Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
Objavljeno: Po Jul 29, 2019 12:01
Pozdrav vsems kupaj!
Kot ste nekateri že (pravilno) napovedali, mi je 4 (beri 6) KM Yamaha na 3 gumenjaku premalo.
Tako imam namen nabaviti motor z 9.9 KM, kar bi moralo povsem zadoščati za spodobno hitro vožnjo po Kvarnerju ter vse skupaj vpisati v register.
Prosil bi za nasvet pri nakupu 9.9 KM motorja.
Kolikor sem sam raziskoval trenutno ponudbo so v tem rangu vsi motorji, razen Suzukija, opremljeni še z uplinajči.
Ali je to, da ima Suzuki elektronski vbrizg velika prednost? Kako pomembno se vam zdi to?
Kolikšna je razlika v stroških vzdrževanja med motorji z uplinjačem in elektronskim vbrizgom, ter kolikšna je razlika v porabi?
Teža je tam tam, kolikor se prav spomnim - vsi so okoli 40 kg.
Suzuki je tudi edini, ki ima v rangu 9.9 KM, 15 KM in 20 KM isti volumen motorja. Teoretično bi se torej dalo moč povečati z nakupom druge ECU enote. Ima kdo izkušnje s tem?
Glede na to, da imam opravljan Preizkus znanja, ki mi dopušča upravljanje le z motorji do 9.9 KM, bi bila zame ta možnost, kljub visoki ceni ECU enote, vsekakor zanimiva.
Že vnaprej hvala za vsa mnenja.
PS: Prodaja se odlično ohranjena Yamaha 4 KM, odprta pri Rožeju na 6 KM. Cena je 1.000 EUR.
Kot ste nekateri že (pravilno) napovedali, mi je 4 (beri 6) KM Yamaha na 3 gumenjaku premalo.
Tako imam namen nabaviti motor z 9.9 KM, kar bi moralo povsem zadoščati za spodobno hitro vožnjo po Kvarnerju ter vse skupaj vpisati v register.
Prosil bi za nasvet pri nakupu 9.9 KM motorja.
Kolikor sem sam raziskoval trenutno ponudbo so v tem rangu vsi motorji, razen Suzukija, opremljeni še z uplinajči.
Ali je to, da ima Suzuki elektronski vbrizg velika prednost? Kako pomembno se vam zdi to?
Kolikšna je razlika v stroških vzdrževanja med motorji z uplinjačem in elektronskim vbrizgom, ter kolikšna je razlika v porabi?
Teža je tam tam, kolikor se prav spomnim - vsi so okoli 40 kg.
Suzuki je tudi edini, ki ima v rangu 9.9 KM, 15 KM in 20 KM isti volumen motorja. Teoretično bi se torej dalo moč povečati z nakupom druge ECU enote. Ima kdo izkušnje s tem?
Glede na to, da imam opravljan Preizkus znanja, ki mi dopušča upravljanje le z motorji do 9.9 KM, bi bila zame ta možnost, kljub visoki ceni ECU enote, vsekakor zanimiva.
Že vnaprej hvala za vsa mnenja.
PS: Prodaja se odlično ohranjena Yamaha 4 KM, odprta pri Rožeju na 6 KM. Cena je 1.000 EUR.