Stran 3 od 6

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Pe Okt 04, 2019 09:30
Napisal/-a AEgir
Blueprint pomeni, da uravnovesiš teže recipročnih delov oziroma odstraniš tovarniške tolerance. V dotičnem primeru to pomeni, da stehtaš oba bata in ojnici in težji bat toliko zlajšaš, da je enako težak kot lažji, enako narediš z ojnico. Vse teže in vse ostale tolerance se čimbolj izenači po tem pa zapiše v "blueprint" od tu ime.

Ker so fabrške tolerance ogromne je to priporočljiv poseg pri vsaki generalki in lahko vrne bolj uravnovešen in zvezen motor nikakor pa ne dobiš 10% več moči.

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Pe Okt 04, 2019 10:24
Napisal/-a mikele
thundercat napisal/-a:Jaz sem si dal na prejsnjem mrezico zadaj in je blo vredu.
Mora bit odprt.
Eno easy ligo sestavljamo.
Pa kake evente zraven.

Si kaj ujel v mrežico?

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Pe Okt 04, 2019 10:28
Napisal/-a mikele
MareC napisal/-a:
kocka napisal/-a:A so ti katamsrani iz hypalona ali pvc, tube so posebne oblike, da msnj nabija po valovih. Pa še to me zanima če ga imaš na prikolici al ga sestavljaš.


itak hypalon, v IT imajo tudi dirke z gumenjaki Focchi sicer niso cati ampak vseeno zanimivo

Slika

Slika

Njegov je pvc, nekje je omenil Valmex (Mehler).

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Pe Okt 04, 2019 10:39
Napisal/-a SR 290
AEgir napisal/-a:Blueprint pomeni, da uravnovesiš teže recipročnih delov oziroma odstraniš tovarniške tolerance. V dotičnem primeru to pomeni, da stehtaš oba bata in ojnici in težji bat toliko zlajšaš, da je enako težak kot lažji, enako narediš z ojnico. Vse teže in vse ostale tolerance se čimbolj izenači po tem pa zapiše v "blueprint" od tu ime.

Torej po domače scentriraš-zbalansiraš motor, da gre bolj mirno in se višje zavrti. Če bi dobil 10% vrtljajev in vžig, ter uplinjač nastavil na novo vrednost bi teoretično lahko dobil 10% moči, ampak v praksi se vedno nekaj zakuha, da razlike skoraj ne opaziš.
Je pa zanimivo, da se z 50 ali 60 konji na vodi pribiješ na 120 km/h, ker ti klasičen pod vodo drseč torpedo od 50 hp motorja sam za sebe, brez skega, noge in propelerja skuri več kot 30 konjev. To mora biti res mojstrsko nastavljeno, da pride do 120 km/h.:shock:

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Pe Okt 04, 2019 10:56
Napisal/-a thundercat
Peta mora ostat mocna, ker se naceloma dirka konca na obali (coln se zapelje gor in kopilot skoci ven in tece do cilja. Motor se nic ne dvigne prej. Mal poglejte dirke.
Sam to delajo na pesku. Pr nas je to tezje.

Motor je ful gor. Sploh, ko ga dvigne pri hitrosti.
Propeller laja malo zunaj.

Kaj pa vem, koliko da blueprint in kaj tocno so delal. Vem samo, da je to standard priprave motorja. Tak mi je rekel sef ekipe, ki ga je imela. Koliko tocno pa ima zdaj, bi pa blo treba izmerit. Pa komu mar.

Tule govori o propih.
To je glavni za thundercat nove zelandije.
https://youtu.be/UMFqiYDrAV4

V mrezco ujames kak opank, ce ga nisi dal v zepe colna prej.

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Pe Okt 04, 2019 11:06
Napisal/-a SR 290
Torpedo mora ziher glisirat po vodi, ker drugače nič moči ne ostane za gliser. Zato je verjetno tak premer, da sploh kaj krakov pride v stik z vodo.
A ima tvoj visok rooster tail, ko daš gasa? :D

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Pe Okt 04, 2019 13:53
Napisal/-a kocka
Kje imajo pa aku glede na to, da vžigajo na ključ, ga pač nisem zasledil. Al vžigajo ročno.

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Pe Okt 04, 2019 15:22
Napisal/-a AEgir
Nek kr velik negativen catch mora biti pri telih čolnih da so tako redki. Če bi blo vse pozitivno bi bile navadne gumice teh dimenzij preteklost. Verjetno ko se razkopleš s tem se pošteno.

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Pe Okt 04, 2019 15:41
Napisal/-a kocka
Ja itak, kar zamisli si s familijo tkole čez valove, čez 500m si sam na čolnu. Edin če je tastara tečna. :lol: :lol:
Zadeva je cisto namenska, če pogledaš premčno vezno dsteno je kot spojler da dol tisči, pa ne pri 20knts.

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Pe Okt 04, 2019 16:00
Napisal/-a thundercat
Zelo uporabno tud za druzino.
Kdo pa tisci do konca, pa ko so vsi gor, pa ko vreme ne dopusca? A vi na svojih colnih vsi?
Slaba stran je edin cena?
Pa pr nas tega ne poznajo.
Drugje je pa kar velik tega.
Drgac se pa noter sedi in te nima kam vrzt. Pa se rock je poln

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Ne Okt 06, 2019 09:00
Napisal/-a SR 290
Na kaki višini je trenutno med vožnjo tvoj torpedo od motorja?
In hudo me zanima pri kateri hitrosti to poleti kot katamaran, se pravi do katere hitrosti glisira kot običajen gliser.
Kako ima oblikovano drsno ploskev tub? Morda kaka slika. :D
Recimo, da malo poletiš, pred pristankom z peto in krmo zadaneš v drug val in te zavrti na nos, da se z premcem zapičiš v naslednji valov. Kako se v tem primeru obnaša ta gliser?

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Ne Okt 06, 2019 10:17
Napisal/-a Marcel_Mastnak
Bolj bi blo zanimivo videt kak se obnaša tisti na njem. Če je seveda še na njem. :lol:

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Ne Okt 06, 2019 10:26
Napisal/-a SR 290
Ne, nič škodoželjnega, zadeva je zanimiva. Mene čisto tehnično zanima kako se obnaša gliser. Predvsem v primeru, da mu zgrabi le eno tubo.

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Ne Okt 06, 2019 12:10
Napisal/-a mikele
SR 290 napisal/-a:Ne, nič škodoželjnega, zadeva je zanimiva. Mene čisto tehnično zanima kako se obnaša gliser. Predvsem v primeru, da mu zgrabi le eno tubo.

Na youtubu imaš celga boga posnetkov.

Re: Thundercat - katamaran gumica

Objavljeno: Ne Okt 06, 2019 12:16
Napisal/-a kocka
Tube sploh niso okrogle ampak kot elipsa, pa po videzu še ojačane na bokih, pri skokih pa po moje tekmovalca prenašata težišče kot jima ustreza. Mene zanima kako fiksno sta ti dve tubi povezani oz koliko takih skokov to prenese. Platforme so pa različne od vezane plošče do karbona in po moje si po dirki kar dobro obtolčen.
Obrne se pa kljub nizkemu težišču in pomaganju s telesno težo.