OdgovorNapisal/-a kasaudio » To Avg 07, 2018 14:58
Ko sem 9 let nazaj kupoval čoln sem izbiral med tem kar imam sedaj (BSC50 in etec 75) in ZAR47 z etec 115. Ker sem kupoval novo je bil seveda pri ZAR-u, ki je že sam po sebi drag in večjem motorju na takih številkah v finančnem smislu, da se nisem mogel toliko stegnit. Pa na koncu mi niti ni kaj posebej žal; vsako leto se na vodi srečam z enim nemcem iz bližnjega kampa, ki ima Zar 47 in etec 90.
Je res malenkost več prostora kot pri meni, izdelava je na podobnem nivoju, v valovih se pelje nekaj bolje in je malenkost počasnejši. Definitivno ni take razlike kot je bila v financah.
Do sedaj sem peljal dva Zar-a; zgoraj omenjeno 47 in 53 z optimax-om 135. Občutek na 47 mi je bil nekako boljši, 53 ima težišče bolj naprej, kar se pri vožnji dodatno pozna. Ne rečem da se je peljal slabo, reagiranje na trim pa je bilo drugačno kot sem navajen. 53-ka je s 135 konji dosegla 38 vozlov.
Bi se pa upal reči da se BSC v mirnih pogojih vozi bolje od Zar-a, nekaj k temu pripomore tudi dokaj "širok" nabor propelerjev, ki sem jih do sedaj nataknil gor in opazoval obnašanje čolna pri trimanju. Pod mirnimi pogoji ne mislim totalne šajbe, ampak razmere v katerih sicer grem z družino z malimi otroci na vodo. V valovitem morju, kjer bi Zar resnično pokazal svoje prednosti smo se do sedaj bolj malo vozili.
Ko smo leta 2015 šli v jugu na Unije in so nas dobili res konkretni valovi in še 9 nas je bilo na čolnu, je tudi posadka na Zar 53 imela malo "zamišljen" pogled.
Za konec bi rekel še to: Zar je zelo dober čoln, vendar je tudi še nekaj drugih znamk, ki mu vsaj po plovnih karakteristikah dobro parirajo, če ne še kaj več. Zgoraj omenjena modela sta na trižšču že precej dolgo časa, v katerem se je tudi drugje kaj zgodilo.
Xilinx Vivado HLx trainee