Obnova maestral 9 in servis tomos 4,5

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino

Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 2527
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

OdgovorNapisal/-a motorni » Pe Maj 21, 2010 20:27

Še moje izkušnje z lepili, preskusil sem oba, Neostik T/B in Cement SC 2000.
Obe površini pobrusiš, da postaneta žametni. Zmešaš lepilo s trdilcem, najbolje v konzervi od paštete. Namažeš obe površini in pustiš, da se povsem posušita. Medtem konzervo pokriješ s folijo.
Nato namažeš oboje še enkrat in počakaš da se toliko posuši, da še čisto malo pika. Nato površini močno stisneš s pomočjo valjčka ali pa zglajenega kosa lesa. Naslednji dan, ko lepilo s trdilcem do konca reagira, boš krpo raztrgal, če jo boš s kleščami vlekel dol, velja za obe lepili.
Neostik T/B pa je menda malo manj odporen na namakanje v bencinu, a tega nisem preskusil.
__________________
lp
motorni
urqlle
Poročnik korvete
Prispevkov: 53
Pridružen: To Jul 06, 2010 22:40

OdgovorNapisal/-a urqlle » To Jul 06, 2010 22:48

bom kr tuki vprašal, tud sam sem dobil zelo lep tomos 4.5 na posojo, dans pa sem ga probal, da vidim če vse funkcionira, zdej mam pa en problemček, motor lepo vžge in dela, vendar mi noče izvržt vode na izpuhu, nisem ga dolgo pustil laufat mogoče 3-4min, mislim, da bi v tem času mogla voda začet krožit, seveda sem ga testiral v sodo, kakšna pomoč aja pa še nekaj, tista dva šraufka na peti, sta to za menjavo olja, namreč spodnjega sem odvil in je malo olja ven priteklo, kakšno olje se doliva in koliko se ga nalije, hvala vsem za odgovore
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2206
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » To Jul 06, 2010 22:58

Kje ti noče izvreči vode ? Tomos 4.5 ima zračno hlajen motor, vodno hlajen je le izpušni sistem in spodnji ležaj glavne gredi. Nobenega izpusta vode ni. Potipaj os malo pod spojem, ne sme biti prevroča. Če izpušno koleno poliješ z vodo ne sme biti pare. Tista čepka sta za olje. Uporabi olje za zobniške prenose izvenkrmnih motorjev, najbolje v tubi, viskoznost SAE 80-90. Notri gre 1dcl olja.
urqlle
Poročnik korvete
Prispevkov: 53
Pridružen: To Jul 06, 2010 22:40

OdgovorNapisal/-a urqlle » Sr Jul 07, 2010 06:40

mogoče sem se narobe izrazil, uglavnem voda ni hotla špricat tam kjer naj bi prišla ven, nevem mogoče sem prehitro ugasnil, sem mal gledal na youtubu in jim v tisti minuti koliko je dolg film tudi ni, kaj pa vem, strah me je da bi se kej pregrelo...
janadino
Admiral
Prispevkov: 3967
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Sr Jul 07, 2010 07:26

Pri tem tomosu nikjer ne šprica voda ven. Voda šprica ven samo pri motorjih hlajenih z vodo.
Olje pa boš najlažje dolil z šprico čez spodnjo luknjo.
Guma je guma, zaenkrat.
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2206
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » Sr Jul 07, 2010 08:10

urqlle napisal/-a:mogoče sem se narobe izrazil, uglavnem voda ni hotla špricat tam kjer naj bi prišla ven, nevem mogoče sem prehitro ugasnil, sem mal gledal na youtubu in jim v tisti minuti koliko je dolg film tudi ni, kaj pa vem, strah me je da bi se kej pregrelo...


Še enkrat preberi moj odgovor, motor je zračno hlajen !
urqlle
Poročnik korvete
Prispevkov: 53
Pridružen: To Jul 06, 2010 22:40

OdgovorNapisal/-a urqlle » Sr Jul 07, 2010 09:15

se opravičujem, :oops: :oops: :oops:

samo še to, se pravi olje v peti dolijem skozi spodnjo odprtino, ne skozi zgornjo?
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2206
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » Sr Jul 07, 2010 09:38

Olje nalivaj skozi spodnjo odprtino dokler ga ne zagledaš na zgornji odprtini. Kontroliraj ga na zgornji, če je notri voda pa preverjaj na spodnji.
urqlle
Poročnik korvete
Prispevkov: 53
Pridružen: To Jul 06, 2010 22:40

OdgovorNapisal/-a urqlle » Sr Jul 07, 2010 13:30

hvala za odgovore, še en za talibane, a na zgornjem se ga pa ne da, ker spodnji ma navoj čist fuč pa nebi rad, da mi zdej tik predo odpove
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 5004
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » Sr Jul 07, 2010 13:46

ma da se ga samo zgornji se odvije in se v spodnjega stiska da ti čez zgornjeg ven prileze , če ne gre pač daj skozi zgornjega celo tubo dokler ti ne začne butat nazaj. Upam da ne daješ kar eno olje notri ampak za pete.Ne si preveč komplicirati lajfa. odvijači zgornjega če spodnji ne gre obrni motor na glavačke da steče staro olje ven če bo ne vem ker nimaš obeh čepov odvitih (nekaj bo že curljajo) in potem nabutaj notri novega. Važno da je notri nekaj.Če je ven pritekja belkasta emulzija potem je zmešano z morsko vodo če je samo črno pa ne.
ulij in gasa:)
Bull
Poročnik korvete
Prispevkov: 53
Pridružen: Ne Jan 18, 2009 20:44
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Bull » Po Jul 12, 2010 21:37

Bom uvod te teme kar nadaljeval.

Ima kdo izkušnje, da bi v gumenjak, ki pušča (ali je predrt, ali pa pušča na šivu), nasprejal tole stvar?

http://www.motul.si/tyre-repair.html
ali
http://www.avtodeli.com/index.aspx?sour ... id=5038503

Hvala in lep pozdrav.
Bull
Poročnik korvete
Prispevkov: 53
Pridružen: Ne Jan 18, 2009 20:44
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Bull » To Jul 13, 2010 20:26

Res nima noben izkušenj s tem???
janadino
Admiral
Prispevkov: 3967
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Sr Jul 14, 2010 07:16

Da ti je flikanje najboljše. :lol:

Čoln ni guma na avtomobilu, da bi ustavil in zamenjal.
Guma je guma, zaenkrat.
Uporabniški avatar
hrošč
Admiral
Prispevkov: 1292
Pridružen: Sr Sep 08, 2010 17:32
Kraj: Ljubljana - Vrsar

OdgovorNapisal/-a hrošč » To Sep 13, 2011 14:08

Bi kar tole temo izkoristil..

Mogoce kdo ve, kje bi dobil kak komplet za flikanje gumenjakov? Rabim namrec za starega maestrala, ki ciisto pocasi pusca na enem stiku na zadnji "bananci".
Gledal sem ze v Kammu pa imajo sam nek komplet za Zodiaca, ki pa je kar navticno drag s kakimi 10 flikami. Ce ima kdo se kako drugo idejo.. Material je pa verjetno guma?
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2206
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » To Sep 13, 2011 15:03

Materijal je neopren, v Lotos marin sem videl dva kompleta, eden za PVC in drugi za neopren/hypalon.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov