Solemar B 470

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino

franci.strmole
Višji vodnik
Prispevkov: 19
Pridružen: Ne Avg 30, 2009 18:26

Solemar B 470

OdgovorNapisal/-a franci.strmole » Po Mar 08, 2010 19:47

Razmišljam o nakupu tega čolna.
Zanima me mnenje starih morjeplovcev o tej kombinaciji z motorjem.
Motor je letnik 89*.

Lp
8)


http://www.avto.net/mornar2003/ad.asp?ID=81345
zobar
Viceadmiral
Prispevkov: 447
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 08:32

OdgovorNapisal/-a zobar » Po Mar 08, 2010 19:53

Čoln mi takole na hitro zgleda še kar dobro. Samo konjev pa ni veliko.Pravzaprav mislim, da jih je odločno premalo.
bsc46
Admiral
Prispevkov: 736
Pridružen: To Dec 08, 2009 11:39
Kraj: Postojna

OdgovorNapisal/-a bsc46 » Po Mar 08, 2010 20:17

Čoln izgleda kar ohranjen. Poglej pa motor. Če je motor dobro ohranjen bi tole moralo iti 30 nm/h.
Ljubitelj narave
alfy
Poročnik fregate
Prispevkov: 63
Pridružen: Če Mar 04, 2010 02:26

OdgovorNapisal/-a alfy » Po Mar 08, 2010 20:19

Sem malo pogledal po Italiji (od kjer izvira tudi tale po vsej verjetnosti) in imajo skoraj vsi 40 konjske motorje gor, največkrat Johnson 737 kateri naj bi bil zelo zanesliv. Je pa tale precej v letih in ga bi bilo potrebno pregledat.

LP
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 5004
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » Po Mar 08, 2010 22:57

Premalo, jaz sem imel na 4m 40 km in ni dovolj za vleko konkretneža na tubi in 2 v čolnu. Saj ga potegneš ampak jedva pa skoz na ful gas motor kar itak ni ok.
75 hp na tem 4,7 čolnu bi bilo kar ok.
LP, G
janadino
Admiral
Prispevkov: 3967
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » To Mar 09, 2010 07:42

No ja Cibro, pretiravati ni treba, saj bi se rad vozil ne letel kot ti. :D
Na italijanskih čolnih so 40 KM motorji zato gor, ker ne rabijo potem izpita ali pač neke ugodnosti, če se ne motim, je pa to za ta čoln bolj malo moči. Verjetno se pač lahko pelje normalno ni pa neka raketa in za smučanje je tudi bolj tako. Enih 60 KM bi bilo čisto dobro, z več pa bi bilo res super in bi motor obvladal čoln brez problema.
Dvomim pa, da bi tole šlo 30 vozlov, ker meni 4,5 metrov z 50 KM ni šel več kot 28,29 vozlov.
Guma je guma, zaenkrat.
veteran
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 140
Pridružen: Če Feb 04, 2010 11:55

OdgovorNapisal/-a veteran » To Mar 09, 2010 09:08

Glede letnika bodi malo pozoren, motor zna imeti 20 in več let, ravno tako gumenjak. Solemarjev sem imel več, in v taki barvi kot je ta na sliki so nehali delati nekje v devedesetih letih! Če se ne motim seveda! Osebno sem poznal tudi g. Barovero in bil večkrat pri njih v Turinu. Letnico gumenjaka je težko preveriti, ker takrat ni bil še obvezen CE certifikat in ID številka. Bodite previdni pri nakupih!
papa
Viceadmiral
Prispevkov: 442
Pridružen: Sr Jan 30, 2008 12:18
Kraj: ČRNA GORA - MURTER- SLANICA

OdgovorNapisal/-a papa » To Mar 09, 2010 13:08

Jas sem bil enkrat nategnjen od enga nateguna blizu Vrhnike. Kupil sem gumenjaka z motorjem na prikolici. Vse lepo registracija v Izoli, čoln letnik 98 motor in prikolica pa 95. Kupoprodajna lepo poštemplana vse lepo plačano pridem domov hočem registrirat prikolico grem na tehničnega in pravjo, da ne gre dokler ne prinesem original računa. Kličem nekaj jecljanja in mi naslednji dan res pošlje še to kar manjka. Odprem kuverto in poglej remek delo šalabajzerjev, ki so kar na roke spremenili petko v osemko in hip hip hip strašni trik čoln je bil tri leta mlajši. Vse sem skopiral in že sem hotel v Ljubljano poklicat moje negdanje soborce, ki bi naredili tako sranje, da bi sigurno obsedel še kakšen podkupljen Izolski uradniček na kapetaniji. Tega je zelo veliko zato vam svetujem previdnost posebno pri takileh malih dilerčkih seveda pa so tudi svetle izjeme.
^^^^^^^^^^^||
|______________||'""|""\__,_
|UNION_je zakon!!||__ |__|__ |)
I(@) |(@)"""**|(@)(@)****|(@)
Nole
Višji praporščak
Prispevkov: 34
Pridružen: Po Jan 21, 2008 18:44

OdgovorNapisal/-a Nole » To Mar 09, 2010 13:44

Jas sem bil enkrat nategnjen od enga nateguna blizu Vrhnike. Kupil sem gumenjaka z motorjem na prikolici. Vse lepo registracija v Izoli, čoln letnik 98 motor in prikolica pa 95. Kupoprodajna lepo poštemplana vse lepo plačano pridem domov hočem registrirat prikolico grem na tehničnega in pravjo, da ne gre dokler ne prinesem original računa. Kličem nekaj jecljanja in mi naslednji dan res pošlje še to kar manjka. Odprem kuverto in poglej remek delo šalabajzerjev, ki so kar na roke spremenili petko v osemko in hip hip hip strašni trik čoln je bil tri leta mlajši. Vse sem skopiral in že sem hotel v Ljubljano poklicat moje negdanje soborce, ki bi naredili tako sranje, da bi sigurno obsedel še kakšen podkupljen Izolski uradniček na kapetaniji. Tega je zelo veliko zato vam svetujem previdnost posebno pri takileh malih dilerčkih seveda pa so tudi svetle izjeme.

...OK, ampak kolk stare zadeve (čoln in motor) se pa še splača kupovat, da bi imel še nekaj let mir... Seveda je jasno da glede na stanje in vzdrževanje, ampak vseeno so verjetno neki okvirji...
npr. ta čoln je letnik 1998... ni neka huda starost. Ali pač?
Lp, R
alfy
Poročnik fregate
Prispevkov: 63
Pridružen: Če Mar 04, 2010 02:26

OdgovorNapisal/-a alfy » To Mar 09, 2010 13:54

Nole napisal/-a:
Jas sem bil enkrat nategnjen od enga nateguna blizu Vrhnike. Kupil sem gumenjaka z motorjem na prikolici. Vse lepo registracija v Izoli, čoln letnik 98 motor in prikolica pa 95. Kupoprodajna lepo poštemplana vse lepo plačano pridem domov hočem registrirat prikolico grem na tehničnega in pravjo, da ne gre dokler ne prinesem original računa. Kličem nekaj jecljanja in mi naslednji dan res pošlje še to kar manjka. Odprem kuverto in poglej remek delo šalabajzerjev, ki so kar na roke spremenili petko v osemko in hip hip hip strašni trik čoln je bil tri leta mlajši. Vse sem skopiral in že sem hotel v Ljubljano poklicat moje negdanje soborce, ki bi naredili tako sranje, da bi sigurno obsedel še kakšen podkupljen Izolski uradniček na kapetaniji. Tega je zelo veliko zato vam svetujem previdnost posebno pri takileh malih dilerčkih seveda pa so tudi svetle izjeme.

...OK, ampak kolk stare zadeve (čoln in motor) se pa še splača kupovat, da bi imel še nekaj let mir... Seveda je jasno da glede na stanje in vzdrževanje, ampak vseeno so verjetno neki okvirji...
npr. ta čoln je letnik 1998... ni neka huda starost. Ali pač?
Lp, R


Jaz bi probal preverit po serijski številki, kdaj je bil izdelan. Mislim, da je dejansko starejši od 1998, glede na barvo robov (črni)... prej po mojem 1994.
janadino
Admiral
Prispevkov: 3967
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » To Mar 09, 2010 14:48

Glede starosti je veliko odvisno kako je bil čoln vzdrževan. Moj prejšnji je bil letnik 97 in sem prepričan da bo ob primernem vzdrževanju primeren za uporabo 10 let, saj mu ni nikjer bilo videti, da bi material že popuščal ali pa da bi kaj ful zbledelo. Tudi nekih odrgnin ni bilo tak da je res vse odvisno od stanja čolna in ne toliko od letnika.
Guma je guma, zaenkrat.
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 5004
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » To Mar 09, 2010 15:00

Moj je letnik 94 pa je kt iz štacune skor. Sem pa že videl letnik 2000 ki je zgledal kot 80. odvisno kaj počnejo z njim.
LP, G
bsc46
Admiral
Prispevkov: 736
Pridružen: To Dec 08, 2009 11:39
Kraj: Postojna

OdgovorNapisal/-a bsc46 » To Mar 09, 2010 16:12

janadino napisal/-a:No ja Cibro, pretiravati ni treba, saj bi se rad vozil ne letel kot ti. :D
Na italijanskih čolnih so 40 KM motorji zato gor, ker ne rabijo potem izpita ali pač neke ugodnosti, če se ne motim, je pa to za ta čoln bolj malo moči. Verjetno se pač lahko pelje normalno ni pa neka raketa in za smučanje je tudi bolj tako. Enih 60 KM bi bilo čisto dobro, z več pa bi bilo res super in bi motor obvladal čoln brez problema.
Dvomim pa, da bi tole šlo 30 vozlov, ker meni 4,5 metrov z 50 KM ni šel več kot 28,29 vozlov.


Moj gumenjak 4,7 m in yamaha 40 4t - 31 vozlov(2m osebi).
Ljubitelj narave
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 5004
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » To Mar 09, 2010 17:46

guma 4m tohatsu 40 2t 1 oseba 22kn :!: :!: :?: wtf
gorenjc
Admiral
Prispevkov: 705
Pridružen: Ne Nov 04, 2007 23:22
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a gorenjc » To Mar 09, 2010 19:07

cibro napisal/-a:guma 4m tohatsu 40 2t 1 oseba 22kn :!: :!: :?: wtf

a to je tvoje izkušnja? ......... mislim da si mi omenil, ko sva se videla ..... že takrat sem ti rekel, da je malo čudno, ker sem s takim čolnom kot tvoj in 2 osebi jaz dosegel enako končno hitrost, ampak je motor samo 18 konj

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov