Nasvet za motor
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
A je potrebno vsak motor nekaj frizirat.
Pri teh konjičkih je to razlike par €, kupi kar bi rad pa furaj do onemoglosti.
Tako je narejeno.
Ne pa da se potem jamra, da je crknilo to pa ono, pa zaribal.
Iz zanesljivih virov je znano da so avtomobilski ali tovornajkarski motorji vsaj 20% priprti za uporabo v navtiki. Zakaj že.... obremenitve!
Pri teh konjičkih je to razlike par €, kupi kar bi rad pa furaj do onemoglosti.
Tako je narejeno.
Ne pa da se potem jamra, da je crknilo to pa ono, pa zaribal.
Iz zanesljivih virov je znano da so avtomobilski ali tovornajkarski motorji vsaj 20% priprti za uporabo v navtiki. Zakaj že.... obremenitve!
Mato
mato napisal/-a:A je potrebno vsak motor nekaj frizirat.
Pri teh konjičkih je to razlike par €, kupi kar bi rad pa furaj do onemoglosti.
Tako je narejeno.
Ne pa da se potem jamra, da je crknilo to pa ono, pa zaribal.
Iz zanesljivih virov je znano da so avtomobilski ali tovornajkarski motorji vsaj 20% priprti za uporabo v navtiki. Zakaj že.... obremenitve!
mal si ga pihnil. Mercury marine ima 270HP. Cestni pa 225KM. Gre za VW 3.0TDI motor. Tudi 4.2 ima 50HP več navtični, kot uni za na cesto.
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
kocka napisal/-a:Osebno bi vzel Suzuki DT 6 z dvemi cilindri, stari dvotaktni so zakon in se na 8Km ga lahko odpres. Dela pa kot ura. Je pa res da do 5Km nimas zavarovanja, samo reg. na 5 let.
mislim da je govora ves čas o 4T
http://www.suzukimarine.com/product%20l ... 2/df6.aspx
to e štirica ki ima odprt frgazer. 1 cilinder.
mato napisal/-a:A je potrebno vsak motor nekaj frizirat.
Pri teh konjičkih je to razlike par €, kupi kar bi rad pa furaj do onemoglosti.
Tako je narejeno.
Ne pa da se potem jamra, da je crknilo to pa ono, pa zaribal.
Iz zanesljivih virov je znano da so avtomobilski ali tovornajkarski motorji vsaj 20% priprti za uporabo v navtiki. Zakaj že.... obremenitve!
razlike je v ceni 30%
mamaMicka napisal/-a:mato napisal/-a:A je potrebno vsak motor nekaj frizirat.
Pri teh konjičkih je to razlike par €, kupi kar bi rad pa furaj do onemoglosti.
Tako je narejeno.
Ne pa da se potem jamra, da je crknilo to pa ono, pa zaribal.
Iz zanesljivih virov je znano da so avtomobilski ali tovornajkarski motorji vsaj 20% priprti za uporabo v navtiki. Zakaj že.... obremenitve!
mal si ga pihnil. Mercury marine ima 270HP. Cestni pa 225KM. Gre za VW 3.0TDI motor. Tudi 4.2 ima 50HP več navtični, kot uni za na cesto.
Ne veliko, poglej VW katalog:
Za izpodrivna plovila imaš 2.5 TDI z max 120 Ks.
http://www.volkswagenmarine.nl/uploads/engines_for_displacing_boats.pdf
za Gliserje pa imaš 2.5 TDI navit na celih 165 Ks.
http://www.volkswagenmarine.nl/uploads/Engines_for_planing_boats.pdf
Torej če je motor namenjen težkemu dolgotrajnemu delu so moči precej nižje.
Mato
ta motor drži 500 konj če je treba - en najboljših motorjev kar so jih naredili. Poganjal vse LTje, transporterje, audi 100, prve šestke, volvo jih je imel preden je D5 vn dal, itd....
te mašine 140konjske navite na 170, delajo do miljon kilometrov. Tako da ne bi rekel da so zanič. manj konj pa zaradi manjše porabe in ker ni potrebe po obratih.
in zanimivo, cestni tovorni motorji so bili max 105 (na koncu AVC 120), drugače pa 100 konj, se prav so marinizirani 120, v avtih pa 115 in 140, marinizirani 160
te mašine 140konjske navite na 170, delajo do miljon kilometrov. Tako da ne bi rekel da so zanič. manj konj pa zaradi manjše porabe in ker ni potrebe po obratih.
in zanimivo, cestni tovorni motorji so bili max 105 (na koncu AVC 120), drugače pa 100 konj, se prav so marinizirani 120, v avtih pa 115 in 140, marinizirani 160
če ti kaj pomaga
tu je kao zmagovalec stari suzuki
http://www.boote-magazin.de/bootsmotore ... 43461.html
2016 suzuki so 1,5kg lažji in kao izboljšani, na zg sejmu sem ga videl, pri nas še ne...
http://www.motonavis.hr/dokumenti/2016_ ... 0verz..pdf
https://www.google.si/search?q=2016+suz ... QCT_q2M%3A
tu je kao zmagovalec stari suzuki
http://www.boote-magazin.de/bootsmotore ... 43461.html
2016 suzuki so 1,5kg lažji in kao izboljšani, na zg sejmu sem ga videl, pri nas še ne...
http://www.motonavis.hr/dokumenti/2016_ ... 0verz..pdf
https://www.google.si/search?q=2016+suz ... QCT_q2M%3A
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov