Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Hoj!
Nekateri pa imamo potrpljenje. Ampak določenim se to še ne zdi dovolj. Nasveti zastonj, pa še vedno tarnanje, da nič ne deluje. Najbolje je, da materialno tehnično sredstvo zadevo odvleče na servis, tam mu bodo za €€€ oz. HRK svetovali in popravili zadevo.
To je zadnje moje javljanje na to temo. Pa seveda brez zamere.
Nekateri pa imamo potrpljenje. Ampak določenim se to še ne zdi dovolj. Nasveti zastonj, pa še vedno tarnanje, da nič ne deluje. Najbolje je, da materialno tehnično sredstvo zadevo odvleče na servis, tam mu bodo za €€€ oz. HRK svetovali in popravili zadevo.
To je zadnje moje javljanje na to temo. Pa seveda brez zamere.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
kocka napisal/-a:
Tale jih ima 330 ima gor 40KM, 4Tpa nima nobenih težav!
Je pa res, da pri tem čolnu oz. motorju(3,7m+merc 40) nekaj ne štima, s tem motorjem bi moral letet, je pa iz slik razvidno, da je imel že prejšni lastnik težave z glisiranjem, ker je dal gor fiksne flape in še hidrofilna krilca!
Ta ima konzolo v premčnem delu, torej šoferđija sedi bolj spredaj, s tem je teža ustreznejše razporejena in mu preveč ne dviguje premca.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Ne glej "glede na moč motorja je v prestavi..." in take neumnosti. Ugasni motor, odpri pokrov, odvzemi plin in poglej, če zajla potegne ono ročko na uplinjaču do konca. Potem daj plin do konca in zopet poglej, če potegne zajla ročko do konca. Če se to ne zgodi nastavi na novo, drugače pusti.
Glede na zapacane svečke se poigraj z zračnim filtrom, mešanico goriva in morebiti z vžigom. Ampak po videnem in slišanem sodeč je ali gas zajla, ali preveč olja v gorivu. Lahko tudi voda v gorivu.
Glede na zapacane svečke se poigraj z zračnim filtrom, mešanico goriva in morebiti z vžigom. Ampak po videnem in slišanem sodeč je ali gas zajla, ali preveč olja v gorivu. Lahko tudi voda v gorivu.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Če imaš znanje, preveri še nivo plovca v vplinjaču. Že dober milimeter previsok ti zna povzročiti konkretno prebogato mešanico in sam ek pek. Deluje že, vendar zaliva in nima moči. In tudi tuljave, da ni počilo kakšno feritno jedro ali sama tuljava, kar povzroči zelo slabo, vendar še uporabno iskro.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Še vedno ne vemo oznak na propelerju? A ima sploh smisel?
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Propeler sem danes pogledal je 48 73 146 A40 19P.
Coln pa gre tako cez 2 tedna na servis pa bom pol povedal ce bodo kaj odkrili.
lp
Coln pa gre tako cez 2 tedna na servis pa bom pol povedal ce bodo kaj odkrili.
lp
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Lastniki Yamah povejte ali ima 40 hp Yamaha iz tega filmčka zgoraj predpisano 1%, ali 2% mešanico? V kolikor mora imeti 1% sta napaki v napačni mešanivi in propelerju z 19" koraka!
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Ni yamaha motor je Mercury.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Ne spremeni veliko. Na tablici ti verjetno piše kakšna naj bo mešanica in 0,5% olja preveč že dela težave, propeler je pa itak bistveno prehud. Motorja ti na noben način ne spusti čez 4.000 vrtljajev, ti si pa tule http://www.kirschbaum.at/ki_prop/pdf/20 ... 0Chart.pdf
najdi katere vrtljaje naj bi tvoj motor dosegal. Poglej letnik... in najdi v tabeli.
Če si slučajno nalival še prebogato mešanico imaš dogovor na težave.
najdi katere vrtljaje naj bi tvoj motor dosegal. Poglej letnik... in najdi v tabeli.
Če si slučajno nalival še prebogato mešanico imaš dogovor na težave.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Mts, ti imaš gor propeler za 100 kojnov(sem po tvoje napisal)ampak ne "bit" zamenjaj propeler. To je tako kot če bi hotel z avtom vedno v 4 prestavi speljevat in vozit.
Kupi prop 13 -15 pitch in boste leteli.
Kupi prop 13 -15 pitch in boste leteli.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Torej, na prostem teku se zvrti normalno v prestavi pa klecne, ane? K tale stavek izrečeš majstru bo slednji v isti sapi izdahnil: "Pomerno kompresijo?"
Točno zato izvedenci pravjo, da je test v sodu ali na slušalkah lahko še kako zavajoč in svetujejo probno vožnjo, kjer se pokaže performans motorja. Če to ni mogoče pa svetujejo vsaj izmero kompresije.
p.s.
1%, 2% al pa 5% mešanica ne more narest tako drastičnega padca moči. Če bi bila mešanica u ibr prebogata bi se poznalo na auspuhu in kadilo tako plavo, da bi napisal na forum. Propeler 19 se mi zdi čist ok za to moč motorja in tip čolna. Če bi bil ta motor na 4m plastiki bi pa bilo verjetno treba poseči po koraku 17 oz. 15. Mislm, govora je o 3.7 metrski gumici, ki jo dva možaka vzdigneta in zabrišeta na kopno.
Mislm, da je vsa nadaljna debata tukaj brezpredmetna dokler ne dobimo podatka oz. povratne informacije o kompresiji.
Točno zato izvedenci pravjo, da je test v sodu ali na slušalkah lahko še kako zavajoč in svetujejo probno vožnjo, kjer se pokaže performans motorja. Če to ni mogoče pa svetujejo vsaj izmero kompresije.
p.s.
1%, 2% al pa 5% mešanica ne more narest tako drastičnega padca moči. Če bi bila mešanica u ibr prebogata bi se poznalo na auspuhu in kadilo tako plavo, da bi napisal na forum. Propeler 19 se mi zdi čist ok za to moč motorja in tip čolna. Če bi bil ta motor na 4m plastiki bi pa bilo verjetno treba poseči po koraku 17 oz. 15. Mislm, govora je o 3.7 metrski gumici, ki jo dva možaka vzdigneta in zabrišeta na kopno.
Mislm, da je vsa nadaljna debata tukaj brezpredmetna dokler ne dobimo podatka oz. povratne informacije o kompresiji.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Dimen napisal/-a:1%, 2% al pa 5% mešanica ne more narest tako drastičnega padca moči. Če bi bila mešanica u ibr prebogata bi se poznalo na auspuhu in kadilo tako plavo, da bi napisal na forum. Propeler 19 se mi zdi čist ok za to moč motorja in tip čolna.
Ob podatkih, ki jih je lastnik teme objavil bi se kaj lahko zgodilo, da imaš prav in je nekaj narobe z kompresijo, ampak pri 2t motorjih bi se z tem nazadnje ubadal.
1.) Iz lastnih izkušenj: Yamaha 25 brnela ko singerca, nato smo šli na obisk k znancem in tam tankali. Na črpalki je namešal 4% in čoln je izglisiral le še enkrat, nato pa letel kot bi mu en cilinder manjkal. Fotr je na pomolu napravil cel servis in mu nič ni bilo jasno, nakar pogleda in na računu vidi 4% mešanico. Izlije pol bencina v kanto, dolije svežega in gliser je zopet zapel kot singerca. Druga podobna izkušnja je bila, ko nam je prijatelj odstopil 20 l mešanice, ker mu je ostala od njegovega Tomos 4. Ne gre pa konc! Že 0,5% napake ti močno vpliva na moč motorja!
Kdor je že kadarkoli imel 2t krosarja, še posebej 125 ccm zelo dobro ve kj pomeni 0,5% npake v olju. Premalo takoj ribne, preveč pa sploh ne potegne do resonance.
2.) Z propelerjem koraka 19" bi gliser moral letet 50 mph, da bi dosegel optimalne vrtljaje, za kar bi potreboval 70-80 konjev, ampak ta kombinacija nikoli ne bo šla čez 40 mph, v najboljšem primeru bo to okrog 35 mph in ob tej hitrosti motor ne bi prilezel čez 4.000 rpm, kar je daleč od največje moči. Zelo dober plastičen in podobno lahek gliser bi po mnogo muke okrog pete, ter propelerja prilezel zelo blizu 40 mph, gumon pa nikoli!
Na kratko:
Z tem propelerjem motor zadušiš, da ne razvije več kot največ polovice moči, saj ga propeler zaduši že mnogo pred 35 mph, obenem pa mu še precejšen delež pobere ali preveč olja v mešanici, ali pa kaka druga napaka v uplinjaču, saj so svečke črne.
Z kompresijo bi se ukvarjal enkrat kasneje, ko bo gor pravi propeler in bo skozi uplinjač prišlo ravno prava količina ravno prave mešanice. Ob tem bi seveda svečka tudi morala ravno pravi čas posvetit z ravno pravo iskro. Tu not je treba iskat zajca!
p.s.
Ekvivalent 19" propelerju: Vzemi športni avto z 500 konji in 800 Nm navora, ga daj v šesto prestavo, nato pa spelji in se v tej prestavi poizkusi peljat čez Vršič. Speljal morda boš, na Vršiču pa ne boš nikoli, čeprav taka mrcina lahko potegne krepko čez 300 km/h.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
O propelerjih teoretično ne vem dosti imam pa nekaj praktičnih izkušenj.
Dvomim, da bi z 19-ko kdaj koli letel 50 mph. Prijatelj ima 21-ko na 5 gumonu pa razvije dobirh 40 vozlov.
Jst sem imel najprej 15 pa je letelo 29 kt, menjal za 17 in je končna 32kn. Hočem rečt, da korak sicer naredi razliko vendar večjo v obratih kot končni brzini. Verjetno pa ni zgolj korak faktor pri izbiri propelerja. In to je napovedal že serviser, da z menjavo iz 15 na 17 ne bom pridobil dosti na končni hitrosti.
Kar se mešanice tiče pa nisem imel nikoli težav v smislu drastičnega zmanjšanja moči, pa sem presegel predpisane mešanice za dvakrat do trikrat. Še več, recimo na evinrude forumu in youtube celo priporočajo da se meša 2% čeprav ima nalepko za 1%.
Primerat cvajtakt endure z izvenkrmnimi motorji pa pomoje nima smisla. To sta dva čist različna "svetova".
Dvomim, da bi z 19-ko kdaj koli letel 50 mph. Prijatelj ima 21-ko na 5 gumonu pa razvije dobirh 40 vozlov.
Jst sem imel najprej 15 pa je letelo 29 kt, menjal za 17 in je končna 32kn. Hočem rečt, da korak sicer naredi razliko vendar večjo v obratih kot končni brzini. Verjetno pa ni zgolj korak faktor pri izbiri propelerja. In to je napovedal že serviser, da z menjavo iz 15 na 17 ne bom pridobil dosti na končni hitrosti.
Kar se mešanice tiče pa nisem imel nikoli težav v smislu drastičnega zmanjšanja moči, pa sem presegel predpisane mešanice za dvakrat do trikrat. Še več, recimo na evinrude forumu in youtube celo priporočajo da se meša 2% čeprav ima nalepko za 1%.
Primerat cvajtakt endure z izvenkrmnimi motorji pa pomoje nima smisla. To sta dva čist različna "svetova".
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Imam proti temu 40 2t mercury-u precej bolj sofisticiran motor, za katerega strokovnjaki priporočajo dodajanje male količine olja v gorivo. Za boljše mazanje visokotlačne pumpe in injektorjev. To olje dajem v tank od oka - en štamprlček travarce jaz in en orenk štamprle olja v kestl. Se pravi dodam od 1:200 do 1:300 olja, ki gre skozi sofisticiran injektor. Razlike v delovanju brez in z dodanim oljem popolnoma nobene oz. ni zaznavna.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Kateri propeler bi bil potem vredu 10" do 13", kot ste pisali, samo ko sem sel potem gledat malo objave za 2t 50hp Yamaho so pisali da imajo gor 11", tako da 10" bi bilo idealno ali kaj?
Je mozno, da so svecke mastne od napacnega olja?
Dimen
Kateri motor pa imas potem ti, koliko ima hp?
Je mozno, da so svecke mastne od napacnega olja?
Dimen
Kateri motor pa imas potem ti, koliko ima hp?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov