Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
-
- Višji štabni vodnik
- Prispevkov: 23
- Pridružen: Po Okt 14, 2019 19:26
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
Malo update-a. V petek smo čoln stestirali v Izoli. Nasplošno se pelje super, lahko pa bi imel malo več navora. Prosil bi vas za pomoč pri izbiri propelerja. Trenutno je na motorju inox propeler 10 3/8 x 14 in doseže max cca 5600rpm. Ko sem bil sam v čolnu je dosegel 33,9vozla, ko sva bila na čolnu dva je dosegel dobrih 32vozlov. Pri 5 oz 6 osebah na čolnu oz. vleki smučarja pa misim, da mu s tem propelerjem ne bi več uspelo zglisitati. Razmišljal sem o zamenjavi za 4 kraki propeler pitch 13. Bi s tem pridobil kaj navora?
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
Bi rekel, da je to čisto ok. Malo ti ga sicer AF bremza. Kaj si pričakoval od 60ih konjev? Smučarja boš za šalo vlekel.
-
- Višji štabni vodnik
- Prispevkov: 23
- Pridružen: Po Okt 14, 2019 19:26
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
Saj sem napisal da se pelje super in da mi je hitrosti dovolj. Sprasujem pa glede propelerja. Rad bi, da bi imel malo vec navora in s tem tudi malo bolj obtrzen coln z lahkoto potegnil iz vode.
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
..upaj, da sebo oglasil SR290 in ti dal najbolj moder nasvet
...kolikor se jaz spoznam na propelerja, ti bo verjetno svetoval manjši premer in morda tudi trikraki prop,...
...kolikor se jaz spoznam na propelerja, ti bo verjetno svetoval manjši premer in morda tudi trikraki prop,...
mirno morje
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
janjanjan121212 napisal/-a:Glede na to, da sem nov na forumu najprej pozdrav vsem morjeplovcem.
Letos poleti sem se odločil za nakup gumenjaka velikosti od 4,5m do 5,5m. Po iskanju informacij na forumu, pregledovanju domačih oglasov sem prišel do ugotovitve, da je ponudba pri nas slaba oziroma so cene kar navite. Tako sem se odločil, da čoln pripeljem iz Italije, kjer je na prvi pogled ponudba zelo velika, ko pa nastaviš filtre iskanja in se omejiš na severni del Italije tam nekje do Firenc pa tudi na Subito.it ne ostane več veliko dobrih čolnov.
Med iskanjem in prebiranjem foruma sem naletel in tudi kontaktiral forumaša MareC kateri mi je s svojim znanjem in izkušnjami svatoval in pomagal tudi pri pregledu oglasov. Tako sva celotno ponudbo zreducirala na dva čolna. Eden se je nahajal v Torinu vendar ga Italjan ni hotel prodati tujcu, tako da mi je ostal samo še čoln v Porto Viru.
Na tem mestu moram res pohvaliti in se zahvaliti MareC saj se je zavzel na polno, mi posredoval vse informacije, kupoprodajne pogodbe, razložil katere dokumente moram pridobiti, v bazi pogledal motor če je vse OK in se tudi z mano odpravil v Italijo na ogled čolna.
Po pregledu čolna in Maretovi potrditvi, da je čoln OK smo z Italijanom podpisali pogodbo za čoln in motor ter drugo pogodbo za prikolico. Odpravili smo se na nek "prometni urad" kjer je Italijan odjavil prikolico iz prometa (odjava traja nekaj dni) in potem še na "upravno enoto", kjer so nam ovirili podpisa na pogodbi. Ko smo uredili vso birokracijo mi je italijan izročil vse originalne dokumete jaz pa sem njemu dal dogovorjeno aro. Z Maretom sva se tako odpeljala nazaj proti Ljubljani.
Teden po tem, ko je Italijan prejel odjavljeno prometno od prikolice pa sva se s punco odpeljala še enkrat v Italijo, plačala preostanek, zapela prikolico in se z nasmehom na ustih s čolnom odpeljala nazaj v Ljubljano.
V nadajljevanju nekaj fotk čolna SACS S490 in Marcury 40/60 in še ekrat hvala MareC za vso pomoč pri iskanju, nakupu in tudi sedaj, ko si mi na voljo za vsa moja vprašanja in težave.
Dobrodošel kakšen komentar ali vprašanje.
Kako je z prikolico, ko je enkrat doma? je dovolj kupoprodajna ali kaj več?
-
- Višji štabni vodnik
- Prispevkov: 23
- Pridružen: Po Okt 14, 2019 19:26
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
Jaz sem imel kupoprodajno pogodbo in odjavljeno italjansko "prometno dovoljenje" carta di circolazione. Mislim, da bos za homologacijo pri nas potreboval oboje.
Najbolje, da pokličeš na LPP, so kar prijazni, in se pozanimaš kaj vse zahtevajo za registracijo rabljene prikolice uvožene iz italije.
Najbolje, da pokličeš na LPP, so kar prijazni, in se pozanimaš kaj vse zahtevajo za registracijo rabljene prikolice uvožene iz italije.
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
Čestitke za nakup...čoln izgleda lep. Zna se zgodit da boš pogrešal kakšnega "vranca" več zadaj, ampak bo pa pri naslednjem
Imel sem isti motor 60/40 na svojem čolnu pred leti...brez pripomb, samo motilo me je, ker je bil precej glasen. Ampak to je samo moje mnenje...ti samo uživaj...če ti pa ne bo všeč, zasoliš ceno in ga daš na mornar-ja hec
Imel sem isti motor 60/40 na svojem čolnu pred leti...brez pripomb, samo motilo me je, ker je bil precej glasen. Ampak to je samo moje mnenje...ti samo uživaj...če ti pa ne bo všeč, zasoliš ceno in ga daš na mornar-ja hec
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
Z motorji 40/60 furajo italijani tudi plastike do 5,5m. Meni se zdi na meji, ampak takih je na stotine... Ampak za gumo bi 60 moralo zadostovat. Tole bi najbolje pokomentiral lastnik.
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
jozica52 napisal/-a:Dobro jutro vsem
Iščete denarno posojilo za nujne potrebe, vendar vam banke postavljajo preveč pogojev ali ste v stečaju?
Zdaj imate rešitev za vse svoje denarne težave; kontaktirajte me neposredno po e-pošti: jozicturk@gmail.com in pravočasno boste zadovoljni.
Dej Jožica spizdi!!!
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
ja Italijani imajo te 40 konjske motorje zaradi njihove zakonodaje...vidiš tudi kak 6 metrski čoln s 40 konjskim motorjem...sej roko na srce, za po jezeru je čist zadost
Na morju, ko se znajdeš med popoldanskimi valovi al pa če imaš na čolnu kakšno kilo več...takrat sigurno bo na meji ampak saj veš...nikoli jih ni dovolj...
Na morju, ko se znajdeš med popoldanskimi valovi al pa če imaš na čolnu kakšno kilo več...takrat sigurno bo na meji ampak saj veš...nikoli jih ni dovolj...
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
Roko na srce, skoraj vsi so odprti na 60. Ne vem pa zakaj so skoraj vsi brez izpita. Velja pa za njihovo morje do tri milje.
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
Čestitke za lep komplet! ja sosedi do 40 Km ne potrebujejo izpita in zato imajo takšne kombinacije motorjev, so pa zato zelo pasji pri zavarovanju! Kar jih po svoje razumem, ti zavaruj, za neumnosti boš pa plačal , ne razumem pa naših rentarjev, ko jim dajo 10m jadrnico v najem, brez izpita.
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
Zummel napisal/-a:janjanjan121212 napisal/-a:Glede na to, da sem nov na forumu najprej pozdrav vsem morjeplovcem.
Letos poleti sem se odločil za nakup gumenjaka velikosti od 4,5m do 5,5m. Po iskanju informacij na forumu, pregledovanju domačih oglasov sem prišel do ugotovitve, da je ponudba pri nas slaba oziroma so cene kar navite. Tako sem se odločil, da čoln pripeljem iz Italije, kjer je na prvi pogled ponudba zelo velika, ko pa nastaviš filtre iskanja in se omejiš na severni del Italije tam nekje do Firenc pa tudi na Subito.it ne ostane več veliko dobrih čolnov.
Med iskanjem in prebiranjem foruma sem naletel in tudi kontaktiral forumaša MareC kateri mi je s svojim znanjem in izkušnjami svatoval in pomagal tudi pri pregledu oglasov. Tako sva celotno ponudbo zreducirala na dva čolna. Eden se je nahajal v Torinu vendar ga Italjan ni hotel prodati tujcu, tako da mi je ostal samo še čoln v Porto Viru.
Na tem mestu moram res pohvaliti in se zahvaliti MareC saj se je zavzel na polno, mi posredoval vse informacije, kupoprodajne pogodbe, razložil katere dokumente moram pridobiti, v bazi pogledal motor če je vse OK in se tudi z mano odpravil v Italijo na ogled čolna.
Po pregledu čolna in Maretovi potrditvi, da je čoln OK smo z Italijanom podpisali pogodbo za čoln in motor ter drugo pogodbo za prikolico. Odpravili smo se na nek "prometni urad" kjer je Italijan odjavil prikolico iz prometa (odjava traja nekaj dni) in potem še na "upravno enoto", kjer so nam ovirili podpisa na pogodbi. Ko smo uredili vso birokracijo mi je italijan izročil vse originalne dokumete jaz pa sem njemu dal dogovorjeno aro. Z Maretom sva se tako odpeljala nazaj proti Ljubljani.
Teden po tem, ko je Italijan prejel odjavljeno prometno od prikolice pa sva se s punco odpeljala še enkrat v Italijo, plačala preostanek, zapela prikolico in se z nasmehom na ustih s čolnom odpeljala nazaj v Ljubljano.
V nadajljevanju nekaj fotk čolna SACS S490 in Marcury 40/60 in še ekrat hvala MareC za vso pomoč pri iskanju, nakupu in tudi sedaj, ko si mi na voljo za vsa moja vprašanja in težave.
Dobrodošel kakšen komentar ali vprašanje.
Kako je z prikolico, ko je enkrat doma? je dovolj kupoprodajna ali kaj več?
Z odjavljeno prikolico verjetno tvegaš kazen pri Karabinjerih, če te ustavijo seveda? Kaj pa če bi kdo na meji preverjaj dokumentacijo?
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
Pozdravljeni,
sam še dogovarjam nakup enakega gumenjaka s prikolico v Italiji in me tudi zanima kako je s prevozom v Italiji odjavljene prikolice v Slovenijo. A je možno v Italiji odjavo urediti na način, da je prevoz z lastnim avtomobilom iz Italije formalno legalen - npr. v Italiji urediti začasne izvozne tablice ali pridobiti kakšen dokument na podlagi katerega v času transferja nisi v prekršku v Italiji in nato še v Sloveniji (pri nas je za uporabo prikolice s tretjo tablico potrebna homologacija in tehnični pregled (do 750 kg)).
Hvala za informacije!
sam še dogovarjam nakup enakega gumenjaka s prikolico v Italiji in me tudi zanima kako je s prevozom v Italiji odjavljene prikolice v Slovenijo. A je možno v Italiji odjavo urediti na način, da je prevoz z lastnim avtomobilom iz Italije formalno legalen - npr. v Italiji urediti začasne izvozne tablice ali pridobiti kakšen dokument na podlagi katerega v času transferja nisi v prekršku v Italiji in nato še v Sloveniji (pri nas je za uporabo prikolice s tretjo tablico potrebna homologacija in tehnični pregled (do 750 kg)).
Hvala za informacije!
Re: Uvoz gumenjaka iz Italije SACS S490
Po moje je bolje, če se lahko dogovoriš z lastnikom ob prodaji, da odjavi prikolico po tem, ko prideš čez mejo, ko mu po pošti vrneš tablice. Jasno, vse si prej plačal in pazil, da ne narediš karambol. Tako so to že izpeljali BP.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov