Gumejak - pomoč pri nakupu

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator, moderator2, janadino, MareC

Uporabniški avatar
Guma
Poročnik bojne ladje
Prispevkov: 88
Pridružen: Če Mar 05, 2009 18:14

OdgovorNapisal/-a Guma » Pe Maj 15, 2009 14:18

Gaso napisal/-a:Probaj daj gas v leru


Obrati od 3/4 pa do polnega plina ostanejo nespremenjeni, povečajo se le vibracije in nekako se mi zdi, da ne dosega polnih obratov ampak začne trokirat, "kašljat".. Motor je bil pred mesecem in pol na rednem servisu.
Uporabniški avatar
Gaso
Admiral
Prispevkov: 1478
Pridružen: To Dec 09, 2008 09:38
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Gaso » Pe Maj 15, 2009 14:55

Mogoče imaš začepljen filter goriva, jaz sem imel podoben problem na manjšem motorju 6KS, ko sem dal poln gas, je motor začelo dušiti in ni dobil polnih obratov. Nato sem ugotovil, da pretok goriva verjetno ni dovolj velik, rešil pa sem tako da sem zamenjal filer goriva z novim.
Dovolj je da imaš malo usedline v tanku goriva, ki se nahaja na dnu, motor pa zajema gorivo ravno na dnu, zato se hitro lahko zgodi, da potegne usedlino in v trenutku začepi filter goriva.
Glede na to da imaš gumenjaka, mislim da ni kriv propeler, tudi če bi imel tistega z največjim korakom.
Preveri mali filter v samem motorju, ki se verjetno nahaja na dobavni cevi vplinjača, in ga zamenjaj z novim, še prej pa preveri ali je v rezervarju kaj usedline, po potrebi operi rezervar in natoči čisto novo gorivo, zamenjaj pa tudi druge filtre goriva če jih slučajno imaš dodatno montirane. Če pa je svinjarija že v uplinjaču potem pa ne gre brez čiščenja diz v uplinjaču, 4T motorji so dokaj občutljivi na umazanijo v gorivu.
Uporabniški avatar
Guma
Poročnik bojne ladje
Prispevkov: 88
Pridružen: Če Mar 05, 2009 18:14

OdgovorNapisal/-a Guma » Pe Maj 15, 2009 22:31

Gaso lahko da imaš prav. Ko sem kupil motor je bila v rezervarju na dnu neka bela sluzasta snov in tudi motor je trokiral od 1/4 plina naprej. To naj bi na servisu odpravili s čiščenjem uplinjača. Bi znal bit problem še vedno v tem..
Uporabniški avatar
Guma
Poročnik bojne ladje
Prispevkov: 88
Pridružen: Če Mar 05, 2009 18:14

OdgovorNapisal/-a Guma » To Maj 19, 2009 00:01

Mi lahko kdo pove kje naj izvem kakšen je korak originalne elise mojega motorja? Na njem 100% ne piše.
janadino
Admiral
Prispevkov: 3855
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » To Maj 19, 2009 09:39

Si 100%? :)
Guma je guma, zaenkrat.
janadino
Admiral
Prispevkov: 3855
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » To Maj 19, 2009 09:42

Guma je guma, zaenkrat.
nautic boy
Kapitan korvete
Prispevkov: 91
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 08:37
Kraj: DOMŽALE - PAG

OdgovorNapisal/-a nautic boy » Če Jul 23, 2009 07:19

http://www.visol.info/trg/index.php?hid=16 (ČOLN)


http://www.visol.info/trg/index.php?ime ... 17&sid=121 (MOTOR)


zanima me kakšna se vam zdi kombinacija čolna VISOL 380ALU in motorja TOHATSU MFS20C S (ima 20KM in je štiritakten).

zanimajo me predvsem plovne lasnosti,hitrost in moč motorja in kakšna se vam zdi cena (ki je okrog 3500eur).

hvala za odgovore
LP Nautic Boy
atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

OdgovorNapisal/-a atilone » Če Jul 23, 2009 12:48

Nautic boy, se mi zdi malo čudno, da je od 8 tvojih postov , 4 X enako vprašanje za Visol gumenjake. Nekaj odgovorov si dobil, pa zopet nadaljuješ z enakimi vprašanji za enak čoln. Za reklamiranje nekega proizvoda, če hočeš ostat skrit kot prodajalec, moraš vmes tudi kaj povedat. Vprašanje o kvaliteti goriva na HR , je premalo, da bi skril reklamiranje :?: :?: :idea: . Če se motim , se opravičujem, če se ne motim, se dogovori z Adminom za reklamni prostor.
LP

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost