Nakup gumenjaka Italija
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Re: Nakup gumenjaka Italija
Hvala za odgovor. Sem se povezal z MareC. Upam da boma našla kaj bližje.
Re: Nakup gumenjaka Italija
Zanima gumenjak me kako pripeljati domov gumenjak ki ga npr.kupim skupaj z prikolico v južni Italiji . Ni mi jasno kako je z registracijo prikolice. Gre za nosilnost do 750 kg. Prikolica ima seveda Italjanske papirje saj je kupljena skupaj z plovilom . Če nanjo namestim mojo slovensko tretjo tablico sem v prekršku. Je opcija kakšna italjanska preizkušnja ? Ima morda kdo kakšne izkušnje z tem ?
Lp
Bogdan
Lp
Bogdan
-
- Višji štabni vodnik
- Prispevkov: 23
- Pridružen: Po Okt 14, 2019 19:26
Re: Nakup gumenjaka Italija
Če hočeš legalno pripeljati prikolico sta opciji samo dve. Italijan na uradu odjavi prikolico iz prometa in ob enem na istem uradu določi datum, ko boste prikolico peljali iz Italije. Ko dobiš te papirje lahko prikolico pelješ s svojo tretjo tablico. Na papirje čakas približno en teden. Drugi način pa je, da prikolico s čolnom naložiš na prikolico za prevoz avtomobilov oz avtovleka.
Tretji način pa, da upaš na najboljše in pelješ brez papirjev. Ta opcija pri meni ni prišla v poštev, saj Italijan ni hotel predati prikolice brez izpisa iz njihovega registra, ker v primeru, da se na poti kaj zgodi je prikolica se vedno pisana na njega.
Tretji način pa, da upaš na najboljše in pelješ brez papirjev. Ta opcija pri meni ni prišla v poštev, saj Italijan ni hotel predati prikolice brez izpisa iz njihovega registra, ker v primeru, da se na poti kaj zgodi je prikolica se vedno pisana na njega.
Re: Nakup gumenjaka Italija
Hvala za odgovor
Lp
Lp
Re: Nakup gumenjaka Italija
Končno sem našel čoln ki bi mi ustrezal. Žal je na jugu Italije. Bom ga kupil kar brez prikolice. Torej bom kupil prikolico v SLO ter se peljal dol po ta čoln. Gumenjak prodaja firma . Torej pravna osebe ki se ukvarja z prodajo plovil. Vendar gre za rabljeno plovilo. Skrbi me okoli dokumentacije. Na kaj naj bom pozoren ? Je dovolj Račun oz. kupoprodajna pogodba. Mora biti to overjeno, ali morda to ni potrebno če prodaja registriran trgovec z plovili. Je potrebno pridobiti za motor še kakšne dodatne dokumente ? Zavedam se ,da bo vsako naknadno urejanje dokumentacije zoprno. Najbolje da zahtevam vse potrebno takoj ob nakupu. Hvaležen bom za kakšen dober nasvet
Lep pozdrav Bogdan
Lep pozdrav Bogdan
Re: Nakup gumenjaka Italija
Npr. CE certifikate bi bilo lepo imeti tako za čoln kot motor, overjeno pogodbo pri notarju ali lokalni skupnosti...pa če je imel registracijo odjavne papirje...seveda svetujem osebno preverbo ujemanja CE in ploščic.
pojdi se z bikom bost!
Re: Nakup gumenjaka Italija
Nakaži jim aro v takem znesku, da če te mislijo nategnt te bodo že zdaj (bolje aro pušnt kot plavat mrtvaka kje sred tirenskega morja) torej ca 300-500€, po tem zahtevaj da vse papirje uredijo na tvoje ime, overijo, naredijo apostile in vse. Ko si zadovoljen in imaš vse slike vsega kar hočeš met, se odpraviš po čoln. Prej jaz nebi hodil nikamor. Italjani so.. Italjani.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Nakup gumenjaka Italija
Da bo moja zadeva dobila epilog, se se odločil da napišem kako se je moj nakup gumenjaka v Italiji iztekel. Kupil sem gumenjak Sacs S 500 z motorjem Suzuki 90 na skrajnem jugu Italije čisto v peti . Kraj se imenuje Mesagne. Prodajala ga je firma ki se ukvarja z trgovino in proizvodnjo plovil. Oglaševali so ga na Subito. Čoln ki sem ga kupil so pred tem vzeli v račun od nekoga pri prodaji novega plovila. Za nakup prikolice se nisem odločil ker je prezapleteno . Prodajalec mi je spustil ceno za jurja pa sem kupil novo prikolico pri nas v Hočah in se tako odpravil dol . Kljub zaskrbljenosti kako bo se izšlo se je zadeva odvila zelo dobro. Čoln je popolnoma ustrezal opisu. Motor je tudi kot nov. Zraven sem dobil tudi vso opremo. Skratka uspelo mi je Zahvaljujem se vam vsem, ki ste mi preko foruma kakorkoli pomagali z nasveti. Še posebej se zahvaljujem Maretu C ki mi je bil z svojimi izkušnjami in nasveti v veliko pomoč.
Lep pozdrav ! Bogdan
Lep pozdrav ! Bogdan
Re: Nakup gumenjaka Italija
Čestitke in veliko užitkov.
Re: Nakup gumenjaka Italija
Bogdan napisal/-a:Da bo moja zadeva dobila epilog, se se odločil da napišem kako se je moj nakup gumenjaka v Italiji iztekel. Kupil sem gumenjak Sacs S 500 z motorjem Suzuki 90 na skrajnem jugu Italije čisto v peti . Kraj se imenuje Mesagne. Prodajala ga je firma ki se ukvarja z trgovino in proizvodnjo plovil. Oglaševali so ga na Subito. Čoln ki sem ga kupil so pred tem vzeli v račun od nekoga pri prodaji novega plovila. Za nakup prikolice se nisem odločil ker je prezapleteno . Prodajalec mi je spustil ceno za jurja pa sem kupil novo prikolico pri nas v Hočah in se tako odpravil dol . Kljub zaskrbljenosti kako bo se izšlo se je zadeva odvila zelo dobro. Čoln je popolnoma ustrezal opisu. Motor je tudi kot nov. Zraven sem dobil tudi vso opremo. Skratka uspelo mi je Zahvaljujem se vam vsem, ki ste mi preko foruma kakorkoli pomagali z nasveti. Še posebej se zahvaljujem Maretu C ki mi je bil z svojimi izkušnjami in nasveti v veliko pomoč.
Lep pozdrav ! Bogdan
Super, prilepi še kako sliko čolna koliko pa je bila cena, če ni skrivnost?
Re: Nakup gumenjaka Italija
Pozdravljeni,
sem nov član foruma in trenutno v procesu nakupa gumenjaka. Ker je tema že odprta ne želim odpirat dodatne z podobno vsebino in nadaljujem v okviru te niti.
Plovilo je izbrano, vključen je uveljavljen posrednik iz Italije s katerim sva izluščila najustreznejšo ponudbo iz nabora na Subito. Gre za 5 m gumenjak Sacs (2006) z Yamaho 40/60 (2009) in prikolico. Lokacija sever Italije, razdalja pa je precejšnja (8 ur vožnje). Za posrednika sem se odločil predvsem zaradi pomanjkanja razpoložljivega časa za individualno urejanje zadev, izkušenj in nenazadnje še zaradi jezikovnih ovir.
Zaenkrat teče vse gladko. Moja strategija (morda zgrešena) je bila, da plovilo, ko bo administrativno v Italiji vse urejeno (med posrednikom in obstoječim lastnikom), posrednik na podlagi realizirane pogodbe dostavi plovilo v Slovenijo prek špedicije - torej zame pot v Italijo ne bi bila nujno potrebna. Ob tem prevzemam nase precejšnje tveganje, ker plovila ne bom pred nakupom ne videl v živo ne stestiral - vključitev posrednika bi naj ta tveganja blažila, a zavedam se, da so kljub temu prisotna.
Po današnjem pogovoru z Upravo za pomorstvo Izola in potem, ko sem prebral kar nekaj vaših cenjenih diskusij na to temo tukaj na forumu me kar precej skrbi nadaljevanje. Na Upravi za pomorstvo so bili namreč izjemno skeptični glede izvedljivosti postopka (izpostavljali so problematiko starosti plovila, neobstoj zgodovine plovila v Italijanskih v registrih itd.), a obenem prijazni in me povezali z osebo, ki naj bi dobro poznala postopke. Od nje sem dobil navodila, da naj najprej pridobim:
- fotokopijo zavarovalne police
- certifikate o skladnosti plovila, motorja ter prikolice (CE ipd.)
To bi naj bili nek "vstopni pogoj", da se pogovarjamo naprej. Prav tako mi je bilo rečeno, da mora biti pogodba overjena, kar so izpostavili tudi na Upravi in sem večkrat prebral tukaj na forumu.
Glede navedenega me zanima:
1. zakaj potrebujem kopijo zavarovalne police (a morajo biti vsa plovila v Italiji zavarovana?)
2. kaj pomeni overitev pogodbe (obojestranska overitev sočasno fizično pri notarju ali overitev le s strani prodajalca, kar se mi zdi bolj smiselno)?
3. A je treba tako za plovilo kot za motor pridobiti certifikat CE ali gre za različne certifikate?
4. Kako je z registracijo/homologacijo prikolice kupljene v italiji?
Kljub temu, da nekako skušam razbrati iz dosedanjih objav kaj naj bi bilo potrebno bi vas lepo prosil za informacije kaj vse od dokumentacije plovila/motorja/prikolice potrebujem, da bom po nakupu lahko vpisal čoln v register in da bo prikolica "vozna".
Je kakšna razlika pri sklepanju pogodbe z lastnikom (fizična oseba) oziroma s pravno osebo (posrednik). Ali je treba zaradi zahtev naše Uprave posredništvo izločiti iz pogodbenih razmerij in torej od posrednika zahtevati ureditev sklenitve pogodbe med menoj in obstoječim lastnikom, storitev pa posredniku plačati ločeno na kar je namignila oseba s katero so me povezali v Upravi?
Je kdo od vas pripravljen pomagati s svetovanjem v tej zadevi razreševati težave, če se bo kje zataknilo, seveda za ustrezno plačilo?
Hvala lepa v naprej za vaše odzive z informacijami, nasveti, ... Primerljivi gumenjaki uvoženi iz Italije (direktno in preko posrednikov) so registrirani pri nas, kar je dokaz, da če je volja je tudi pot ...
Morda bo moja izkušnja pomagala pri odločanju še komu v prihodnosti. Bom z veseljem poročal, upam, o napredku ...
Lep pozdrav,
David
sem nov član foruma in trenutno v procesu nakupa gumenjaka. Ker je tema že odprta ne želim odpirat dodatne z podobno vsebino in nadaljujem v okviru te niti.
Plovilo je izbrano, vključen je uveljavljen posrednik iz Italije s katerim sva izluščila najustreznejšo ponudbo iz nabora na Subito. Gre za 5 m gumenjak Sacs (2006) z Yamaho 40/60 (2009) in prikolico. Lokacija sever Italije, razdalja pa je precejšnja (8 ur vožnje). Za posrednika sem se odločil predvsem zaradi pomanjkanja razpoložljivega časa za individualno urejanje zadev, izkušenj in nenazadnje še zaradi jezikovnih ovir.
Zaenkrat teče vse gladko. Moja strategija (morda zgrešena) je bila, da plovilo, ko bo administrativno v Italiji vse urejeno (med posrednikom in obstoječim lastnikom), posrednik na podlagi realizirane pogodbe dostavi plovilo v Slovenijo prek špedicije - torej zame pot v Italijo ne bi bila nujno potrebna. Ob tem prevzemam nase precejšnje tveganje, ker plovila ne bom pred nakupom ne videl v živo ne stestiral - vključitev posrednika bi naj ta tveganja blažila, a zavedam se, da so kljub temu prisotna.
Po današnjem pogovoru z Upravo za pomorstvo Izola in potem, ko sem prebral kar nekaj vaših cenjenih diskusij na to temo tukaj na forumu me kar precej skrbi nadaljevanje. Na Upravi za pomorstvo so bili namreč izjemno skeptični glede izvedljivosti postopka (izpostavljali so problematiko starosti plovila, neobstoj zgodovine plovila v Italijanskih v registrih itd.), a obenem prijazni in me povezali z osebo, ki naj bi dobro poznala postopke. Od nje sem dobil navodila, da naj najprej pridobim:
- fotokopijo zavarovalne police
- certifikate o skladnosti plovila, motorja ter prikolice (CE ipd.)
To bi naj bili nek "vstopni pogoj", da se pogovarjamo naprej. Prav tako mi je bilo rečeno, da mora biti pogodba overjena, kar so izpostavili tudi na Upravi in sem večkrat prebral tukaj na forumu.
Glede navedenega me zanima:
1. zakaj potrebujem kopijo zavarovalne police (a morajo biti vsa plovila v Italiji zavarovana?)
2. kaj pomeni overitev pogodbe (obojestranska overitev sočasno fizično pri notarju ali overitev le s strani prodajalca, kar se mi zdi bolj smiselno)?
3. A je treba tako za plovilo kot za motor pridobiti certifikat CE ali gre za različne certifikate?
4. Kako je z registracijo/homologacijo prikolice kupljene v italiji?
Kljub temu, da nekako skušam razbrati iz dosedanjih objav kaj naj bi bilo potrebno bi vas lepo prosil za informacije kaj vse od dokumentacije plovila/motorja/prikolice potrebujem, da bom po nakupu lahko vpisal čoln v register in da bo prikolica "vozna".
Je kakšna razlika pri sklepanju pogodbe z lastnikom (fizična oseba) oziroma s pravno osebo (posrednik). Ali je treba zaradi zahtev naše Uprave posredništvo izločiti iz pogodbenih razmerij in torej od posrednika zahtevati ureditev sklenitve pogodbe med menoj in obstoječim lastnikom, storitev pa posredniku plačati ločeno na kar je namignila oseba s katero so me povezali v Upravi?
Je kdo od vas pripravljen pomagati s svetovanjem v tej zadevi razreševati težave, če se bo kje zataknilo, seveda za ustrezno plačilo?
Hvala lepa v naprej za vaše odzive z informacijami, nasveti, ... Primerljivi gumenjaki uvoženi iz Italije (direktno in preko posrednikov) so registrirani pri nas, kar je dokaz, da če je volja je tudi pot ...
Morda bo moja izkušnja pomagala pri odločanju še komu v prihodnosti. Bom z veseljem poročal, upam, o napredku ...
Lep pozdrav,
David
Re: Nakup gumenjaka Italija
Glede motorja si premislil? Je po mojem mnenju na spodnji meji moči.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Nakup gumenjaka Italija
Glede motorja sem medtem precej razmišljal, posebej še na podlagi diskusij na forumu. Zavedam se, da je vse skupaj na spodnji meji in ni optimalno. Ponudbe z močnejšimi motorji na 5 metrskih gumenjakih so precej redke. Morda bi moral biti bolj potrpežljiv - kakorkoli, ostajam zaenkrat pri odločitvi za to kombinacijo in načrtujem "odpiranje" motorja na 60 KM (zato sem tudi izbral, model ki naj bi to omogočal). Za model 40/70 ste pred časom navedli postopek, za 40/60 pa tovrstnih informacij še nisem našel - se priporočam. Sicer nimam potreb po vlečenju oseb na vodi ipd. tako, da bo morda dovolj moči. Bolj kot motor me skrbijo morebitne težave z registracijo plovila v Sloveniji. Glede motorja lahko diskusijo nadaljujemo v okviru obstoječih tem na to temo - z veseljem.
LpD
LpD
Re: Nakup gumenjaka Italija
dbatic napisal/-a:Glede motorja sem medtem precej razmišljal, posebej še na podlagi diskusij na forumu. Zavedam se, da je vse skupaj na spodnji meji in ni optimalno. Ponudbe z močnejšimi motorji na 5 metrskih gumenjakih so precej redke. Morda bi moral biti bolj potrpežljiv - kakorkoli, ostajam zaenkrat pri odločitvi za to kombinacijo in načrtujem "odpiranje" motorja na 60 KM (zato sem tudi izbral, model ki naj bi to omogočal). Za model 40/70 ste pred časom navedli postopek, za 40/60 pa tovrstnih informacij še nisem našel - se priporočam. Sicer nimam potreb po vlečenju oseb na vodi ipd. tako, da bo morda dovolj moči. Bolj kot motor me skrbijo morebitne težave z registracijo plovila v Sloveniji. Glede motorja lahko diskusijo nadaljujemo v okviru obstoječih tem na to temo - z veseljem.
LpD
Hmmm najboljs da se slisiva, kontaktiraj me na zs da dam nasvet
Re: Nakup gumenjaka Italija
Hvala za vaše odzive, upam tudi, da se čimprej individualno povežemo.
Naredil sem analizo zakonodaje (Pravilnik o čolnih in plavajočih napravah, Pravilnik o plovilih za rekreacijo) in glede na relevantne pravilnike bi naj za vpis plovila zadostovalo:
1. listina, ki dokazuje lastništvo čolna in motorja (prodajna pogodba - podpis osebe, ki je bila lastnik čolna in/ali motorja pred sklenitvijo pogodbe mora biti overjen pri notarju ali upravni enoti)
2. izjava EU o skladnosti v skladu s pravilnikom o plovilih za rekreacijo
3. oznaka CE za plovilo in motor
Predvidevam, da v primeru zadevnega čolna in motorja potrdilo o izbrisu ni potrebno, ker v Italiji tako plovilo ni registrirano, carinska deklaracija tudi ne (ker ne gre za uvoz) ... A to drži?
Odprta vprašanja:
1. Nejasno je kaj pomeni zahteva iz Pravilnika o čolnih in plavajočih napravah po "listinah po predpisih o davku na dodano vrednost, če je tako predpisano"?
2. Ali je treba dokumente prevajati in prevode overiti ("če je listina v tujem jeziku, je treba priložiti tudi njen overjen prevod, če je to potrebno)?
3. Ali je pomembno, da sta prodajni pogodbi za plovilo in motor ter za prikolico ločeni? Ali je treba tudi pri prikolici podpis prejšnjega lastnika overiti?
4. Kateri dokumenti poleg kupoprodajne pogodbe so potrebni za homologacijo/registracijo prikolice v Sloveniji (morda tudi CE certifikat?)?
5. Kakšno vlogo oziroma dodano vrednost bi imela fotokopija zavarovalne police za čoln in motor - ali vsebuje potrebne podatke, ki jih Uprava potrebuje za vpis?
Hvala v naprej za vaše odzive.
Naredil sem analizo zakonodaje (Pravilnik o čolnih in plavajočih napravah, Pravilnik o plovilih za rekreacijo) in glede na relevantne pravilnike bi naj za vpis plovila zadostovalo:
1. listina, ki dokazuje lastništvo čolna in motorja (prodajna pogodba - podpis osebe, ki je bila lastnik čolna in/ali motorja pred sklenitvijo pogodbe mora biti overjen pri notarju ali upravni enoti)
2. izjava EU o skladnosti v skladu s pravilnikom o plovilih za rekreacijo
3. oznaka CE za plovilo in motor
Predvidevam, da v primeru zadevnega čolna in motorja potrdilo o izbrisu ni potrebno, ker v Italiji tako plovilo ni registrirano, carinska deklaracija tudi ne (ker ne gre za uvoz) ... A to drži?
Odprta vprašanja:
1. Nejasno je kaj pomeni zahteva iz Pravilnika o čolnih in plavajočih napravah po "listinah po predpisih o davku na dodano vrednost, če je tako predpisano"?
2. Ali je treba dokumente prevajati in prevode overiti ("če je listina v tujem jeziku, je treba priložiti tudi njen overjen prevod, če je to potrebno)?
3. Ali je pomembno, da sta prodajni pogodbi za plovilo in motor ter za prikolico ločeni? Ali je treba tudi pri prikolici podpis prejšnjega lastnika overiti?
4. Kateri dokumenti poleg kupoprodajne pogodbe so potrebni za homologacijo/registracijo prikolice v Sloveniji (morda tudi CE certifikat?)?
5. Kakšno vlogo oziroma dodano vrednost bi imela fotokopija zavarovalne police za čoln in motor - ali vsebuje potrebne podatke, ki jih Uprava potrebuje za vpis?
Hvala v naprej za vaše odzive.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov