Funkcionalen nakup gumenjaka

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator, moderator2, janadino, MareC

Matic
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 25
Pridružen: So Jan 24, 2009 17:19

OdgovorNapisal/-a Matic » So Jan 24, 2009 21:26

Taurus napisal/-a:Doduše, ja sam star, ali ipak slušaj moj savjet! ( Br. Jedan v A.FORD-u )

Če imaš na dopustu stalno destinacijo( vikend, stacionirano prikolico v kampu...) oz. se ne seliš vsako sezono IN imaš v bližini kake otočke ali na kontinentu kakšne zalivčke, ki so dosegljivi samo iz morja, potem je taki brodič v redu.
Za vse ostalo pa MORAŠ imeti zanesljivejše plovilo( 4 metre, 25 KM in več)


Hvala za ta odgovor. Vse si povedal, kar sem rabil :D

Zaenkrat bomo za mali penez raziskali okoliške zaliv(čk)e, ki jih je kar nekaj, ko se tega naveličamo in se naučimo malo več o čolnih in morju, pa 4+ m in 25+ KM, pa na tisti 8 km oddaljeni otok :wink:

LP,
Matic
janadino
Admiral
Prispevkov: 3855
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Ne Jan 25, 2009 15:10

Velika večina tu nas je verjetno začela z malimi čolni. Prve milje so mi ostale najbolj v spominu, pa tudi dogodivščine z čolnom, ki gre počasneje kot hodiš so bile prava izkušnja za naprej. Ko daš to skoz, ugotoviš kaj te zanima oz. česa si želiš. Tak da z malim čolnom ne moreš nič sfaliti.
Ko pa že kupuješ pa kupi max. velikost in moč, ki je še ne rabiš registrirati, saj se pozna vsak centimeter in KM.
Guma je guma, zaenkrat.
Matic
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 25
Pridružen: So Jan 24, 2009 17:19

OdgovorNapisal/-a Matic » So Jan 31, 2009 12:08

No, jaz počasi napredujem. Prišel sem do zaključka, da nabavim tik pod 3 m in motor 5 KS, da še vedno ne rabim registracije itd. Imam tudi že kar ugodno ponudbo za tako kombinacijo :)

Zdaj pa še dve vprašanji, da vidim, če sem pravilno razumel forum :oops: :
1. Na Hrvaškem za tak čoln ne rabim prav nobenega dovoljenja za upravljanje med tem ko v Sloveniji potrebujem nekakšno "potrdilo o usposobljenosti za upravljanje s plovilom na motorni pogon"?
2. Če ni posebej prepovedano, lahko v zalivčku v naši bližini naredim improvizirano bojo (težje sidro, betonski blok...) in čoln privežem nanjo, pa ne kršim nobenih pravil?

LP,
Matic
bobiboss
Viceadmiral
Prispevkov: 360
Pridružen: Pe Maj 30, 2008 15:34
Kraj: lj-podgorica

OdgovorNapisal/-a bobiboss » So Jan 31, 2009 12:51

1.-izpit za voditelja čolna ni nič slabega in ga priporočam,ker se vsaj nekaj naučiš pa če imaš mali čolniček ali kaj večjega.

2.-kar se tiče sidra ni problem,betonski blok pa ne vem kako se boš dogovoril.sidro je bolj zasilna rešitev in ti lahko ob močnejšem vetru popusti.
janadino
Admiral
Prispevkov: 3855
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » So Jan 31, 2009 20:53

Kar se tiče sidranja se skoraj povsod že najde kakšen zapuščen betonski blok, na katerega lahko privežeš bojo in nato čoln, in po navadi se to ne računa nikjer in tudi ni posebaj prepovedano.
V Sloveniji pa potrebuješ potrdilo o opravljenem preizkusu znanja za čolne do 7 m in 7,35 KW.
Guma je guma, zaenkrat.
LaMike
Viceadmiral
Prispevkov: 518
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 11:07
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a LaMike » Ne Feb 01, 2009 13:41

Mislim, da se glede izpita motiš. Na hrvaškem moraš imeti za vsako motorno plovilo izpit o usposobljenosti za upravljanje ( no lahko se motim ampak mislim, da se ne). Sicer je res, da te nihče ne bo s to zadevo gnjavil ampak nikoli ne veš in pa nekaj znanja na morju tudi prav pride.

Jaz imam za svoj bs narejeno dva manjša betonska kamna ( približno 30-40kg), ki sem ju zabetoniral kar v kartonasto škatlo ter ju med seboj povezal s ketno. Eden je manjši kot drugi in ta manjši bi naj služil kot utež. Ju pa po koncu sezone vzamem ven in ju imam pred kemp prikolico. :D
Bull
Poročnik korvete
Prispevkov: 53
Pridružen: Ne Jan 18, 2009 20:44
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Bull » Ne Feb 01, 2009 15:58

Mislim da ima LaMike prav. Na Hrvaškem potrebuješ izpit za vsak čoln, ki ima motorni pogon, ne glede na moč motorja.

Lp Bull
Uporabniški avatar
bolid
Admiral
Prispevkov: 2659
Pridružen: Če Maj 29, 2008 18:56
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a bolid » Ne Feb 01, 2009 17:35

Bull nebi se strinjal z tvojo trditvijo :? ,saj na hrvaškem še vedno lahko najameš "banico" :shock: z tomosovo štirico in gremo na morje. :idea:
Ure dnevi leta tečejo....
Matic
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 25
Pridružen: So Jan 24, 2009 17:19

OdgovorNapisal/-a Matic » Ne Feb 01, 2009 18:09

bobiboss napisal/-a:izpit za voditelja čolna ni nič slabega in ga priporočam,ker se vsaj nekaj naučiš pa če imaš mali čolniček ali kaj večjega.


Tudi sam sem takšnega mnenja. Ampak do poletja ne bo časa, da bi šel delat izpit in se res pripravil nanj, saj študiram za ene res velik izpit in moram rešit najprej tega. Preden bom šel na vodo, bom literaturo za izpit preletel, izpit pa opravil čez zimo.

Drugače pa imam za seboj par tednov jadranja, kjer nas skiper ni ravno razvajal in pustil lenarit, tako da neke osnove vsega skupaj so mi znane. Luknje bi se našle bolj v vremenski napovedi itd. Kar si tiče plovbe, sidranja, marine, muringov itd., pa ne bi smelo bit preveč panike.
Bull
Poročnik korvete
Prispevkov: 53
Pridružen: Ne Jan 18, 2009 20:44
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Bull » Ne Feb 01, 2009 20:33

MINISTARSTVO MORA, TURIZMA, PROMETA I RAZVITKA
938

Na temelju članka 72. i članka 237. stavak 1. Zakona o plovidbi unutarnjim vodama (»Narodne novine« br. 19/98 i 151/2003) ministar mora, turizma, prometa i razvitka Republike Hrvatske donosi

PRAVILNIK O ČAMCIMA

Članak 15.

(1) Čamcem za osobne potrebe dužine do 6 metara i snage porivnog uređaja do 8 kW može upravljati osoba koja je osposobljena za voditelja čamca kategorije A.
(2) Čamcem za osobne potrebe snage porivnog uređaja veće od 8 kW može upravljati osoba koja je osposobljena za voditelja čamca kategorije B.
(3) Osobnim plovilom na vodomlazni pogon (vodeni skuter, jet ski i sl.) i gliserom može upravljati osoba osposobljena za voditelja brodice kategorije B koja mora imati najmanje 18 godina života.
(4) Čamcem na vesla za osobne potrebe može upravljati osoba starija od 12 godina.
(5) Čamcem za gospodarske i javne namjene može upravljati osoba osposobljena za voditelja čamca kategorije B.
(6) Iznimno od stavka 2. i stavka 5. ovog članka čamcem snage porivnog uređaje veće od 15 kW može upravljati osoba osposobljena za voditelja čamca kategorije B koja mora imati najmanje 18 godina starosti.
janadino
Admiral
Prispevkov: 3855
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Ne Feb 01, 2009 21:51

Saj to je skoraj isto kot pri nas. Ali ne? :?:
Ja, na hrvaškem lahko najameš še tanker :shock: pa te nihče ne vpraša za izpit. No vsaj moje izkušnje so take.
Guma je guma, zaenkrat.
Uporabniški avatar
bolid
Admiral
Prispevkov: 2659
Pridružen: Če Maj 29, 2008 18:56
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a bolid » Ne Feb 01, 2009 21:56

Sedaj sem pa v dilemi :? .V kampu v Rovinju je lani en model posojal čolne za katere te ni povprašal po izspitu 8) in imel je tudi čolne iste dolžine(3m) z močnejšimi motorji in sicer Tohatsu 15ks,kjer si pa moral predložit izspit :lol: drugače ni bilo govora o izposiji :!:
Ure dnevi leta tečejo....
janadino
Admiral
Prispevkov: 3855
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Ne Feb 01, 2009 22:13

Po informacijah nekaterih pa za čoln registriran na hrvaškem rabiš njihov izpit, to se ti vtrga.
Guma je guma, zaenkrat.
Matic
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 25
Pridružen: So Jan 24, 2009 17:19

OdgovorNapisal/-a Matic » Ne Feb 01, 2009 22:36

Bull napisal/-a:MINISTARSTVO MORA, TURIZMA, PROMETA I RAZVITKA
938

Na temelju članka 72. i članka 237. stavak 1. Zakona o plovidbi unutarnjim vodama (»Narodne novine« br. 19/98 i 151/2003) ministar mora, turizma, prometa i razvitka Republike Hrvatske donosi

PRAVILNIK O ČAMCIMA

Članak 15.

(1) Čamcem za osobne potrebe dužine do 6 metara i snage porivnog uređaja do 8 kW može upravljati osoba koja je osposobljena za voditelja čamca kategorije A.
(2) Čamcem za osobne potrebe snage porivnog uređaja veće od 8 kW može upravljati osoba koja je osposobljena za voditelja čamca kategorije B.
(3) Osobnim plovilom na vodomlazni pogon (vodeni skuter, jet ski i sl.) i gliserom može upravljati osoba osposobljena za voditelja brodice kategorije B koja mora imati najmanje 18 godina života.
(4) Čamcem na vesla za osobne potrebe može upravljati osoba starija od 12 godina.
(5) Čamcem za gospodarske i javne namjene može upravljati osoba osposobljena za voditelja čamca kategorije B.
(6) Iznimno od stavka 2. i stavka 5. ovog članka čamcem snage porivnog uređaje veće od 15 kW može upravljati osoba osposobljena za voditelja čamca kategorije B koja mora imati najmanje 18 godina starosti.


Mislim, da je nakup moje pomorske nepremičnine pravkar splaval po vodi...
bfrenk
Poročnik fregate
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Jan 28, 2009 18:47

OdgovorNapisal/-a bfrenk » Po Feb 02, 2009 08:50

Da dodam samo moje izkušnje :Že kar vrsto let hodim v Istro, okolica Poreča in več kot pol dopusta preživim na "gumici" - to se pravi na vodi, stran od kampa.
Z njihovimi pomorskimi policaji se srečam recimo dvakrat na 14 dni in do sedaj me še nikoli niso poprašali o kakršnem koli dokumentu.Vedno so iskali samo puško za podvodni ribolov.
Imam slovenski izpit za voditelja čolnov, motor je Tomos4, gumenjak pa Zodiac 310 (daljši kot 3m).

Kdo je na strani

Po forumu brska: Marcel_Mastnak in 1 gost