kr3mn1 napisal/-a:živijo
na žalost tudi na tvoji ideji, začeti s tomosam 18 in eno gumo s komandam, pa smučkam, pol pa biti bedak brez zavarovanja in registracije... da najti napake v korakih. kapo dol za tak štart. boš imel pizdarijo, bo 10 jurjev zgledalo kot drobiž. res ste nekateri naivni.
navtika ni en moped. in tudi tomos 18, če ni vzdrževan, je prekleto drag lahko da se ga nazaj zrihta (aja, razen na lamovca od TOMOSA ne paše NIČ na desetko ali 18ko. s tem tudi vsi tvoji rezervni deli nimajo več veze, novih original pa ni več, samo neke čudne kopije iz srbije). konjev nima kaj preveč (v bistvu nekih 15, ker je tudi tukaj Tomos goljufal) težak je kot odojek, predvidevam da kakih izkušenj nimaš s smučarijo itd...da ne boš brez registracije še enga povozil. Za smučanje ali tubanje je fino, da ti en najprej pokaže kako se to dela. in da moraš bit min 300m od obale ti je jasno, saj imaš izpit.
tomos ni propadel zaradi visokih proizvodnjih stroškov, ali ker bi bil tako dober, ali res ponujal nekaj za svojo ceno. Bil je krš. zato je šlo. ne zaradi birokracije. sploh zadnje serije desetke pa 18ke, so samo za v kanto. sem jih imel ene par, z veseljem po njih šaril, pa gledal kako se nikasil lupi, pa semeringi crkujejo, pa lagerji ribajo, pa dela pa ne dela, itd...če bi skup potegnil te ure, in samemu sebi dal 5EUR na uro, bi si kupil lahko novo yamaho 20KS ali pa hondo za ta denar. na koncu po parih letih sem pošenkal in stran pometal vse.
raje kupi en čoln, z nekim adekvatnim motorjem 30-50KS, lahko je 2T, žrl bo kar bo žrl, pa se navozi najprej. pa izpit pa registracije ne pozabit. prekrški na morju so veliko dražji kot na cesti.
iti v navtiko z idejo, da boš sam vse naredil je največja napaka. ker potem kupuješ vse skozi rožnata očala. nič ni problem, vse se da zrihtat. ko ti žena reče da spokaj iz stanovanja in ti otroci začnejo govorit stric, ker še vedno drgneš eno pasaro, ki nova ni vredna jurja, potem si zajebal. in to fejst. imaš tu gori sto in enega, ki pravijo da je to za dušo in užitek in ohoho...ja a res...večina jih potem vse skup proda pa kupi nekaj celega. zgleda da je preveč "užitka". Kupuj kot da ne znaš nič sam naredit, to ti je edino varovalo, da boš videl napake in pretehtal, koliko bi koštalo, če nekomu daš za porihtat. to ti nekako prikaže realno sliko "užitka" (lastnega dela in denarja)
tak komplet kot ti iščeš ni 5-10 jurjev...
https://www.mornar.net/Show/boat.asp?ID ... 01500.-EUR
https://www.mornar.net/Show/boat.asp?ID ... 03200.-EUR
https://www.mornar.net/Show/boat.asp?ID ... 03790.-EUR
ta celo s prikolico
https://www.mornar.net/Show/boat.asp?ID ... 03590.-EUR
te komplete čez leto ali dve prodaš za isti denar kot si kupil, če ga vzdržuješ. ko enkrat pade pod 3-4 jurje, je zanimiv za vstopnike in ni pretirana cena za novince. Ker če nimaš 3k za navtiko, potem si čolna ne kupuj. stane, pa tudi če šparaš.
za wake, pa rabiš štango, in jo na gumico nimaš kam dat, poleg tega rabiš nekaj konjev, ker z 20 konji pa da se mojster upre v val pa štrik v vodi...ti čoln kar ustavi.
Vem in poznam kako je z navtiko ker je pri marsikateri stvari tako
da je nakoncu drazje kot na zacetku ker si z nekaj malega sparal. Dele pa nove dobim za tomos 18 in vem da iz 4.5 in teh manjsih ne pase. Imam doma 4 komade tomos t4 in t4.5