nasvet-nakup gumenjaka

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator, moderator2, janadino, MareC

gnioco
Poročnik fregate
Prispevkov: 62
Pridružen: Ne Sep 09, 2007 22:36

nasvet-nakup gumenjaka

OdgovorNapisal/-a gnioco » To Sep 11, 2007 11:47

Živjo
super forum, škoda da sem ga šele zdaj odkril:) zdaj pa en kup začetniških vprašanj za vas strokovnjake :)

Torej, kupujem gumenjaka. Razmišljam, da mi je izredno pomembna mobilnost in enostavnost, torej kaj velikega odpade.
S tem se tudi izognem problemom s registracijo.
Torej rabim gumenjaka do 3m dolžine. Zdaj pa se ne morem odločit ali naj vzamem s trdim dnom ali s lesenim-zložljivim dnom.
Zanima me kakšna je razlika in ali je tako bistvena? Kako pa je s težo čolna-bi ga prevažal na strehi-torej rabim nekaj lahkega da lahko 2 osebi dvigneta.
Kaj pa motor, ali bo dovolj tomos 4.5 ali kaj podobnega (tudi za trdo dno?), vem da glisiralo ne bo 8)
Drugi problem pa so študentske finance, lahko si privoščim tja do 600eur..

Čoln bi rabil za potapljanje in podvodni ribolov, pa za punco pelat naokoli :)
Ima kdo kaj takega?

Hvala :wink:
lp,nejc
bimbus
Kapitan
Prispevkov: 169
Pridružen: Če Apr 05, 2007 12:51
Kraj: OBALA

OdgovorNapisal/-a bimbus » To Sep 11, 2007 12:38

gumenjak s trdim dnom je zelo lepo vodljiv tudi skozi dan k so malo vecji valovi, kar pa tisti ki imajo napihljivo kobilico jih kar malo po svoje nosi.tudi niso tako tezki.s 5km ce si sam in je morje dokaj mirno tudi zglisira, preizkuseno!cene pa se gibljejo okoli 1000€-nova zadeva.tako da ce ti uspe najti kaksnega takega ti kr priporocam.
theuros
Kapitan
Prispevkov: 202
Pridružen: Po Avg 06, 2007 18:48

OdgovorNapisal/-a theuros » To Sep 11, 2007 13:09

Glede gumenjaka do 3m sem mnenja, da razlika med trdim in "mehkim" dnom ni tako opazna. Mislim, da se na vsakem 3m ali manj dolgem čolnu občuti vsak manjši val. Trdo dno bi v poštev prišlo, če bi gor dal malo močnejši motor (min 15ks), s katerim lahko glisiraš. Z tomosom 4.5 pa po mojem mnenju do izraza prednosti trdega dna ne bi prišlo.
Je pa tak manjši čoln skoraj nujna "dodatna" oprema podvodnih ribolovcev :)
ribon
Kapitan fregate
Prispevkov: 119
Pridružen: To Jul 10, 2007 22:59
Kraj: vrhnika

OdgovorNapisal/-a ribon » To Sep 11, 2007 14:21

Za prvi čoln priporočam nekaj rabljenega, v smislu maestral 9 ali kakšen beograd sport. Za prvo sezono bo kakšen T4 ali podobno več kot dovolj. Spodoben komplet dobiš za 300-400 evrov. Glede mobilnosti ne bo težav, gre v prtljažnik skoraj vsakega avtomobila.
V koliko imaš močnejši motor od 5ks je potrebna registracija, zavarovanje, plovno dovoljenje (hrvaška)..
Ne vidim smisel trdega dna pri tako majhnem čolni. Po mirnem morju ni takšne razlike, za valovito morje si pa "prekratek" da bi se lahko normalno peljal.
Predusem pa brez pretiravanja pri prvem čolnu. Kakšno sezono boš porabil za spoznavanje sveta navtike, potem se boš pa lažje odločil kako naprej (večji čoln..)
gnioco
Poročnik fregate
Prispevkov: 62
Pridružen: Ne Sep 09, 2007 22:36

OdgovorNapisal/-a gnioco » To Sep 11, 2007 14:31

Hvala za odgovore...:)
Ja saj en beograd sport sem ze imel, a žal le 2 tedna...potem so mi ga ukradli čez noč :cry:
Sem ga mislil spet kupit enakega. Je super ker ima trdo kobilico, vendar so vsi daljši od 3m in bi bila potrebna registracija, kar pa zna bit kar problem, saj so večinoma vsi brez papirjev.
Sicer se dobijo tudi registrirani, vendar jih takoj cena poskoči na vrednost gumenjaka s trdim dnom..in tu se mi spet pojavi vprašaj nad glavo kaj kupit :)

Tako da bom verjetno res kupil kar enega maestrala 9, tomos 4.5...
vendar pa pravijo da je slabši materjal od beograd sporta? verjetno nekaj sezon bi verjetno zdržalo?
bi bilo možno na maestrala montirat trdo leseno kobilico-je že kdo kaj takega probal?

lp
ribon
Kapitan fregate
Prispevkov: 119
Pridružen: To Jul 10, 2007 22:59
Kraj: vrhnika

OdgovorNapisal/-a ribon » To Sep 11, 2007 14:59

Tudi če vzameš BS ki ima 3.3m ne bo težav :D
Sam sem imel Maestrala 9 ki je imel nove deske in pa leseno kobilico. Z Johansnom 6 sea horse sva 2 glisirala. Da bi pa imel kaj boljše plovne lastnosti pa nisem opazil. Kot sem napisal, kratek čoln ostane kratek čoln ne glede na to katere znamke in vrste je.
gnioco
Poročnik fregate
Prispevkov: 62
Pridružen: Ne Sep 09, 2007 22:36

OdgovorNapisal/-a gnioco » Sr Sep 12, 2007 10:56

Ja 3.3m .. hmm nebi reskiral :roll:

Mogoče kdo ve težo beograd sporta in maestrala 9?
monster_d
Kapitan
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne Apr 08, 2007 18:43
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a monster_d » Sr Sep 12, 2007 23:53

Sem sam dober mesec nazaj za 500eurov prodal komplet maestrala6 in 4.5tomosa z veliko dodatne opreme.
Nikol vec takiga maliga prdeca, sploh pa motor.
Glede lesene kobilice na taki majhen coln z 4.5motorjem ti je nesmisel, nes nic obcutil.
Drugo leto ce bo kaj denarja se nabralo spet kako gumico nabavim, pod 10ks pa ziher negrem.
Sej je fajn da nerabis zadeve registirat, tako sem tudi sam naprej nato gledal, a pol ko sam vidis v praksi ugotovis da je res presvoh, sploh ce so valovi al pa je tok povecan.
Fajn nakup zelim.

lp
akisek
Kontraadmiral
Prispevkov: 274
Pridružen: So Jul 07, 2007 15:52
Kraj: Hrastnik

OdgovorNapisal/-a akisek » Če Okt 11, 2007 22:23

Zanima me koliko časa zdrži povprečen gumenjak,pri normalni dopustniški uporabi? Sprašujem zato ker vidim,da se prodajajo tudi letniki 1990 ali še celo starejši.Vem da so največji problem ventili in na kaj ,mora biti človek še pozoren?
Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 1847
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

OdgovorNapisal/-a motorni » Pe Okt 12, 2007 00:49

Letos sem izvlekel iz shrambe Maestral 9 letnik 78. Malo smo veslali po Savi v Radečah, po nekaj urah se je za spoznanje zmehčal. To je to. Letnik 90 bo verjetno čisto v redu :)
__________________
lp
motorni
akisek
Kontraadmiral
Prispevkov: 274
Pridružen: So Jul 07, 2007 15:52
Kraj: Hrastnik

OdgovorNapisal/-a akisek » Ne Dec 02, 2007 21:28

Da ne odpiram nove teme bom kar tu vprašal.Ima kdo izkušnje z gumenjaki lodestar-rib.Imajo poliestersko dno in se mi zdi cena dokaj ugodna(410 rib open 2600E),seveda če ni naračun slabše kvalitete ?
l.p.
kocka
Admiral
Prispevkov: 4467
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Po Dec 03, 2007 10:04

Glede izbire s trdim ali brez bi za tvoje potrebe priporočal kar z napihljivo kobilico, ker je gotovo 40kg lažji. 3m guma s trdim dnom ima okoli 80 kg brez pa od 30 do 40kg.. S trdim dnom ga boš težko na streho spravil in prevažal, sploh če piha. Za dva priporočam kar z napihljio kobilico. Zraven si nabavi navadno prikolico pa čoln in motor not stlači oz. ga daš nanjo. Jaz sem svojega kar na Brako prikolici vozil. Res pa, da lepo pleše ko piha.Motor Tomos 4,5KM lahko primerjaš z 3KM. Če se boš vozil na Hrvaškem potem greš lahko do 6KM in ni problema z reg. pa še lažje boš prišel nazaj. Jaz sem z mojim 3m Suzumar in Suzuki 6(predelan na 8) z dvema glisiral. Oba l.99 odlično ohranjen prodal za 1200EUR (za primerjavo).
kocka
Admiral
Prispevkov: 4467
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Po Dec 03, 2007 10:17

Pa še to okoli čolna in cene. Razmisli in izberi dobro stvar, da se voziš sigurno in vsaj par sezon, drugače boš vsako sezono menjal in metal denar stran. Boljše da kupiš takoj nekaj za par let kot prvo za 400eur potem pa neslednjo sezono menjaš. Govorim iz lastnih izkušenj in pričevanj drugih.
Pri čolnu je veliko od lastnika kako ga vzdržuje in če ga hrani napihnjenega ali zloženega.
monster_d
Kapitan
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne Apr 08, 2007 18:43
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a monster_d » Po Dec 03, 2007 19:31

Letosnjo leto sem sel gledat enga beograd sport 3.3m bil je pa kot z trgovine, nisem mogel verjet ko je lastnik rekel da naj pogledam na ploscico in je bil letnik 78 :shock: :lol:
Torej bo res verjetno odvisno kolko se uporablja zadeva in pa kako se cisti in pa hrani.

lp

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti