Joymarc 490
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Isti isti ne me j.
Za 5k boš dobil nekje 1let starega še vedno lepo uporabnega 5m gumona z 60hp 2taktno 15 do 20 let staro mašino na karjoli elebi ampak za 2 3 tedne morja je to več kot vrh glave dovolj.
Čim manj kompliciranja.
Sezona je tukaj ne nabavljat 15 julija pa 20.ga it na morje ker boš samo popravljal. Tisti ki je sezono končal s tem čolnom in se ga odločil prodati je motor ugasnil vse skup zvlekel na prikolo, mogoče pokril in se mu jebe za naslednjo sezono.
Predno boš prišel ga bo dan dva prej upalil da ve da zihr pali in to je to.
Ti boš pol moral
spedenati navigacijske luči ki najbrž ne delajo bilge pumpa je fuč, radio ne dela.
olje v peti, impeler, svečke, Ležaje na prikolici, verjetno je tud pol luči na karjoli umrl čez zimo. Po jobu vsak dan vsaj za mesec dni dela. Baba tud ni vedno pri volji da se ti samo s čolnom igraš cele popoldneve.
To da bo čoln usran in blazine plesnive je še najmanjši problem.
Za 5k boš dobil nekje 1let starega še vedno lepo uporabnega 5m gumona z 60hp 2taktno 15 do 20 let staro mašino na karjoli elebi ampak za 2 3 tedne morja je to več kot vrh glave dovolj.
Čim manj kompliciranja.
Sezona je tukaj ne nabavljat 15 julija pa 20.ga it na morje ker boš samo popravljal. Tisti ki je sezono končal s tem čolnom in se ga odločil prodati je motor ugasnil vse skup zvlekel na prikolo, mogoče pokril in se mu jebe za naslednjo sezono.
Predno boš prišel ga bo dan dva prej upalil da ve da zihr pali in to je to.
Ti boš pol moral
spedenati navigacijske luči ki najbrž ne delajo bilge pumpa je fuč, radio ne dela.
olje v peti, impeler, svečke, Ležaje na prikolici, verjetno je tud pol luči na karjoli umrl čez zimo. Po jobu vsak dan vsaj za mesec dni dela. Baba tud ni vedno pri volji da se ti samo s čolnom igraš cele popoldneve.
To da bo čoln usran in blazine plesnive je še najmanjši problem.
Joymarc 490
Nekaj sem sicr izvedel o bmw stare generacije made in china, kakšne kul info pa ravno ne. Sej zaletel se ravno ne bi. Čoln rabimo za cca 20 dni na leto. Imel sem pa yam380, prodal po 12 letih , zelo lepo ohranjenega, zdaj imam pa suzumar 420 , star 5 let in pa še vedno motor Evinrude 25, 2T, star cca 20 let, zakon motor, malo več pije ampak ok. Vse je ok samo vsako leto je težje vozit pa sestavljat.
Če pa kdo res najde kaj pametnega tam okoli 4,5 do 5 m pa naj le prilepi na
forum, hvala
Če pa kdo res najde kaj pametnega tam okoli 4,5 do 5 m pa naj le prilepi na
forum, hvala
Re: Joymarc 490
Damijanz napisal/-a:Nekaj sem sicr izvedel o bmw stare generacije made in china, kakšne kul info pa ravno ne.
Kaj pa je zate kul informacija? Izvedel si recimo, da je čoln, za katerega si mislil, da je narejen v Sloveniji, v resnici narejen na Kitajskem... A to ni dovolj kul?
Re: Joymarc 490
H2O napisal/-a:Damijanz napisal/-a:Nekaj sem sicr izvedel o bmw stare generacije made in china, kakšne kul info pa ravno ne.
Kaj pa je zate kul informacija? Izvedel si recimo, da je čoln, za katerega si mislil, da je narejen v Sloveniji, v resnici narejen na Kitajskem... A to ni dovolj kul?
Zadeto v sredino
O članku, ki je bil objavljen v Navtiki Plus je že bilo govora na tem forumu.
http://www.navtikaplus.si/kitajski-gume ... up-splaca/.
Proizvajalec je bil http://www.lianya-industry.com/.
Čolni so bili namenjeni delno za charter in delno za prodajo. V kontejnerju jih je bilo 5 s trdim plastičnim dnom in nekaj pomožnih gumenjakov. Modeli HYP 420 so bili nekako zadovoljivi in so se v kombinaciji s 50 KS motorji precej kompaktno držali skupaj. Prve resne težave so se začele s PVC tubusi, ki so po nekaj letih začeli popuščati na spojih. Drugače pa sam čoln ni bil slab in tudi plovne lastnosti je imel dokaj dobre.
Največje težave so bile z modelom HYP 520. Tega smo opremili s 40KS motorjem in oddali - v dveh letih je razpadel. Vzdrževanje gumenjaka v kondiciji je zahtevalo preveč časa in denarja, zato smo ga prodali za simbolično ceno okoli 4.500€ skupaj s prikolico in motorjem.
Trup Joymarca se mi zdi zelo podoben trupu modela HYP 520 z značilno, pod kotom odrezano krmno steno.
Ne glede na to, da so kitajski čolni tega proizvajalca tudi do 4x cenejši od primerljivih italijanskih gumenjakov, so za charter in zahtevno uporabo po naših izkušnjah neprimerni.
Po drugi strani pa kot pravi H20, gre tudi za imidž teh čolnov, ki ni v prid Kitajcem.
http://www.navtikaplus.si/kitajski-gume ... up-splaca/.
Proizvajalec je bil http://www.lianya-industry.com/.
Čolni so bili namenjeni delno za charter in delno za prodajo. V kontejnerju jih je bilo 5 s trdim plastičnim dnom in nekaj pomožnih gumenjakov. Modeli HYP 420 so bili nekako zadovoljivi in so se v kombinaciji s 50 KS motorji precej kompaktno držali skupaj. Prve resne težave so se začele s PVC tubusi, ki so po nekaj letih začeli popuščati na spojih. Drugače pa sam čoln ni bil slab in tudi plovne lastnosti je imel dokaj dobre.
Največje težave so bile z modelom HYP 520. Tega smo opremili s 40KS motorjem in oddali - v dveh letih je razpadel. Vzdrževanje gumenjaka v kondiciji je zahtevalo preveč časa in denarja, zato smo ga prodali za simbolično ceno okoli 4.500€ skupaj s prikolico in motorjem.
Trup Joymarca se mi zdi zelo podoben trupu modela HYP 520 z značilno, pod kotom odrezano krmno steno.
Ne glede na to, da so kitajski čolni tega proizvajalca tudi do 4x cenejši od primerljivih italijanskih gumenjakov, so za charter in zahtevno uporabo po naših izkušnjah neprimerni.
Po drugi strani pa kot pravi H20, gre tudi za imidž teh čolnov, ki ni v prid Kitajcem.
H2O napisal/-a:No to so kul informacije . Vrtinc in MareC sta ena največjih poznavalcev gumenjakov pri nas.
saj vidiš, da nekatere bolj zanima kje je SV in SZ Slovenija ne toliko kaj si dopisujemo v prispevkih o gumenjaku
hvala za pohvale, trudimo se biti dobri skupaj z Vrtincem, Fjordom, pa še kakšnim
lampy napisal/-a:Glede kvalitete bi na podlagi lastnih izkušenj rekel takole.... Kar plačaš, to dobiš. Ziher če kupiš največji šrot kar jih Kitajska premore, ne bo v tistem enem mesecu kolk ladja do sem vozi čoln dozorel... niso to banane. Če pa plačaš nekaj več, pa tudi ni tako slaba kvaliteta, kot pišeš.....
Točno, tudi na Kitajskem se dobi marsikaj kvalitetenga, ki pa ni več tako poceni, kot večina misli. Je pa res, da je glavni problem naše mišljenje, ki že v naprej vse, kar je izdelano na Kitajskem, obsoja na zanič kvaliteto.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov