GUMENJAKI z PLASTIČNIM DNOM

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator, moderator2, janadino, MareC

theuros
Kapitan
Prispevkov: 202
Pridružen: Po Avg 06, 2007 18:48

OdgovorNapisal/-a theuros » Sr Avg 08, 2007 21:23

Čoln ni iz hypalona, tudi iz PVC ne. Je nekakšno gumirano platno, baje ga zaflika vulkanizer. Ampak je vseeno trpežen material, tudi vmazanija gre dol, kar gre iz PVC-ja dosti težje (če nimam prav, me popravite). Treba ga vzdrževat, pa je vse OK.
bieffe
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 23
Pridružen: Ne Mar 18, 2007 09:33

OdgovorNapisal/-a bieffe » Sr Avg 08, 2007 22:16

theuros napisal/-a:Imam ga od prejšnje sezone. Letnik '89. Lani sem dal za čoln, motor, prikolica, +nekaj dodatne opreme cca 1250 €. Vozim ga pa na prikolici. Ne vem, kako bi ga dal na streho, nima zložljivo dno :)
Enega sem zasledil tukaj, ne vem pa, če je že prodan http://www.h2oteam.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=525

Sem prebral malo debate o tej temi, se opravičujem, če sem theurosa napak citiral, ampak sam imam gumenjaka s trdim plastičnim dnom Sava 350, dolžine 3,3 m. Prej sem imel T 18 In je izglisiral tudi z tremi osebami. Po tem ko mi je lani tomosaki zaribal pri polnih obratih, 2 uri veslanja od obale, sem se odločil za Suzuki 15, kateri kot je omenil admin da več od sebe, res izglisira lažje, tudi z štirimi osebami. Čoln, torej Sava 350, težak 92 kg, pa prevažam na strehi avta, že pet let. Sama obremenitev strehe ni tak problem, le za naložit in razložit čoln, čeprav ne napihnjenega, pa je bolje imeti ob sebi tri, ali še bolje štiri ljudi.
autokamp
Viceadmiral
Prispevkov: 590
Pridružen: Po Jul 09, 2007 13:39

OdgovorNapisal/-a autokamp » Če Avg 09, 2007 09:27

Kar se tiče Dumija smo bili res vsi negativno presenečeni. Res smo pričakovali več tako, da sumim, da je res nekaj narobe z samo konstrukcijo dna.
Kar pa se tiče debat okoli Tomosa 18 pa mislim, da se za tak denar (ca. 400 - 500 EUR) voziš odlično. Cena Suzukija 15 je zagotovo neprimerno višja. Pri starem Tomosu 18 moraš pač računati, da se ti lahko zgodi, da se jutri pokvari in ga s čoln prestaviš samo še v zabojnik za smeti ali pa, da ti bo dobro deloval še naslednjih 10 let.
mrcina22
Praporščak
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe Jul 20, 2007 08:07
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a mrcina22 » To Avg 21, 2007 12:36

Se pravi da je na Maestralu F 30 10 KS motor premalo?
Kdo ve težo tega čolna?
lp
theuros
Kapitan
Prispevkov: 202
Pridružen: Po Avg 06, 2007 18:48

OdgovorNapisal/-a theuros » Pe Avg 31, 2007 20:00

mrcina22 napisal/-a:Se pravi da je na Maestralu F 30 10 KS motor premalo?
Kdo ve težo tega čolna?
lp


Za enega na čolnu bo dovolj. Tudi za dva lažja brez opreme, ampak se bo motor mučil.
mrcina22
Praporščak
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe Jul 20, 2007 08:07
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a mrcina22 » Po Sep 03, 2007 07:43

Ta vikend smo testirali Maestrala 30F in motor 10 KS zadostuje za 2 in celo 3 lažje potnike (1 dec in 2 punci :). Z dvema doseže celo 32 km/h s polnim plinom, s polovico pa 22km/h.

Ker se bova/bomo po večini vozili po 2, sem več kot zadovoljen, pa še trdno dno se ne more primerjat z napihljivo kobilico.

lp

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost