Gumenjaki-dodatna oprema pomoč
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Pozdravljeni vsi skupaj, malce pozno se vkjučujem v temo, ampak ker mi je prejšnji računalnik malo manj kot zgorel, sem bil nekaqj časa out. Nekaj me moti v prejšnjih prispevkih. Vedno omenjate 25HP, ki je kakor na meji. Večina mehkih čolnov ne dovoli višjih moči. Tudi sam imam "krof" in zadeva glisira z komerkoli zadaj (25HP). Težava je kam vpeti vrv. Če jo zavežem ob strani, kjer je v zrcalu že luknja, mi v ekstremnih zavojih kontra vrv pritisne ob pokrov motorja in sicer tako, da se ta zadaj sname iz ležišča. Motor pa je vedno na maksimumu. Dosedaj nisem še na nobeni gumici videl zadovoljive rešitve.
ne razumem, kako vam lahko zadnjo steno iztrže iz gumenjaka, če vlečete tubo. tuba je privezana na steno, na kateri je tudi motor. povezavastene s čolnom tu ne trpi nič, popolnoma nič.
povezava stene s čolnom trpi pri vožnji polnega čolna, ko je čoln obremenjen in potem motor preko zrcala poriva to težo naprej.
tako, da lahko lastniki gumenjakov z mehkim dnom, komot zvrtate dve luknji na vsaki strani zrcala, skozi daste vijak tam nekje 8 ali 10 mm, na zadnji strani z ušesom, na notranji strani čolna pa cca 10 x 10 cm ali vsaj 5 x 5 cm velik kos inox pleha namesto podložke in to je to. ko vlečete pa vrv fiksirate v obe ušesi. vrv je namreč na koncu napravljena tako, da ima dva konca.
tisti, ki ima skrbi, da bo utrgal zrcalo iz čolna, naj pa iz inox profilov napravi dva kosa v obliki črke L, tako, da je dalji del privijačen na vsaj dve deski na podnu, krajši del "L" pa je privijačen na zrcalo. tako se vsa sila iz motorja prenese na dno čolna in lepo porazdeli, spoj zrcala s tubami pa je leta in leta brezhiben.
povezava stene s čolnom trpi pri vožnji polnega čolna, ko je čoln obremenjen in potem motor preko zrcala poriva to težo naprej.
tako, da lahko lastniki gumenjakov z mehkim dnom, komot zvrtate dve luknji na vsaki strani zrcala, skozi daste vijak tam nekje 8 ali 10 mm, na zadnji strani z ušesom, na notranji strani čolna pa cca 10 x 10 cm ali vsaj 5 x 5 cm velik kos inox pleha namesto podložke in to je to. ko vlečete pa vrv fiksirate v obe ušesi. vrv je namreč na koncu napravljena tako, da ima dva konca.
tisti, ki ima skrbi, da bo utrgal zrcalo iz čolna, naj pa iz inox profilov napravi dva kosa v obliki črke L, tako, da je dalji del privijačen na vsaj dve deski na podnu, krajši del "L" pa je privijačen na zrcalo. tako se vsa sila iz motorja prenese na dno čolna in lepo porazdeli, spoj zrcala s tubami pa je leta in leta brezhiben.
Motor obvezno privijači drugače zna biti veselo v kontra smislu. Meni se ga ni dalo samo malo za na test in je skoraj letel v vodo. vrv ga je zagrabila pod glavo motorja in dvignila da je bil postrani. dobro da sem gledal takrat malo tudi nazaj če ne bi opazil bi ga naslednji sunek dokrajčil. enemu članu tukaj je že odletel motor ko je sin na hitro pri polnem gasu obrnil v ovinek. tako da ja, privijači 4 x in na spodnje vijake rinko pa ne bo težav.
ja weta saj motor rine naprej tuba vleče nazaj tako je v teoriji. a v praksi tuba tudi poskakuje in takrat pocukava krmo nazaj. Pa še nekaj. ko čoln izglisira se postavi pokonci in tu je največja sila ko vleče krmo kontra od motorja. saj ko že oba glisirata načleloma po gladki vodi ni težav s krmno steno. to velja za gume z mehkim dnom.
lp
ja weta saj motor rine naprej tuba vleče nazaj tako je v teoriji. a v praksi tuba tudi poskakuje in takrat pocukava krmo nazaj. Pa še nekaj. ko čoln izglisira se postavi pokonci in tu je največja sila ko vleče krmo kontra od motorja. saj ko že oba glisirata načleloma po gladki vodi ni težav s krmno steno. to velja za gume z mehkim dnom.
lp
Pri šlepanju tub, banan, smučarjev je zelo pomembno da naredimo vrvni trapez ( vrv privežemo na dveh rinkah na krmni steni-vlečno vrv pa z rinko na njo), tako da v zavojih manj trpi in se sila prenaša. Če privežeš samo na eno rinko samo vrti in čoln vleče na stran. Pri štartu pa je itak potrebno z napeto vrvjo, kot pri šlepanju avta. so pa sile bistveno manjše kot na suhem , ker drugače zavrti propeler. Je pa res da pri kakih preparelih gumah se ni za igrat z vleko.
cibro napisal/-a:Ali se izogibaj extremnim zavojem ali priveži vrv nižje. To pomeni nove luknje ne pa nujno, če imaš motor privijačen v krmo lahko daš rinke na zunanjo stran in tam štrih privežeš. Če nimaš motorja privezanega ga le daj ker meni ga je dvignilo v extremnem zavoju in je skoraj končal v morju.
LP, G
Lep pozdrav vsem po dolgem času.
Cibro, če te prav razumem, na vijake kjer je privijačen motor dam matice z rinko in to je to. Ali ni to preveč skupaj? Čoln ima original približno 60-70 cm narazen ta očesa.
Je dokaj skupaj. To je rešitev za tiste ki ne marajo preveč vrtat v krmo. Jaz sem vedno imel dodatne luknje z rinkami za vleko a so bile že prej narejene(rabljen čoln) so pa nekje v višini vrha noge oz malo nižje in ene 15 -20 cm od tub z vsake strani. pa obvezno veliiko podložko na drugo stran(notranjo) pa še za sedež sem z gurtno privezal krmo na mehkem dnu. zihr je zihr. ko 100 kilca potegneš zna kar orenk zategnit.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov