Staro gorivo
Moderatorji: moderator2, moderator
- Novinec
- Admiral
- Prispevkov: 2569
- Pridružen: Pe Feb 15, 2008 22:41
- Kraj: Sailing on the world
- Kontakt:
Mislim pa, da smo enkrat lani pisali o tem, da "oktani delno izhlapijo", je to možno, da samo v mešanici za pomožne 2T motorje? Ali je bolje, da takšno gorivo porabimo za kakšne kosilnice in podobne naprave, ki nam ležijo v PVC kanisterjih?
LP
LP
"Morje je med vsemi opojnostmi najbolj opojno!"
...........................................................(J.H.)
...........................................................(J.H.)
Novinec, v zaprtem kanistru ni problema. Več je goriva, manj je možnosti. Težava rata edino v uplinjačih, kjer je tudi umazanija, voda in kondenz. Zato kosilnice spomladi kihajo. Pa moj merc 3,3 čaka na tradicionalni servis od mojstra Bladzo-ta.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Meni je serviser za motorne žage rekel, da je potrebno mešanico z sintetičnim oljem (huqsvarna 2T oil) porabit v treh mesecih. Tako, da z mešanco velja biti previden, posebno, če bi stala celo leto.
Naj kakšen iz "foha" razloži zakaj olje zgubi viskoznost.
Forgazar, sicer rešiš tako, da odklopiš dovod in pustiš da motor crkne, ko zmanjka goriva
Naj kakšen iz "foha" razloži zakaj olje zgubi viskoznost.
Forgazar, sicer rešiš tako, da odklopiš dovod in pustiš da motor crkne, ko zmanjka goriva
mirno morje
Motorna žaga pa je za moje pojme eden najbolj občutljivih motorjev glede bencina, tam se takoj pozna, če je bencin lanski. Glede mazanja pa je pri teh motorjih najbolje upoštevati navodila proizvajalca. Marsikateri motor, ki je navit, posebno še pri croserjih je že zaribal zaradi napačnega olja.
Guma je guma, zaenkrat.
Roman 1 napisal/-a:Meni je serviser za motorne žage rekel, da je potrebno mešanico z sintetičnim oljem (huqsvarna 2T oil) porabit v treh mesecih. Tako, da z mešanco velja biti previden, posebno, če bi stala celo leto.
Naj kakšen iz "foha" razloži zakaj olje zgubi viskoznost.
Forgazar, sicer rešiš tako, da odklopiš dovod in pustiš da motor crkne, ko zmanjka goriva
Sem že napisal zgoraj, slabo berete
Olje ne izgubi viskoznosti. Problem je v tem, da bencin iz mešanice izhlapi, olje pa ne in mešanica postane močnejša, pol pa ti mini strojčki, ki so posebej občutljivi na napačne mešanice, nočejo delat
Zlatko pozdravljen!
Dobro sem prebral, vendar mi je serviser rekel naj ne delam mešanice na zalogo, ampak mešam sproti kolikor pač rabim, ker SINTETIČNO olje ni za več kot 3 mesece, ko je zmešano z bencinom.
Na forum, pa sem to napisal, ker imajo nekateri 2T motorje, ki nimajo avtomixa in je potrebno olje doliti v rezervar. Napisal sem tudi kako rešiti forgazarje.
Lep pozdrav Roman
Dobro sem prebral, vendar mi je serviser rekel naj ne delam mešanice na zalogo, ampak mešam sproti kolikor pač rabim, ker SINTETIČNO olje ni za več kot 3 mesece, ko je zmešano z bencinom.
Na forum, pa sem to napisal, ker imajo nekateri 2T motorje, ki nimajo avtomixa in je potrebno olje doliti v rezervar. Napisal sem tudi kako rešiti forgazarje.
Lep pozdrav Roman
mirno morje
Tole sedaj pišem tako na pamet in nič tehnično podprto, vendar bi se strinjal, da je možno pri sintetičnih oljih, da zmešana z bencinom izgubijo svoje mazalne sposobnosti. Tukaj govorimo samo o starih 2T motorjih, ki nimajo avtomatskega mešanja olja in goriva, da ne bo spet kdo narobe razumel... Takih motorjev pa je na morju v zadnjih letih skoraj nič...
Sintetična olja so narejena sintetično (umetno), kot pove že ime in te sestavine očitno v bencinu ne izdržijo večno... Če pa uporabljaš mineralna olja, pa pomoje nima veze in lahko pustiš mešanico tudi več let in ne bo nič narobe...
Sintetična olja so narejena sintetično (umetno), kot pove že ime in te sestavine očitno v bencinu ne izdržijo večno... Če pa uporabljaš mineralna olja, pa pomoje nima veze in lahko pustiš mešanico tudi več let in ne bo nič narobe...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost