Nasvet za motor

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino

kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » So Mar 19, 2016 09:57

sej tavelke lahk tud kupiš, dokler gre za komercialno rabo. Napišeš čoln na firmo pa se greš "spašavanje morskih životinja" pa 2T 200 konjsko yamaho :)
Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » To Mar 22, 2016 19:13

Harry napisal/-a:Hrvati spet dovolijo dvotaktne do 5KM. Yamaha 5 2T je cenejša od 4t, pa še konzerviraš lahko sam; premisli!


Ja, zanimivo, da imajo spet 2t 5KM. izgleda, da so jih ljudje navajeni. No, saj lahko tudi 4t motor konzerviraš sam. V oba našpricaš skozi zračni filter konzervacijski sprej.
Uporabniški avatar
Harry
Poročnik korvete
Prispevkov: 56
Pridružen: Ne Jan 18, 2015 00:16
Kraj: Ljubljana, Stinica

Yamaha 5

OdgovorNapisal/-a Harry » Če Nov 24, 2016 21:55

Sem še malo povprašal, kako je s to Yamaho 5 2t na hrvaškem.
Sklicujejo se na to, da ima ta model tako majhne emisije, da ustreza EU normam!?!

Po mojem je edini primeren za njihovo kvaliteto bencina in kvaliteto servisov.
Pred časom sem zamenjal olje v Yamahi 4 lokalnemu ribiču, ki je bilo kot slaba kava.
Potem, ko sem odprl tudi peto, sem dobil še smetano.

Zaključek je, da pri takem vzdrževanju vdrži le "penta" (T4), ozirima yamahin približek.
Morski vuk

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov