Maestral 18
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Maestral 18
Zanima me kak se obnese omenjena gumica. Po podatkih naj bi bil 3.8metra dolg. Kolko konjski motor se da maximalno gor obesit, oz kolko dovoljujejo papirji? V kako rolo se da zlozit? Sem na netu zasledil 18s eni pa majo samo 18, je kaka razlika al eni pac nimajo napisano S poleg?
Skratka cimvec informacij bi mi prav prislo.
Sem mel letos maestrala 6ko pa sem bil res zadovoljen.
Prodal sem ga zato ker ni mel papirjev da bi dal kaki vecji motor kot 4.5tomos gor, pa rahlo premali (2.8m). Zaj pa mam namen nekaj kupit za drugo leto. Razmislal sem o kakem tomosu 18ki.
Z dvema osebama bi najvrjetneje glisiral.
lp
Skratka cimvec informacij bi mi prav prislo.
Sem mel letos maestrala 6ko pa sem bil res zadovoljen.
Prodal sem ga zato ker ni mel papirjev da bi dal kaki vecji motor kot 4.5tomos gor, pa rahlo premali (2.8m). Zaj pa mam namen nekaj kupit za drugo leto. Razmislal sem o kakem tomosu 18ki.
Z dvema osebama bi najvrjetneje glisiral.
lp
Mislim, da je ta čoln dolg 3.5 metra, ne 3.8... Maks.moč motorja je 18 KM. Sam sem se vozil s tem čolnom na katerem je bil T 18, pa ga je kar malo preveč "zvijalo". Tudi krmno zrcalo zgleda premalo trdno za osemnajstico, zna se hitro odlepiti. Druga pesem pa je izvedba s plastičnim dnom. Ta prenese do 30 KM. Izvedba S je imela vetrobran, SD pa še sedež v obliki napihljivega valja.
colni so malo starejsi letniki tam od 80-90 sem nasel na netu. Zaj ce je dobro ohranjen pol ni panike. Sem mel tudi sam prej 6ko maestrala l.90 pa je bil skoro kot nov, vecina jih tak rabi samo poleti na morju teden ali dva.
Cene 200-300eurov gumica, pa tam nekje 300eurov motor tomos18.
Tudi tomos 10ka bi pomoje bil kar vredu samo so zelo redki.
Glede vzdrzevanja ti nebi znal razlozit saj sem mel gumico le kratek cas tak da z tem se nisem se rabil ukvarjat.
Za registracijo pa use kar rabis mas napisano pod zakloni podforumom, nevem usega napamet.
Drugace pa cem met zadevo z mehkim dnom da jo lahko zbasem v avto, sem pred kratkim kupil karavana tak da glede prostora ni panike.
lp
Cene 200-300eurov gumica, pa tam nekje 300eurov motor tomos18.
Tudi tomos 10ka bi pomoje bil kar vredu samo so zelo redki.
Glede vzdrzevanja ti nebi znal razlozit saj sem mel gumico le kratek cas tak da z tem se nisem se rabil ukvarjat.
Za registracijo pa use kar rabis mas napisano pod zakloni podforumom, nevem usega napamet.
Drugace pa cem met zadevo z mehkim dnom da jo lahko zbasem v avto, sem pred kratkim kupil karavana tak da glede prostora ni panike.
lp
Ja, takole bo. Čoln je brez dokumentov res okoli 200-300 evrov, z dokumenti pa okoli 500 evrov, z motorjem pa prav tako. Tako da je soliden komplet okoli 1000 evrov. (registriran, plovno dovoljenje...sidra, vesla..)
Z T10 se solidno voziš, vendar se mi zdi 18 primernješa, pač ne škodi nekaj dodatnih KM
Glede vzdrževanja, čoln po sezoni očistič, namažeš z napr. glicerinom in to je to, motor spereš z sladko vodo, konzerviraš...
Odvisno koliko se voziš menjava impelerja. vžigalnih svečk..ni pa kakšnen grozen strošek.
Registracija, okoli 100 evrov z zavarovanjem, plovno dovoljenje za Hrvaško okoli 400 kun..
Z T10 se solidno voziš, vendar se mi zdi 18 primernješa, pač ne škodi nekaj dodatnih KM
Glede vzdrževanja, čoln po sezoni očistič, namažeš z napr. glicerinom in to je to, motor spereš z sladko vodo, konzerviraš...
Odvisno koliko se voziš menjava impelerja. vžigalnih svečk..ni pa kakšnen grozen strošek.
Registracija, okoli 100 evrov z zavarovanjem, plovno dovoljenje za Hrvaško okoli 400 kun..
ce prav razumem bi pol nekaj ok dobil za 1000eur in letno imel 150eur stroskev z vzdrzevanjem in vsemi potrebnimi dokumenti za plovbo...
nikoli pa se nisem vozil kaksne take zadeve...koliko pa kaj prednese valov? a je to tako kot ce bi se igral s colnickom na baterije ali je ze zadeva vredna svojega denarja - sam imam namrec prepricanje da si vsako poletje nekaj najamem in me pride dokaj huda marcina cca 600-1000 eur a uporabe je samo 14 dni
pomojm je nepopisna razlika v primerjavi 5m z 90ko?
nikoli pa se nisem vozil kaksne take zadeve...koliko pa kaj prednese valov? a je to tako kot ce bi se igral s colnickom na baterije ali je ze zadeva vredna svojega denarja - sam imam namrec prepricanje da si vsako poletje nekaj najamem in me pride dokaj huda marcina cca 600-1000 eur a uporabe je samo 14 dni
pomojm je nepopisna razlika v primerjavi 5m z 90ko?
Ja primerjava s 5 metrsko gumico, trdim dnom in 90 konjev za ritjo je res nemogoča. Omenjeni Maestral je luštkeno plovilce za ne prezahtevnega uporabnika in predvsem začetnike. Je pa dobro tam začeti. Najslabši skiperji so prav tisti, ki niso nikoli pluli s 3 ali 4 metrsko barko. TO je pravi stik z morjem, odzivnost. Pristajanje s 4 metrskim gliserčkom je umetnost, ki jo le redko kdo obvlada. Pristati s 30 ali 40 čeveljsko motorno barko pa zna vsak, če mu nekdo samo enkrat pokaže... Torej za začetek vsakemu priporočam čoln po njegovih zmožnostih in seveda ne prevelik.
Kar pa se tiče najemanja, se to vsekakor bolj izplača, plačaš tistih 1000 EUR in nimaš nič. Po koncu dopusta lepo vrneš in ne pereš, konzerviraš, pospravljaš, servisiraš... Svoj čoln se splača samo tistim, ki ga rabijo nekaj tednov in še kakšen vikend. No to je sicer malce čudno, splača se čoln nikoli ne! Vedno je z njim samo strošek, so pa zato užitki!
LP
Kar pa se tiče najemanja, se to vsekakor bolj izplača, plačaš tistih 1000 EUR in nimaš nič. Po koncu dopusta lepo vrneš in ne pereš, konzerviraš, pospravljaš, servisiraš... Svoj čoln se splača samo tistim, ki ga rabijo nekaj tednov in še kakšen vikend. No to je sicer malce čudno, splača se čoln nikoli ne! Vedno je z njim samo strošek, so pa zato užitki!
LP
Te primerjave so bolj tako, težko je pač primerjati taka plovila med seboj. Je pa res, da se z Maestralom veliko naučiš skratka tako kot je bile že večkrat napisano je nek logičen začetek ukvarjanja z navtiko.
Za potrebe prevoza do bližnjih plaž v normalnem vremenu, za popoldanski ribolov ali vožnjo do bližnjega obmorskega mesteca je takle Maestral Tomosom 18 več kot dovolj. Naložba ca. 1000 EUR pa se ti povrne tudi po nekaj letih normalne uporabe in rednega vzdrževanja - predvsem konzervacije plovila čez zimo. Skratka toplo priporočam.
Za potrebe prevoza do bližnjih plaž v normalnem vremenu, za popoldanski ribolov ali vožnjo do bližnjega obmorskega mesteca je takle Maestral Tomosom 18 več kot dovolj. Naložba ca. 1000 EUR pa se ti povrne tudi po nekaj letih normalne uporabe in rednega vzdrževanja - predvsem konzervacije plovila čez zimo. Skratka toplo priporočam.
Hvala za odgovorje, mislim da bom kaj takega si res omislil drugo leto.
Drugace pa tudi ce vozis nekaj casa pa pol prodas se zmerom za isto ceno ga lahko prodas, na mojem bivsem maestrali 6ki sem se celo zasluzo
Gumica bi predvsem sluzila za fijakanje po mirnem morju (10-14dni), voznja na kaki bljizni otocek, pa seveda voznja po sladki vodi tu pa tam. Mam dravo dober kilometer od mene, tak da treba tudi tu nekaj koristit zadevo.
lp
Drugace pa tudi ce vozis nekaj casa pa pol prodas se zmerom za isto ceno ga lahko prodas, na mojem bivsem maestrali 6ki sem se celo zasluzo
Gumica bi predvsem sluzila za fijakanje po mirnem morju (10-14dni), voznja na kaki bljizni otocek, pa seveda voznja po sladki vodi tu pa tam. Mam dravo dober kilometer od mene, tak da treba tudi tu nekaj koristit zadevo.
lp
Re: Maestral 18
Zivjo!
Ima kdo izkušnjo z Maestralom 18 in novim 10km motorjem? Kako se obnese?
Lp
Ima kdo izkušnjo z Maestralom 18 in novim 10km motorjem? Kako se obnese?
Lp
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov