Stran 3 od 5

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 10:38
Napisal/-a alanplavi
Ja hvala za odgovore. Moram pa jst bit tud bolj natančen

Čoln bi bil 3 mesece v morju.
Pomembno mi je da je motor čim tišji in tudi varčen sveda zanesljiv. Da ma čoln čim več prostora. Zaenkrat se odločam med bsc 50 in zar 47. seveda je bsc malo cenejši. Če ma pa kdo kak argument za kak drug model (5 meterski) pa prosim če lahko tud navede argumente.

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 10:42
Napisal/-a gs nautica
1 leto sem imel sasc 500 it. o tem gumenjaku lahko govorim samo najboljše. Veliko prostora pri motorju za plezanje iz vode, teleskopske stopnice, rolbar itd. po 1 valu smo se peljali kot da ni nič. na gumenjaku je bil motor evinrude e-tec 40. ZELO eksploziven motor. izglisira v trenutku tudi če nas je bilo 8 na plovilu.
Lp Žiga
lahko prilepim tudi kakšno sliko.

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 10:47
Napisal/-a janadino
Jaz bi samo dodal še to, da je novomar 500 malo čez 5m dolg in je potrebno plačevati davek, ki pa na letni ravni znese okrog 30EUR. Če kupuješ čoln da ga boš dosti uporabljal potem vsekakor priporočam 4T motor ali tri znamke 2T motorjev z direktnim vbrizgom, kjer je poraba enaka 4T.

Gs nautica, samo to bi še rad videl, da z 5m čolnom, 8 dedcev gor pa 40KM in takoj izglisira. :lol:

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 10:51
Napisal/-a gs nautica
janadino, 8 decev ne. na čolnu so bile 2 familije pa je šlo iz vode za šalo.
pred sacsom pa smo imeli marinerja 485 z yamaho 50 4t. pri istih osebah smo morali stopiti naprej da je čoln izglisiral. da ne govorim kolk je marinar lažji od sacsa.

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 10:58
Napisal/-a janadino
To je malo drugačna slika, ker mojih 75KM bi osem dedcev (na lanski ruti nas je bilo osem notri in malo nas je bilo ki smo pod 100kg :lol: ) bi dvignilo iz vode po kakšnem kilometru ali dveh. :lol:

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 11:00
Napisal/-a gs nautica
8 decev po 100 kg je pa že kar teža ja. :D

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 11:04
Napisal/-a pero123
sam prostor in prostor za sranjevat ima zar najvecji od nastetih... lahko si prides pogledat....


cibro: ce bi bil tamal tendercek sigurno :)

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 11:10
Napisal/-a kasaudio
Pomembno mi je da je motor čim tišji in tudi varčen sveda zanesljiv. Da ma čoln čim več prostora. Zaenkrat se odločam med bsc 50 in zar 47. seveda je bsc malo cenejši. Če ma pa kdo kak argument za kak drug model (5 meterski) pa prosim če lahko tud navede argumente.


Tudi sam sem izbiral med tema čolnoma. Moja osebna primerjava (vozil sem oba čolna) da ne bo pomote:

bsc50 zar 47
kvaliteta odlična odlična
prostornost odlična odlična
vožnja po valovih zelo dobra odlična
špricanje nič malo
design odličen meni manj odličen/krma
učinkovitost (hitrost/konji) dobra povprečna
vzdrževanje zelo enostavno enostavno/lesena krma
cena drag zelo drag

Pri zar 47 me je zelo motila izvedba krme (za takšno ceno si definitino zasluži boljšo) in dejstvo, da rabi močan motor. Nebi si želel meti povprečno motoriziranega zar-a.

Za enako hitrost kot jo bsc50 doseže z etec75 boš na zar-u rabil 100KM in zame bi to pomenilo etec115. (Hotu sem eteca.) Cenovno pa to vse skupaj znese precej več, kot je na koncu stal bsc50 in etec75 in še več pokuri.

Če bi zar imel krmo tako kot bsc50 in morda rabil kakšnih 10KM manj (da bi bil z etec90 solidno motoriziran) definitivno moj "dream boat" ne glede na to klok bi koštal. Bi napraskal toliko.

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 11:11
Napisal/-a kasaudio
Tale moj prispevek bi se moral videti kot tabela, pa se žal ne (v editorju je zgledal OK), tako da je malo težje berljiv.

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 11:14
Napisal/-a kasaudio
sam prostor in prostor za sranjevat ima zar najvecji od nastetih... lahko si prides pogledat....


We could talk...

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 11:21
Napisal/-a janadino
Glej, gumenjaki so absolutno precenjeni, verjetno je izdelava zahtevna ali kaj, ampak da daš za gumenjaka 30 in več tisoč EUR pa je že skoraj nenormalno. Ampak če hočeš imeti pač daš, ni druge. :lol:
Je pa pri teh gumenjakih na koncu skoraj vse isto, če so valovi čez meter je plovba mantranija za potnike, če je dež si moker, če je mrzlo te zebe, te pa je vseeno če imaš ZAR-a ali Dafmana.

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 11:35
Napisal/-a pero123
janadino se podpisem :)

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 11:58
Napisal/-a ttomi73
Zato pa jaz iščem izvajalca kabine za gumenjaka :shock: , pa ga ne najdem. Tudi mojster Pale se še ni ukvarjal s tem.

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 12:11
Napisal/-a kasaudio
Zato pa jaz iščem izvajalca kabine za gumenjaka , pa ga ne najdem. Tudi mojster Pale se še ni ukvarjal s tem.


Tudi sam sem premišljeval o tem, ne ravno o kabini, pač pa dobro izvedenem platnu, ki se napne preko lahkega, rigidnega (karbon) in zložljivega ogrodja. Sem mislil to stvar naredit za drugo leto, ampak mi je že zdaj jasno, da nebo časa.

To sicer ne zagotavlja ravno suhe plovbe v dežju, ampak bi pa zagotovilo dobro zaščito pred soncem in vetrom za našega malčka.

Objavljeno: Sr Sep 28, 2011 13:48
Napisal/-a alanplavi
zar 47

http://www.subito.it/nautica/gommone-za ... htm?last=1

bsc 50

http://www.subito.it/nautica/gommone-bs ... 274621.htm

odločam med tema dvema, bi prosil če mi povete če so te cene dobre ali po vašem mnenju kakšne bi mogle bit cene teh dveh dotičnih čolnov?