YAMAHA 380 S

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator, moderator2, janadino, MareC

opazovalec13
Prispevkov: 2
Pridružen: To Avg 19, 2008 23:56

YAMAHA 380 S

OdgovorNapisal/-a opazovalec13 » So Avg 23, 2008 15:11

Pozdravljeni!

Zanimam se za nakup gumenjaka YAMAHA 380 S in 20-konjskega motorja F20BMHS.
Zanima me, če se nakup splača in ali je yamahin motor kvaliteten...če se ne kvari oz. ne zafrkava. Pravtako pa me zanima, kolikšna je poraba glede na ˝tekmece˝ in koliko je težek.

Zanima me še to, ali je kateri od gumenjakov v isti kategoriji primernejši...glede kvalitete oz. cene

Najlepša hvala za odgovore!
ribon
Kapitan fregate
Prispevkov: 119
Pridružen: To Jul 10, 2007 22:59
Kraj: vrhnika

OdgovorNapisal/-a ribon » So Avg 23, 2008 17:15

Motor je odličen (če je bil normalno vožen-vzdrževan), Yam-i pa mi niso ravno pri srcu.
zobar
Viceadmiral
Prispevkov: 445
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 08:32

OdgovorNapisal/-a zobar » So Avg 23, 2008 18:20

Motor je res odličen .Sem ga imel včasih tudi sam.O Yam čolnih pa imam podobno mnenje kot moj predhodnik. Mislim, da motor tehta nekje okrog 50 kg. Glede porabe pa sem mnenja, da nas do nekje 30 KM nebi smela zanimati. Je namreč zanemarljiva .Običajno nam avto do morja pokuri več, kot pa čoln v 10 tih dnevih na morju.
francelj
Admiral
Prispevkov: 920
Pridružen: Po Nov 26, 2007 21:09
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a francelj » So Avg 23, 2008 19:10

Trinajstiopazovalec,

Yam 380S se imenujeta dva zelo različna čolna. Pred nekaj leti je Yamaha pod tem imenom prodajala v Koreji narejen čoln, ki se ga drži slaba slava. Težave so bile na spojih in z ventili. Tega imata verjetno v mislih Zobar in Ribon. Tudi drugi proizvajalci motorjev so menda kupovali gumone pri istem proizvajalcu, npr. Suzumar, Honda.... O tem je na forumu že na več mestih marsikaj napisanega.

Novi Yam 380S, zadnja tri ali štiri leta, pa nosi oznako "by Zodiac". Gre za povsem enak čoln, ki ga je skupina Zodiac prodajala že precej let pod oznako Bombard Tropic, zadnjih pet let je preimenovan v Typhoon 380 in Zoom 380. Vsi ti se med seboj razlikujejo po malenkostih. Predvsem po barvah, obliki kakega ročaja in po opremi. Le Bombard ima npr. modro torbo na kljunu. Link do tega sem ti posredoval v temi, ki si jo odprl pred kratkim, s praktično istim vprašanjem :?

Obe generaciji Yam čolnov boš zlahka ločil. Stari so masivnejši, težji in imajo aluminijasto dno. Novejši (by Zodiac) se oža proti kljunu, sprednji tubusi so na kljunu najožji, ima leseno dno, napihljivo kobilico, predvsem pa je v celoti ožji in se ga da zviti na širino 105cm. Dvomim, da imaš večji prtljažnik v avtomobilu. :wink:

Če boš kupoval rabljen prejšnji model, preveri ventile in vse "šive". Niso zvari, ker so lepljeni. Pri novem modelu so stiki na tubusih varjeni, prilepljeno pa je dno.

O motorjih smo že veliko govorili. Prav Yamahnini so bili na tem forumu deležni največ hvale. Rabljen pa bi te mogoče zanimal tudi kak 2T. Manj prostora bo zavzel v prtljažniku in lažje ga boš nosil. O porabi se pri teh močeh res ne splača govoriti.

LP Francelj
acrobat
Admiral
Prispevkov: 718
Pridružen: Ne Apr 08, 2007 10:33

OdgovorNapisal/-a acrobat » So Avg 23, 2008 23:35

Tudi sam imam enako mnenje kot francelj,glede motorjev Yamaha pa mislim da so kar u špici.
lp
dalvey

OdgovorNapisal/-a dalvey » Pe Avg 29, 2008 21:54

Opazovalec13,
YAM 380 in motor Yamaha 20 HP, je odlična izbira, samo vedi, kot pravi kapitan acrobat, da so ti motorji v špici, ti pravim tudi jaz, kajti imam ga od leta 2000 in mi je še vedno vžgal na 1. poteg, s tem, da mi ni nikdar zatajil in me pustil na morju. To pomeni seveda pravilno ravnanje z motorjem in redni servisi.
Lp inmirno morje
Uporabniški avatar
Pozejdon
Admiral
Prispevkov: 877
Pridružen: To Feb 12, 2008 17:55
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Pozejdon » Ne Avg 31, 2008 19:17

Jaz imam Savo 350 s trdim dnom in 15 KM Yamaho. To kar imaš ti ogledano je super in bodi brez bojazni. Moja Yamaha je stara a je ne dam ker je zakon. Edino kar je minus pri YAM 380 je le to da nimaš trdega dna a če te ne moti je vse OK.
Tu si lahko ogledaš filmček mojega gumenjaka in vožnje z njim pri še ne polovični hitrosti. Morda pa bi te zanimal tudi čoln, ker ga ravno prodajam ...

http://www.morjeplovec.net/viewtopic.php?t=1559
Pozejdon,
Grem spet na morje, da se spomnim kako diši morski zrak, da vsaj malo znebim se vsakdanjih debat ...
dalvey

OdgovorNapisal/-a dalvey » Po Sep 01, 2008 11:02

Upam, Pozejdon, da se bo našel kdo od začetnikov Morjeplovcev, ki ve kaj je hypalon in bo kupil tvojo Savo 350, ker je lepo ohranjena
Uspešno prodajo in lp
atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

OdgovorNapisal/-a atilone » Po Sep 01, 2008 11:11

dalvey napisal/-a:Upam, Pozejdon, da se bo našel kdo od začetnikov Morjeplovcev, ki ve kaj je hypalon in bo kupil tvojo Savo 350, ker je lepo ohranjena
Uspešno prodajo in lp

Lahko bi pa kar ti obrazložil začetnikom, kaj je hypalon in v čem je razlika od "navadnih" gomonov :wink: .
Pa še en prispevek boš imel več. Boš še bližje admiralu.
:roll:
LP
dalvey

OdgovorNapisal/-a dalvey » Po Sep 01, 2008 15:27

Torej pa napišimo malo kaj je HYPALON in v čem je razlika od "navadnih" gumenjakov iz PVC materialov:

1) HYPALON je gumirano platno, sloj je večplasten
=> stiki so kvalitetni lepljeni na preklop
=> tubusi iz hypalona pri napihovanju in temperaturnih spremembah NE spremenijo svoje oblike - dimenzije oziroma, volumna ter je občutna večja in konstantna trdota tubusov kot pri PVC-ju
=> oznaka materiala je "Type Neoprene/Hypalon"
=> komercialna imena proizvajalcev hypalona n.pr. "du pont" in "pennel flippo", katera sta No.1 po kvaliteti
=> hypalon je izredno odporen napram površinskim praskam, abraziji in UV žarkom

2) PVC materiali, sloj je tudi več plasten, ojačan z armaturno mrežico
=> stiki so vroče varjeni in so manj občutni ob dotiku kot pri hypalonu
=> pri napihovanju tubusev iz PVC-ja je očitna sprememba oblike oz. dimenzije, še posebej pri temperaturnih spremembah (preko noči!)
=> komercialna imena proizvajalcev PVC materialov so: "Mirasol", "1100 d Tex", "Duratex HD, "Decitex 1100", etc.
=> materiali iz PVC so v novejšem času tudi dokaj odporni proti zunanjim praskam in abraziji ter UV žarkom, odvisno od proizvajalca

Ne morem delati reklame, kateri gumrnjaki so izdelani iz HYPALON-a ali iz PVC-ja, zato naj vsak potencialni kupec čolna - Morjeplovec začetnik, sam predhodno prouči dobro tehnične specifikacije materiala za konkretni model čolna. Lahko te preseneti tudi cena, kajti obstoji možnost, da je isti tip čolna izdelan iz Mirasola ali pa iz Hypalona, kar cca. 30% dražje.

Lp in mirno morje
Uporabniški avatar
Pozejdon
Admiral
Prispevkov: 877
Pridružen: To Feb 12, 2008 17:55
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Pozejdon » Po Sep 01, 2008 15:59

Hvala dalvey to je kar dobra reklama zame a kaj ko vsak gleda le na ceno in ne na kvaliteto. Nekaj odziva na oglas je a vsi samo tipajo. Ne vem morda sem drag, se ne spoznam a ceno še vedno lahko spustim (če sem naj me kdo popravi, vesel bom) a sezone je za nekatere konec. Za nas, ki pa bi radi menjali pa se šele dobro začenja in traja in traja tja do zgodnje pomladi ko svoje nove lepotce ali lepotice po dolgih mesecih raznega čiščenja, dodelave in še kaj, da je vse po našem okusu prvič postavimo v vodo in napravimo prve Nm.
Pozejdon,
Grem spet na morje, da se spomnim kako diši morski zrak, da vsaj malo znebim se vsakdanjih debat ...
dalvey

OdgovorNapisal/-a dalvey » Po Sep 01, 2008 16:08

Pozejdon,
Me veseli, da ti pride prav moja kratka razlaga o materialih za gumenjake, animiral me je Atilone in kot pravi pomorec mu ne smem ostati dolžan.
Sicer, bo pa mogoče za kakega začetnika dobrodošlo, tudi jaz prvič nisem dosti vedel o tem.

Lp in mirno morje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost