Pozdravljeni,
Danes sem delal izpit za čoln v Kopru in ker vem da sem ze sam iskal kaj dejansko pride v upoštev pri izpitu in kaj sprašujejo in nasel bore malo vam spodaj opisem mojo izkusnjo, ko sem danes delal izpit za coln do 24m. Mogoce pa kdaj kateremo pride prav, da se boljse pripravi
Moj izpit je pa zgledal takole:
1.postaja
-Naredi pasnjak in moski vozel
-kaj je stabilnost colna in kaj vse vpliva na stabilnost
-opisi zgradbo colna
-kaj je ugrez
-vdor vode kako ravnati, s cim zapiramo luknjo, in kaj je boljse od zunaj al od znotraj in ZAKAJ
- Glede na vgradnjo kaksne colne poznamo
-kaj je prednost vgrajenih motorjev
- zakaj v motorju skrbi termostat
- kako nastane veter
- kateri veter nastane da se zrak dviga na kopnu in kateri na morju (burin, maestral) in iz kje pihata
- kako delimo oblake (visini pa obliki in nastej)
2. Postaja
-4 nocne lucke
-4 dnevne lucke
- 3 slike izogibanja
- ko so dve jadrnici brez vetra kako se mora ena umikati (torej na svojo desno mora zaviti in mimo nje)
-kaksen mora biti manever umikanja
-katere vrste pregledov colna poznamo
-oznacbe na colnu, kje morajo biti, kaksne velikosti in kaj pise goraj
-kako delimo colne
-pod kaj spada vodni skuter
-kaksna so obmocja plovbe - vodni skuter kaj je njegovo obmocje (od 250 do 2000m)
3.postaja (navigacija)
- da ti list kjer so vse IALA oznake.. - Pokazi katere so lateralne oznake, kaj pomeni vsaka izmed njih, katere so kardinalne oznake in mi jo je pokazal za jug in opisi kako se je treba umakniti(bliskov ni potrebno vedeti)
- pokazal oznako osamljene nevarnosti (opisi kaj pomeni)
-pokazal oznako varnih voda (opisi ampak bliskov ni bilo potrebno povedati, nekateri so pa morali)
- pokazal mi je en svetilnik na nekem otoku bogu za hrbtom in ta svetilnik je bil na jugu otoka dalec okoli pa nic, in mi je rekel plujes iz tega svetilnika z azimutom 310 stopinj, odaljen si 2M, doloci geografsko sirino.
(tukaj moras paziti ker si moral 2M risati gor preko otoka in ne na dol, ker je azimut 310° ker bi blo narobe ce bi sel na dol kar bi clovek lahko hitro naredil ce ne bi dobro pomislil)
- pol mi je pa se pokazal na karti en svetilnik in sem moral opisati znacilnost torej npr B Bl (2) 5s 16m 6M.
-kaj je izobata in jo pokazi
-podvodni kabel
Pol je pa samo reko Nasvidenje in sem naredil.
Upam da bo kateremu v pomoc. Lep pozdrav iz Stajerske
Vprašanja za izpit za čoln
Moderatorji: moderator2, moderator
Vprašanja za izpit za čoln
Kad' smo se kao deca igrali nemci-partizani, niko nije 'teo da bude nemac.. A sad :)
Re: Vprašanja za izpit za čoln
Hvala, posredovano....
Re: Vprašanja za izpit za čoln
2. postaja , druga alineja dnevne lučke .... dnevne oznake
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 2754
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: Vprašanja za izpit za čoln
Kar zahtevno tole
Re: Vprašanja za izpit za čoln
Na hitro sem pisal. Ne rabis biti tolko pikolovski!! Tudi pri jadrnici brez vetra sem mislil da ne plujeta na motor ampak na veter. Pa motorji glede na vgradnjo in ne colni. Veliko je bilo za napisati in se pac zmotis. To ni bil namen moje teme, da se bomo pogovarjal kje sem se zmoto ko sem pisal vprasanja! Lp
Kad' smo se kao deca igrali nemci-partizani, niko nije 'teo da bude nemac.. A sad :)
Re: Vprašanja za izpit za čoln
Čestitke za opravljen izpit. Zdaj se pa začne ...
Re: Vprašanja za izpit za čoln
oprosti, ma meni se je dostkrat zghodilo , da so mi dali tricky vprašanja, stara garda verjetno...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta