Stran 2 od 5

Objavljeno: To Sep 27, 2011 21:45
Napisal/-a jonyyy
bolid napisal/-a:Ma kakšna poraba, ko si na vodi samo eno stvar razmišljaš da ti slučajno kaj NE CRKNE :evil: , ko pa ti bi pa rad videl da ti žre še enkrat več, sam da bi te prpelu na določeno mesto :lol:
če crkne žre polovico manj :D ker ostane samo eden od tomosakijev :D :D

Objavljeno: To Sep 27, 2011 21:49
Napisal/-a blze
kasaudio napisal/-a:
sacs 490
bsc 50
mestral 490
zar 47
novomar 500
....
prosim če lahko še kdo priporoča kak model in pove svoje izkušnje

hvala


Na to vprašanje je težko odgovorit, ne da bi dvignil hude polemike. Če bi še 1x izbiral, bi izbral enako kot prvič - bsc 50

Razlogi:

-širina (2.40m)
-kljub širini je čoln vseeno hiter -> učinkovitost
-kvaliteta
-na krmi je dovolj prostora, da na čoln zlezeš kot človek in ne kot gibčen leopard
-po dveh sezonah uporabe (no letošnja je bila z vidika navtike bolj boga) nisem doživel enega samega pljuska vode med vožnjo
-veliko prostora za kramarijo
-lep in uravnotežen design

Kot protikandidata bi postavil edino zarčka 47, ostalo ne pride v izbor.

LP


No jaz na mojem solemarju (pa je bla letos bogata sezona) tudi nisem doživel enega samega pljuska pa sem vozil tudi po meter in več valovih

Glede kvalitete mislim da Solemarji tudi sodijo v sam vrh izdelave...

Tako, da ne pisat da ostale ne pride v izbor :P

Objavljeno: To Sep 27, 2011 21:52
Napisal/-a Savo1953
Cibrotov je dober in fin, ampak če daš še 1500 zraven imaš pa tegale:

http://www.avto.net/mornar2003//view/ad.asp?ID=112671

Še jaz razmišljam o njemu, čeprav nisem ravno nagnjen k gumenjakom, ampak to sezono sem ostal brez na oni račun - iskal sem i pare i jare, pol sem pa samo plaval...

Je pa res, da je nad 5 m, ampak več kot 20 cm.. :)

Objavljeno: To Sep 27, 2011 21:56
Napisal/-a kasaudio
Evo sej sem vedu. Ne morš odgovort brez da nebi blo polemike.

Nič ne rečem, da solemar ne šprica, ampak če dobro prebereš vse alineje zakaj sem se odloču za BSC50 potem je jasno zakaj nebi solemarja (vsaj ne takega kot je tvoj).

Nič pa ne rečem, da so solemarji ali katerikoli omenjeni slabi. Vprašanje je bilo, kateri je najboljši. In mimogrede 5m ali 5.2m je razlika. Vsaj zame, ker bi 5.2m zelo težko v garažo spravil.

Objavljeno: To Sep 27, 2011 22:00
Napisal/-a blze
Sej ni hude krvi :wink:

Je pa res da tudi ne moreš primerjat dizajn iz leta 90 al pa iz leta 2000 in več...

Tako da odvisno kok stare kupuje in tako naprej...

Objavljeno: To Sep 27, 2011 22:05
Napisal/-a kasaudio
Ja sej ni hude krvi he he. Če se ne motim, bo 5m solemar novejšega (oz. novega) dizajna bolj težko dobit, ker imajo v trenutni ponudbi same ogromne gumenjake >6m.

Objavljeno: To Sep 27, 2011 22:15
Napisal/-a cibro
Spustu bi ga pa bi sel notri.sj ze vprasanje je hecno.jaz sem post napol za salo vrgel.vse od 5m do 5.20 je ok ,6 pa se bol.samo motor pa vseeno sam da dela.s 2t bos porabil 500 eur s 4t pa 350 do 400..pa racunaj.
mi 2 z blze mava itak tok kulske gume da jih dilava tko za hec;)

Objavljeno: To Sep 27, 2011 23:15
Napisal/-a pero123
kaksn solemar pa BSC...za solemar navijajo tisti k se sedel niso na ZARju. Ni debate.... :)

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 07:38
Napisal/-a janadino
Malo še opiši za kake namene bi uporbljal čoln, ali je to teden ali dva na leto ali več. za teden dni dopusta ali malo več je že skoraj vsak 5m gumenjak vredu, če pa bo v uporabi vse leto pa je že stvar premisleka. Vsekakor sta na prvem mestu Zar in Solemar, tudi BSC je zelo dober, pa Sacs. Jaz si trenutno lastim novomarja 500 in ga nebi zamenjal za nobenega od teh, predvsem zaradi razporeditve predalov. Glede same plovbe pa, letos sem z njim naredil skoraj 850 milj in brez problemov, tak da sem z njim super zadovoljen, čeprav ne pride v izbor.

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 08:13
Napisal/-a BohVar
Kaj pa Dafman? :twisted: :twisted: :twisted:

On topics: Karkoli od naštetega boš izbral, ne moreš falit...kot je razvidno od lastnikov je razlika v "bonbončkih"....

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 08:19
Napisal/-a cibro
pero123 napisal/-a:kaksn solemar pa BSC...za solemar navijajo tisti k se sedel niso na ZARju. Ni debate.... :)


A pol bo zarči na trdaku za beiboot?

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 09:38
Napisal/-a jeromel
mamaMicka napisal/-a:
jeromel napisal/-a:potem vzami zlati račun da boš lahko tankal :lol:

Vzdrzi se neumnih komentarjev, ce nimas pojma...

sem šel iz 2t na 4t pa vem da je razlika :roll:

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 10:00
Napisal/-a ttomi73
Pri 200 do 300 miljah, ki jih naredimo na sezono je razlika v porabi 200 do 300€. V desetih letih je to 2K do 3K € in kje je računica, da se navija za 4T, ki stane mnogo več od 2T? jaz ne vidim smisla navijat za 4T. Gdor je pa še malo ročen pa ve da ob crkovini na morju preverš iskro, sveče, uplinjač, filter benza... in to je to. In gasa naprej :D

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 10:12
Napisal/-a kasaudio
potem vzami zlati račun da boš lahko tankal

Vzdrzi se neumnih komentarjev, ce nimas pojma...


Letni strošek obratovanja 5m gume (v mojem primeru):

-350€ kasko + obvezno1 (to obvezno pri nas ne velja)
-80€ obvezno2 (velja za naše buteljne)
-100€ kasko + obvezno prikolica
-50€ vinjeta v hrvatiji (380 kun)

Strošek na dopustu (21 dni)

-180€ privez
-540€ bencin

Skupaj znese: 1300€

Če bi imel staro 2T mašino gor, računaj poraba x 1.6

- ~870 bencin

Skupaj znese: 1630€ oz 330€ razlike

Nov etec 75 stane 9k€, stara 2T 75 kanta 1.5k€, torej je razlike 7.5k€

Da to razliko prineseš not z bencinom, bi rabil skoraj 23 let. Če namesto novega eteca daš gor neko rabljeno 4T zadevo, - torej se primerja stara 2T kanta z staro 4T zadevo (za 4T mašino lahko rečem, da je v porabi enaka etecu oz. še malo boljša) boš vseeno za pokrit razliko rabu vsaj 10 let.

Itak glede porabe in 2T oz. 4T že 100x premleta debata, še 1x prikazana v realnih številkah.

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 10:29
Napisal/-a alanplavi
bolid napisal/-a:
alanplavi napisal/-a: in pol moraš za tistih 20 cm še davek na luksuz plačevat.



:lol: :lol: :lol: vprašaj svojo ženo, kako bi ona z VESELJEM mesečno plačevala in ne letno :lol: :lol:



hahahah :D :D :D