Pozdravljeni
Odločam se za nakup čolna Brig Baltic B380 pa me zanima glede na to, da več ali manj vsi, ki ste prijavljeni na tem forumu imate bogate izkušnje z gumenjaki kaj bi mi svetovali. Sam osebno še nisem imel gumenjaka običajno sem najel, vendar sem se sedaj nekako odločil da bi kupil zložljivi gumenjak, ki bi uporabljal izključno za ribolov po bljižnjih otokih ter kak kratek izlet z ženo. Baltic se mi zdi kar zanimiv, ter cena je kar dostopna saj je nov 1.600,00 EU lahko pa mu vgradiš tudi volansko konzolo, ter nakaj druge dodatne opreme. Na njega bi dal motor z 10 KM. Res bi vam bil hvaležen v kolikor ima kdo izkušnje z tem čolnom, da bi mi pove kako se obnese recimo po pol meterskih valovih ali, če bi mi svetovali za nakup kakega drugega zložljivega gumenjaka v tem cenovnem razredu.
Lp Dean
Brig Baltic B380
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Imam omenjeni gumenjak in 20KM (ravno tako prvi). Zdi se mi, da bi bilo 10KM kar malo premalo. Res pa hitro izglisira in po mirnem tudi gre kar hitro (ca 20 NM/h). Na valovih pa (tudi kot pravijo drugi) ni najboljši tak gumenjak z zložljivim dnom. Pride se marsikam, a ne suh.
Še par opazk: če ne bo prikolice, obvezno velika kolesa zadaj (mislim da 400); zaželjen voziček spredaj; čoln se splača napihnit ne premalo (uporaba manometra); čoln in motor lahko sestavlja in pospravlja eden (zaželjena je sicer pomoč še koga), je pa prvo sestavljanje kar zoprno...
Drugače je čoln skladen pričakovanjem in "ni kitajski".
Še par opazk: če ne bo prikolice, obvezno velika kolesa zadaj (mislim da 400); zaželjen voziček spredaj; čoln se splača napihnit ne premalo (uporaba manometra); čoln in motor lahko sestavlja in pospravlja eden (zaželjena je sicer pomoč še koga), je pa prvo sestavljanje kar zoprno...
Drugače je čoln skladen pričakovanjem in "ni kitajski".
Hvala za izčrpen odgovor, ki mi bo kar v pomoč bi pa vprašal še nekaj stvari pa če mi jih želite objasnit in sicer ta model čolna ima tudi napihljivo dno, ki pa je 300 EU dražje in na čoln se lahko da motor z manjšo močjo in tu mi ni jasno ali je napihljivo dno boljše od sestavljivega glede na to da po navodilih proizvajalec priporoča max. 20 KM ali je sama proizvodnja tega dna toliko dražja in ali je čoln z napihljivim dnom boljši za plovbo po valovih. Na kolesca za spust v vodo sem že razmišljal, vendar brez prednjega vozička nekako mislim da bi samo z zadnjimi kolesci lahko spustil čoln v vodo v kolikor bi ga na rampi zložil seveda. Kar se tiče pa motorja je tko da sem ražmišljal o 20 KM a se mi zdi teža motorja prb. 55 kg malo preveč da bi lahko sam prenašal in potem montiral na čoln zato sem se nekako odločil za 10kg lažjo zadevo. Zahvaljujem se vam za odgovor.
Lp Dean
Lp Dean
vento napisal/-a:Imam omenjeni gumenjak in 20KM (ravno tako prvi). Zdi se mi, da bi bilo 10KM kar malo premalo. Res pa hitro izglisira in po mirnem tudi gre kar hitro (ca 20 NM/h). Na valovih pa (tudi kot pravijo drugi) ni najboljši tak gumenjak z zložljivim dnom. Pride se marsikam, a ne suh.
Še par opazk: če ne bo prikolice, obvezno velika kolesa zadaj (mislim da 400); zaželjen voziček spredaj; čoln se splača napihnit ne premalo (uporaba manometra); čoln in motor lahko sestavlja in pospravlja eden (zaželjena je sicer pomoč še koga), je pa prvo sestavljanje kar zoprno...
Drugače je čoln skladen pričakovanjem in "ni kitajski".
in kaj je narobe z kitajčki
ga imam že pet let pa mu nič ne fali
Seveda so samo zadnja kolesa dovolj za spust po rampi. Jaz ga še vlečem po ravnem. Honda 20 pa je najlažji v tem razredu in ima ca. 45 kg po specifikaciji (nisem tehtal). So pa to že kile, kjer se vsaka pozna (ampak 2 to normalno prestavljata, sam pa malo težje).Diver40 napisal/-a:...mislim da bi samo z zadnjimi kolesci lahko spustil čoln v vodo v kolikor bi ga na rampi zložil seveda. Kar se tiče pa motorja je tko da sem ražmišljal o 20 KM a se mi zdi teža motorja prb. 55 kg malo preveč da bi lahko sam prenašal in potem montiral na čoln zato sem se nekako odločil za 10kg lažjo zadevo. Zahvaljujem se vam za odgovor.
Lp Dean
Glede napihljivega dna pa ne bi vedel. Se mi zdi les/alu bolj masiven. Se pa res zadeva zloži "v nulo".
vento napisal/-a:Seveda so samo zadnja kolesa dovolj za spust po rampi. Jaz ga še vlečem po ravnem. Honda 20 pa je najlažji v tem razredu in ima ca. 45 kg po specifikaciji (nisem tehtal). So pa to že kile, kjer se vsaka pozna (ampak 2 to normalno prestavljata, sam pa malo težje).Diver40 napisal/-a:...mislim da bi samo z zadnjimi kolesci lahko spustil čoln v vodo v kolikor bi ga na rampi zložil seveda. Kar se tiče pa motorja je tko da sem ražmišljal o 20 KM a se mi zdi teža motorja prb. 55 kg malo preveč da bi lahko sam prenašal in potem montiral na čoln zato sem se nekako odločil za 10kg lažjo zadevo. Zahvaljujem se vam za odgovor.
Lp Dean
Glede napihljivega dna pa ne bi vedel. Se mi zdi les/alu bolj masiven. Se pa res zadeva zloži "v nulo".
Najlepša hvala za odgovore glede na povedano se bom verjetno odločil za B350 in Yamaho 9,9, kar bom lahko sam z lahka prenašal in sestavljal za prevoz mene in žene pa bo tudi verjetno dovolj če bova malo mokra pa ne bo krize . Hvala za odgovore še enkrat.
Dean
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov