mene s čolnom dol. 4,90m in 40KM vrže iz čolna če se ne držim ali sedim.
Jaz bi na tvojem mestu snel propeler, motor v sod, pa boš videl na koliko obratov bo šel.
Nato pa dalje.
LP Klemen
lp
Sem poskusil tako pa se je motor zavrtel prek 6000 obratov
Renato
RANIERI 545 S
Roman 1 napisal/-a:Preveri če imaš pravilno nameščen motor (po višini in po nagibu). Če je z motorjem vse vredu bi moralo ustrezat. Jaz imam malo lažji čoln, pa 70 konjev, pa glisiram z petimi na krovu z 17 colskim korakom
lp
Ja tudi to sem preverjal in mislim da je motor malo previsok.Še nekaj slik
Nazadnje spremenil miucren, dne Pe Jun 18, 2010 22:53, skupaj popravljeno 1 krat.
RANIERI 545 S
Motor je montiran previsoko. Kavitacijska plošča mora biti nižja od čolna od 1 do max. 3 cm.
Če ti gre do 6000 obratov je edino kar mi pade na pamet da imaš mogoče tesnilo na glavi ali spodnji semering na osi zanič. Preveri če imaš slučajno kakšno kapljico vode na svečkah. Ponavadi je na spodnji svečki.
LP Klemen
Če ti gre do 6000 obratov je edino kar mi pade na pamet da imaš mogoče tesnilo na glavi ali spodnji semering na osi zanič. Preveri če imaš slučajno kakšno kapljico vode na svečkah. Ponavadi je na spodnji svečki.
LP Klemen
klemzi napisal/-a:Motor je montiran previsoko. Kavitacijska plošča mora biti nižja od čolna od 1 do max. 3 cm.
Če ti gre do 6000 obratov je edino kar mi pade na pamet da imaš mogoče tesnilo na glavi ali spodnji semering na osi zanič. Preveri če imaš slučajno kakšno kapljico vode na svečkah. Ponavadi je na spodnji svečki.
LP Klemen
lp
Sedaj sem dal motor na servis bom videl kaj bodo serviserji povedali
Renato
RANIERI 545 S
lp
Sedaj sem pripeljau čoln iz servisa.Na servisu mi niso kaj dosti povedali in tudi nardili bol malo.Spustili so mi motor in rekli naj preiskusim.Čoln sem dal v vodo in bilo je isto.Potem pa sem vzel fergazerje narazen in očistil dize in vse ostalo.Čoln sedaj gre super zavrti se do 5600 s polnim gasom.Tako da problem je bil v dizah.
Sedaj sem pripeljau čoln iz servisa.Na servisu mi niso kaj dosti povedali in tudi nardili bol malo.Spustili so mi motor in rekli naj preiskusim.Čoln sem dal v vodo in bilo je isto.Potem pa sem vzel fergazerje narazen in očistil dize in vse ostalo.Čoln sedaj gre super zavrti se do 5600 s polnim gasom.Tako da problem je bil v dizah.
RANIERI 545 S
Kdo je na strani
Po forumu brska: modro morje in 5 gostov