Ne vem zakaj, ampak dejansko obstaja suša pri propelerjih okrog 12", pa ravno ti bi bili najprimernejši za plovila o kakršnih je tu govora, tudi za tega z 115 konji in sicer z korakom vsaj 21".
Najenostavneje bi bilo kakega večjega na ustrezen način pobrat na ustrezno mero.
Mercuryjeve se super predeluje, Japonci pa znajo imet bolj smotan material in je treba pazit, da ne poči pri nabijanju cupa.
In vsem z tako ugodnim razmerjem med močjo in maso je potrebno odrezat 2/3 trobente na pestu!
yamaha 40/70 GTEL
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Živjo
S propelerjem 13 1/4 x 17 dosezem 5100 obratov in cca 31 vozlov če sem sam na čolnu.
Tudi če je teža cca 150 kg težja kot sem napisal, to ne bi smel biti problem, saj je s starim motorjem ta gumenjak brez problema dosegel 35 vozlov s petimi osebami na krovu.
Kovitacijska plošča je poravnana z dnom.
Moti me tudi to, da na Yamahini strani piše da ta motor z Zodiacom 5 m doseže 38 vozlov z težo cca 750 kg in obrati 6150
S propelerjem 13 1/4 x 17 dosezem 5100 obratov in cca 31 vozlov če sem sam na čolnu.
Tudi če je teža cca 150 kg težja kot sem napisal, to ne bi smel biti problem, saj je s starim motorjem ta gumenjak brez problema dosegel 35 vozlov s petimi osebami na krovu.
Kovitacijska plošča je poravnana z dnom.
Moti me tudi to, da na Yamahini strani piše da ta motor z Zodiacom 5 m doseže 38 vozlov z težo cca 750 kg in obrati 6150
http://www.ptprop.com/index.php?page=sh ... &Itemid=46
Tega lahko visoko dvigneš in natrimaš, da boš delal rep-rooster tail, če bo treba. Teh dobrih 11" premera je polna kapa tudi za kak težji čoln in močnejši motor!
Lahko se pa obreže aktualni propeler, ker že standarden 70 hp motor z težavo vrti 13" lopato.
Menim, da je krivda v premeru propelerja, vendar je lahko tudi kaj na motorju. Si ziher, da imaš 70 in ne 40 konjev ali nekaj vmes, ker 31 vozlov je ravno prav za 40 konjev in razliko do 41 vozlov boš težko našel le v propelerju. Ampak morda jo pa boš, ne vem.
Tega lahko visoko dvigneš in natrimaš, da boš delal rep-rooster tail, če bo treba. Teh dobrih 11" premera je polna kapa tudi za kak težji čoln in močnejši motor!
Lahko se pa obreže aktualni propeler, ker že standarden 70 hp motor z težavo vrti 13" lopato.
Menim, da je krivda v premeru propelerja, vendar je lahko tudi kaj na motorju. Si ziher, da imaš 70 in ne 40 konjev ali nekaj vmes, ker 31 vozlov je ravno prav za 40 konjev in razliko do 41 vozlov boš težko našel le v propelerju. Ampak morda jo pa boš, ne vem.
Motor je odprt na 70hp.
Na netu sem našel dva primera za Yamaho F70 (ne 40/70 kot je moj) z istimi težavami.
Rešitve so bile 13x13 , kar dvigne obrate, hitrosti pa ne poveča.
Ta ko da se dejansko nagibam tvojem predlogu SR 290, saj se mi zdi nesmiselno voziti polno obremenjen motor, ker je lopata prevelika.
Ne vem pa kaj dobim če dvignem motor za 1,5-2 cm saj ko ga s trimom dvignem začne vleči zrak, tako da se učinek dvignjenega motorja izgubi.
Pa tudi odzivnost pri štartu v primerjavi s starim motorjem ni primerljiva.
Prej ga je izstrelilo, zdaj se pa vleče kot polž
Na netu sem našel dva primera za Yamaho F70 (ne 40/70 kot je moj) z istimi težavami.
Rešitve so bile 13x13 , kar dvigne obrate, hitrosti pa ne poveča.
Ta ko da se dejansko nagibam tvojem predlogu SR 290, saj se mi zdi nesmiselno voziti polno obremenjen motor, ker je lopata prevelika.
Ne vem pa kaj dobim če dvignem motor za 1,5-2 cm saj ko ga s trimom dvignem začne vleči zrak, tako da se učinek dvignjenega motorja izgubi.
Pa tudi odzivnost pri štartu v primerjavi s starim motorjem ni primerljiva.
Prej ga je izstrelilo, zdaj se pa vleče kot polž
Motor je odprt na 70hp.
Na netu sem našel dva primera za Yamaho F70 (ne 40/70 kot je moj) z istimi težavami.
Rešitve so bile 13x13 , kar dvigne obrate, hitrosti pa ne poveča.
Ta ko da se dejansko nagibam tvojem predlogu SR 290, saj se mi zdi nesmiselno voziti polno obremenjen motor, ker je lopata prevelika.
Ne vem pa kaj dobim če dvignem motor za 1,5-2 cm saj ko ga s trimom dvignem začne vleči zrak, tako da se učinek dvignjenega motorja izgubi.
Pa tudi odzivnost pri štartu v primerjavi s starim motorjem ni primerljiva.
Prej ga je izstrelilo, zdaj se pa vleče kot polž
Na netu sem našel dva primera za Yamaho F70 (ne 40/70 kot je moj) z istimi težavami.
Rešitve so bile 13x13 , kar dvigne obrate, hitrosti pa ne poveča.
Ta ko da se dejansko nagibam tvojem predlogu SR 290, saj se mi zdi nesmiselno voziti polno obremenjen motor, ker je lopata prevelika.
Ne vem pa kaj dobim če dvignem motor za 1,5-2 cm saj ko ga s trimom dvignem začne vleči zrak, tako da se učinek dvignjenega motorja izgubi.
Pa tudi odzivnost pri štartu v primerjavi s starim motorjem ni primerljiva.
Prej ga je izstrelilo, zdaj se pa vleče kot polž
Vleče se, ker je lopata prevelika! Čudno, da čolni sploh zlezejo iz vode z tako lato.
Ob pravem propelerju dobiš nekaj mph z dvigom motorja, ker:
- zmanjšaš omočeno površino noge.
- propeler lahko potegne zrak in zaventilira-leti na zračni blazini, kar bistveno zmanjša upor.
Da to gre rabiš pravi propeler z malce ostrejšim prednjim robom in ustreznim cupom. Tudi nekaj več rake je priporočljivega. Tvoj propeler ima verjetno premalo cupa in predebel prednji rob.
Če me spomin ne vara sem kaki dve leti nazaj že manjšal enemu Velenjčanu propeler za 70 Yamaho in potem je letelo. Morda bi šel v to smer. Najprej zmanjšat tale poceni propeler in v kolikor se pozna razlika nabava predlaganega PTja ali pa zadovoljstvo z predelavo.
Ob pravem propelerju dobiš nekaj mph z dvigom motorja, ker:
- zmanjšaš omočeno površino noge.
- propeler lahko potegne zrak in zaventilira-leti na zračni blazini, kar bistveno zmanjša upor.
Da to gre rabiš pravi propeler z malce ostrejšim prednjim robom in ustreznim cupom. Tudi nekaj več rake je priporočljivega. Tvoj propeler ima verjetno premalo cupa in predebel prednji rob.
Če me spomin ne vara sem kaki dve leti nazaj že manjšal enemu Velenjčanu propeler za 70 Yamaho in potem je letelo. Morda bi šel v to smer. Najprej zmanjšat tale poceni propeler in v kolikor se pozna razlika nabava predlaganega PTja ali pa zadovoljstvo z predelavo.
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov