najboljši 5 metrski gumenjak

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator, moderator2, janadino, MareC

Uporabniški avatar
jonyyy
Viceadmiral
Prispevkov: 469
Pridružen: Sr Maj 26, 2010 21:02
Kraj: primorska

OdgovorNapisal/-a jonyyy » To Sep 27, 2011 21:45

bolid napisal/-a:Ma kakšna poraba, ko si na vodi samo eno stvar razmišljaš da ti slučajno kaj NE CRKNE :evil: , ko pa ti bi pa rad videl da ti žre še enkrat več, sam da bi te prpelu na določeno mesto :lol:
če crkne žre polovico manj :D ker ostane samo eden od tomosakijev :D :D
blze
Admiral
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne Maj 02, 2010 17:41
Kraj: Il. Bistrica-Selce
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a blze » To Sep 27, 2011 21:49

kasaudio napisal/-a:
sacs 490
bsc 50
mestral 490
zar 47
novomar 500
....
prosim če lahko še kdo priporoča kak model in pove svoje izkušnje

hvala


Na to vprašanje je težko odgovorit, ne da bi dvignil hude polemike. Če bi še 1x izbiral, bi izbral enako kot prvič - bsc 50

Razlogi:

-širina (2.40m)
-kljub širini je čoln vseeno hiter -> učinkovitost
-kvaliteta
-na krmi je dovolj prostora, da na čoln zlezeš kot človek in ne kot gibčen leopard
-po dveh sezonah uporabe (no letošnja je bila z vidika navtike bolj boga) nisem doživel enega samega pljuska vode med vožnjo
-veliko prostora za kramarijo
-lep in uravnotežen design

Kot protikandidata bi postavil edino zarčka 47, ostalo ne pride v izbor.

LP


No jaz na mojem solemarju (pa je bla letos bogata sezona) tudi nisem doživel enega samega pljuska pa sem vozil tudi po meter in več valovih

Glede kvalitete mislim da Solemarji tudi sodijo v sam vrh izdelave...

Tako, da ne pisat da ostale ne pride v izbor :P
Uporabniški avatar
Savo1953
Admiral
Prispevkov: 955
Pridružen: Če Jan 22, 2009 14:32
Kraj: Škofljica - Kvarner (Duga uvala)

OdgovorNapisal/-a Savo1953 » To Sep 27, 2011 21:52

Cibrotov je dober in fin, ampak če daš še 1500 zraven imaš pa tegale:

http://www.avto.net/mornar2003//view/ad.asp?ID=112671

Še jaz razmišljam o njemu, čeprav nisem ravno nagnjen k gumenjakom, ampak to sezono sem ostal brez na oni račun - iskal sem i pare i jare, pol sem pa samo plaval...

Je pa res, da je nad 5 m, ampak več kot 20 cm.. :)
Kdor hoče, najde pot, kdor noče, najde izgovor.
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3019
Pridružen: Po Dec 13, 2010 09:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » To Sep 27, 2011 21:56

Evo sej sem vedu. Ne morš odgovort brez da nebi blo polemike.

Nič ne rečem, da solemar ne šprica, ampak če dobro prebereš vse alineje zakaj sem se odloču za BSC50 potem je jasno zakaj nebi solemarja (vsaj ne takega kot je tvoj).

Nič pa ne rečem, da so solemarji ali katerikoli omenjeni slabi. Vprašanje je bilo, kateri je najboljši. In mimogrede 5m ali 5.2m je razlika. Vsaj zame, ker bi 5.2m zelo težko v garažo spravil.
blze
Admiral
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne Maj 02, 2010 17:41
Kraj: Il. Bistrica-Selce
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a blze » To Sep 27, 2011 22:00

Sej ni hude krvi :wink:

Je pa res da tudi ne moreš primerjat dizajn iz leta 90 al pa iz leta 2000 in več...

Tako da odvisno kok stare kupuje in tako naprej...
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3019
Pridružen: Po Dec 13, 2010 09:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » To Sep 27, 2011 22:05

Ja sej ni hude krvi he he. Če se ne motim, bo 5m solemar novejšega (oz. novega) dizajna bolj težko dobit, ker imajo v trenutni ponudbi same ogromne gumenjake >6m.
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 4954
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » To Sep 27, 2011 22:15

Spustu bi ga pa bi sel notri.sj ze vprasanje je hecno.jaz sem post napol za salo vrgel.vse od 5m do 5.20 je ok ,6 pa se bol.samo motor pa vseeno sam da dela.s 2t bos porabil 500 eur s 4t pa 350 do 400..pa racunaj.
mi 2 z blze mava itak tok kulske gume da jih dilava tko za hec;)
pero123
Admiral
Prispevkov: 904
Pridružen: So Sep 04, 2010 23:50

OdgovorNapisal/-a pero123 » To Sep 27, 2011 23:15

kaksn solemar pa BSC...za solemar navijajo tisti k se sedel niso na ZARju. Ni debate.... :)
--Bodybanger--
janadino
Admiral
Prispevkov: 3846
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Sr Sep 28, 2011 07:38

Malo še opiši za kake namene bi uporbljal čoln, ali je to teden ali dva na leto ali več. za teden dni dopusta ali malo več je že skoraj vsak 5m gumenjak vredu, če pa bo v uporabi vse leto pa je že stvar premisleka. Vsekakor sta na prvem mestu Zar in Solemar, tudi BSC je zelo dober, pa Sacs. Jaz si trenutno lastim novomarja 500 in ga nebi zamenjal za nobenega od teh, predvsem zaradi razporeditve predalov. Glede same plovbe pa, letos sem z njim naredil skoraj 850 milj in brez problemov, tak da sem z njim super zadovoljen, čeprav ne pride v izbor.
Guma je guma, zaenkrat.
Uporabniški avatar
BohVar
Kapitan
Prispevkov: 183
Pridružen: To Apr 20, 2010 15:02
Kraj: Okolica LJ

OdgovorNapisal/-a BohVar » Sr Sep 28, 2011 08:13

Kaj pa Dafman? :twisted: :twisted: :twisted:

On topics: Karkoli od naštetega boš izbral, ne moreš falit...kot je razvidno od lastnikov je razlika v "bonbončkih"....
Hodi v planine in plovi po morju dokler je še čas, ker prišel bo čas, ko ne bo več čas, in kmalu bo ta čas!
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 4954
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » Sr Sep 28, 2011 08:19

pero123 napisal/-a:kaksn solemar pa BSC...za solemar navijajo tisti k se sedel niso na ZARju. Ni debate.... :)


A pol bo zarči na trdaku za beiboot?
jeromel
Štabni praporščak
Prispevkov: 38
Pridružen: Po Sep 06, 2010 07:03

OdgovorNapisal/-a jeromel » Sr Sep 28, 2011 09:38

mamaMicka napisal/-a:
jeromel napisal/-a:potem vzami zlati račun da boš lahko tankal :lol:

Vzdrzi se neumnih komentarjev, ce nimas pojma...

sem šel iz 2t na 4t pa vem da je razlika :roll:
lp
Uporabniški avatar
ttomi73
Admiral
Prispevkov: 975
Pridružen: To Jul 21, 2009 22:41
Kraj: Kranj-okolica
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a ttomi73 » Sr Sep 28, 2011 10:00

Pri 200 do 300 miljah, ki jih naredimo na sezono je razlika v porabi 200 do 300€. V desetih letih je to 2K do 3K € in kje je računica, da se navija za 4T, ki stane mnogo več od 2T? jaz ne vidim smisla navijat za 4T. Gdor je pa še malo ročen pa ve da ob crkovini na morju preverš iskro, sveče, uplinjač, filter benza... in to je to. In gasa naprej :D
Izpit za čoln sedaj imam, kaj pa zdaj... na morje seveda.
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3019
Pridružen: Po Dec 13, 2010 09:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Sr Sep 28, 2011 10:12

potem vzami zlati račun da boš lahko tankal

Vzdrzi se neumnih komentarjev, ce nimas pojma...


Letni strošek obratovanja 5m gume (v mojem primeru):

-350€ kasko + obvezno1 (to obvezno pri nas ne velja)
-80€ obvezno2 (velja za naše buteljne)
-100€ kasko + obvezno prikolica
-50€ vinjeta v hrvatiji (380 kun)

Strošek na dopustu (21 dni)

-180€ privez
-540€ bencin

Skupaj znese: 1300€

Če bi imel staro 2T mašino gor, računaj poraba x 1.6

- ~870 bencin

Skupaj znese: 1630€ oz 330€ razlike

Nov etec 75 stane 9k€, stara 2T 75 kanta 1.5k€, torej je razlike 7.5k€

Da to razliko prineseš not z bencinom, bi rabil skoraj 23 let. Če namesto novega eteca daš gor neko rabljeno 4T zadevo, - torej se primerja stara 2T kanta z staro 4T zadevo (za 4T mašino lahko rečem, da je v porabi enaka etecu oz. še malo boljša) boš vseeno za pokrit razliko rabu vsaj 10 let.

Itak glede porabe in 2T oz. 4T že 100x premleta debata, še 1x prikazana v realnih številkah.
alanplavi
Višji vodnik
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr Feb 23, 2011 22:22

OdgovorNapisal/-a alanplavi » Sr Sep 28, 2011 10:29

bolid napisal/-a:
alanplavi napisal/-a: in pol moraš za tistih 20 cm še davek na luksuz plačevat.



:lol: :lol: :lol: vprašaj svojo ženo, kako bi ona z VESELJEM mesečno plačevala in ne letno :lol: :lol:



hahahah :D :D :D

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti