gumenjak

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator, moderator2, janadino, MareC

t17
Naddesetnik
Prispevkov: 8
Pridružen: To Mar 31, 2009 18:31

gumenjak

OdgovorNapisal/-a t17 » To Mar 31, 2009 18:33

---
Nazadnje spremenil t17, dne Ne Avg 02, 2009 12:00, skupaj popravljeno 1 krat.
bobiboss
Viceadmiral
Prispevkov: 360
Pridružen: Pe Maj 30, 2008 15:34
Kraj: lj-podgorica

OdgovorNapisal/-a bobiboss » To Mar 31, 2009 19:19

koliko oseb bo običajno v čolnu?drugače pa tale v oglasu bolj za dva kot kaj več.
plinko
Viceadmiral
Prispevkov: 404
Pridružen: Sr Mar 18, 2009 23:06

OdgovorNapisal/-a plinko » To Mar 31, 2009 19:58

Jaz ti predlagam Beograd sport, pa tomos 4 vse skupaj dobiš za 400 EUR, ali pa še manj. Delalo po prav gotovo eno sezono, potem boš pa itak prešaltal na kaj večjega. Tako se boste navadili kaj je to čoln, kako se obnaša ITD.

No taka je bila moja izkušnja. Drugače pa lahko naredim še malo reklame. Imam enega takega BS, zelo lepo ohranjenega, novi ventili, štirje prekati za pumpanje, celo je registriran, gor pa ima motor Johnson 15, ki je tako majhen in lahek, da se je prejšnji lastnik 10 let vozil brez izpita in registracije, s tem, da je odlepil prvo številko:)).

Kupil sem ga sicer zase, vendar bom verjetno mojega tavelkega gliserja menjal za manjšega (ker žal ni dovolj povpraševanja) in ga ne bom rabil. Je pa čolnič enostaven za montažo ima leseno kobilico, ki je precej boljša od napihljlive (moje izkušnje), poleg tega pa smo glisirali s tremi odraslimi in dvema otrokoma.
plinko
Viceadmiral
Prispevkov: 404
Pridružen: Sr Mar 18, 2009 23:06

OdgovorNapisal/-a plinko » To Mar 31, 2009 19:58

hehe, ceno sem pa pozabil. meni se vsekakor zdi vreden 900 EUR.
t17
Naddesetnik
Prispevkov: 8
Pridružen: To Mar 31, 2009 18:31

OdgovorNapisal/-a t17 » To Mar 31, 2009 22:20

bobiboss napisal/-a:koliko oseb bo običajno v čolnu?drugače pa tale v oglasu bolj za dva kot kaj več.

--
Nazadnje spremenil t17, dne Ne Avg 02, 2009 12:00, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrtinc
Kapitan korvete
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr Jul 30, 2008 11:57
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Vrtinc » To Mar 31, 2009 23:01

Yam čolni niso kaj prida! Motorji Yamaha so odlični in si s temi gumenjaki kvarijo ugled.
t17
Naddesetnik
Prispevkov: 8
Pridružen: To Mar 31, 2009 18:31

OdgovorNapisal/-a t17 » To Mar 31, 2009 23:25

ampak vseeno bolši od teh raznih maestralov? mi rabimo coln samo za voznjo ob obali, lepo pocasi v easy :) za prvi 2 leti seveda :D
plinko
Viceadmiral
Prispevkov: 404
Pridružen: Sr Mar 18, 2009 23:06

OdgovorNapisal/-a plinko » Sr Apr 01, 2009 00:00

Glede starih Maestralov in Beogradov Sport pa imam jaz nekoliko drugačno mnenje. So tapravi gumenjaki iz GUME in ne plastike, kot ti Yamahini. Ko ti bo tak čoln kaj puščal je samo za v kontejner.

Meni osebno je sicer Beograd Sport boljši in močnejši od Maestrala. Če je pravilno in lepo vzdrževan ga nikoli ne zamenjam za kitajsko plastično "sranje":)). Ravno Yamahinih čolnov sem videl že veliko na pol praznih. Tudi tale dolžina 2,65 je bolj primerna za tender, kot pa za tvoje potrebe.

Morda res poskusi najti vsaj 3 metrski čoln.
mrcina22
Praporščak
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe Jul 20, 2007 08:07
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a mrcina22 » Sr Apr 01, 2009 07:22

Imam tako yamaho (lepo spravljeno v torbi) in ni več uporabna. Če misliš večkrat zlagati čoln v avto pozabi!!! Se parajo po šivih, popraviti se pa ne da - preverjeno. Imel sem tudi beograda, čeprav je bil moj letnik, nekoliko zbledel je bil pa uporaben in še vedno je.

lpT
weta
Admiral
Prispevkov: 848
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

OdgovorNapisal/-a weta » Sr Apr 01, 2009 09:19

osebno bi kupil beograda in kak motor 5 ks (mercury, yamaha, suzuki itd). Tomosa ne bi kupil, pa ne zato, ker ni ok, temveč ker ima le 3 km, ostali, z oznako 5, pa 5 km....razlika pa je skoraj 2x.

obvezno bi gledal za čoln dolžine 3 metre.oz. 299 cm.

beograd sport je boljši od ostalih zaradi lesene kobilice in zelo lepo pelje napram maestralu ali kakšnemu drugemu. slabost beograda je, da je težko najti pod 3 m dolgega...vsi so večinoma 320, 340 ali 360 cm.
glede novih gumenjakov oz. novejših, mislim, da imajo debelejše tubuse, kar je prednost.
plinko
Viceadmiral
Prispevkov: 404
Pridružen: Sr Mar 18, 2009 23:06

OdgovorNapisal/-a plinko » Sr Apr 01, 2009 09:32

No saj sem vedej, da se bo k mojemu mnenju pridružilo še kaj uporabnikov. Z Beogradom res ni nobenih težav, lahko ga spraviš kolikokrat hočeš, ker guma je precej bolj prožna kot plastika. Plastično "sranje" mi je enkrat na soncu celo razneslo (po šivu).

Kar se pa tiče dolžine, sem se pa vedno vozil z 3,4 m Beogradom, pa ni nikoli noben kompliciral, da ni dolg 3 metre. Tukaj jaz ne bi kompliciral. Kar se tiče mojega trenutnega Beograda, pa sem šel večkrat z Raba na Goli otok, Grgur, pa tudi do celine. Res pa je, da ima motor 15 km.
Uporabniški avatar
BOŠTJAN
Kapitan
Prispevkov: 199
Pridružen: To Nov 25, 2008 21:28
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a BOŠTJAN » Sr Apr 01, 2009 10:30

Sam sem tudi lansko leto uporabljal mistrala in tomos 4.8. V tej gumici smo se peljali dva odrasla in dva otroka in moram reči da nikamor ni šlo. Ko pa sem pogledal novejše motorje so proti tomosu kar leteli. Po mojem mnenju je tomos 4.8 navaden mlinček.
bobiboss
Viceadmiral
Prispevkov: 360
Pridružen: Pe Maj 30, 2008 15:34
Kraj: lj-podgorica

OdgovorNapisal/-a bobiboss » Sr Apr 01, 2009 11:27

BOŠTJAN napisal/-a:Sam sem tudi lansko leto uporabljal mistrala in tomos 4.8. V tej gumici smo se peljali dva odrasla in dva otroka in moram reči da nikamor ni šlo. Ko pa sem pogledal novejše motorje so proti tomosu kar leteli. Po mojem mnenju je tomos 4.8 navaden mlinček.


se strinjam.nimam nič proti tomosu ampak leta nazaj smo imeli maestrala dolžine 2,65 in tomos 4,8 in ni in ni šlo.sam sem še nekako zglisiral drugače pa res nikamor.kot pomožni motorček ok kot glavni motor :roll:
Uporabniški avatar
BOŠTJAN
Kapitan
Prispevkov: 199
Pridružen: To Nov 25, 2008 21:28
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a BOŠTJAN » Sr Apr 01, 2009 11:44

No tudi kot pomožni motor je bolj slab. Oče ga je imel na 6m čolnu, pa ga še prestavit ni mogel, tako da ga je prodal. Lansko leto smo očetov čoln vlekli z gumico in Yamaho 4 z kar nekaj potniki. Ko probašaš novejši motor šele vidiš kakšno moč ima proti Tomosu. Res pa je da ima Yamaha merjeno moč na elisi.
plinko
Viceadmiral
Prispevkov: 404
Pridružen: Sr Mar 18, 2009 23:06

OdgovorNapisal/-a plinko » Sr Apr 01, 2009 11:46

kar se tiče tomosov ne pričakujte glisiranje. to je res vožnja zelo na easy. moj čas 4 kilometre 50 minut. z tem Johnsonom pa 10 minut. s tomosom 4,8 noben čoln ne bo glisiral.

tomos je za svojo moč tudi precej težak za prenašanje. težko se dobijo deli in servisi so se mi zdeli precej dragi. drugače so pa vglavnem moji Tomosi kar dobro delali. nekih problemov ni bilo. res je, da je 4,8 najboljši, ker ima še tapravi menjalnik. vsekakor je boljša kombinacija Beograd sport, pa Yamaha motor:))

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost