najboljši 5 metrski gumenjak

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator, moderator2, janadino, MareC

Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 4971
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » Sr Sep 28, 2011 14:00

Če sta te 2 v izboru potem bsc-ja z zarjevo mašino:)
20 centi ni samo za k..ac dolžine ampak se na čolnu kar pozna, čeprav zar bo imel tudi odlične plovne čeprav je pod 5 metrov.
Pero povej ti kolk je razlike v placu med mojim pa tvojim jaz ne vem primerjati ker svojega skrivaš pred mano :twisted:
kocka
Admiral
Prispevkov: 4454
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Sr Sep 28, 2011 14:31

Glede motorjev je res, da dostikrat ne pokuriš razlike v ceni, je pa ena druga moteča zadeva, če nimaš pumpe v bližini in se moraš vozit daleč do nje oz. trogat tiste kante z bencinom. Potem je tukaj še hrup in vožnja pri nizkih obratih, ki jo 2T ne mara oz kuri skoraj enako kot če glisiraš.
Kar se pa čolnov tiče je pa najboljše da jih sprobaš saj to ni srajca, ki jo vržeš stran če ti ni všeč.
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 4971
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » Sr Sep 28, 2011 14:40

kocka napisal/-a:vožnja pri nizkih obratih, ki jo 2T ne mara oz kuri skoraj enako kot če glisiraš.
.


S tem se pa ne nikakor ne strinjam, je pa res da gre več olja pri nizkih obratih kot pri velikih a to niso razlike v litrih
alanplavi
Višji vodnik
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr Feb 23, 2011 21:22

OdgovorNapisal/-a alanplavi » Sr Sep 28, 2011 14:57

alanplavi napisal/-a:zar 47

http://www.subito.it/nautica/gommone-za ... htm?last=1

bsc 50

http://www.subito.it/nautica/gommone-bs ... 274621.htm

odločam med tema dvema, bi prosil če mi povete če so te cene dobre ali po vašem mnenju kakšne bi mogle bit cene teh dveh dotičnih čolnov?
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3110
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Sr Sep 28, 2011 15:32

Cene so dobre, zdijo se mi zelo realne sploh če obe zadevi primerjaš med seboj.
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3110
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Sr Sep 28, 2011 15:48

Osebno bi se v tem primeru za zara odločil; ma več opreme, bsc ma samo 50 litrski tank kar je zelo premalo za tak čoln. Ima pa roll-bar kar je vredno. Vseeno v tem primeru zar. Je pa treba seveda oba videt, predvsem motorje.
janadino
Admiral
Prispevkov: 3855
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Sr Sep 28, 2011 15:56

Oba sta po mojem dobra, težka odločitev, jaz bi se verjetno za BSC-ja odločil, predvsem zaradi izgleda.
Guma je guma, zaenkrat.
tomaz_slo
Admiral
Prispevkov: 1968
Pridružen: Če Mar 25, 2010 15:28

OdgovorNapisal/-a tomaz_slo » Sr Sep 28, 2011 16:59

alanplavi, primerjaš dva čolna... Eden je iz Brindisi-ja, to je peta škornja... Drugi pa iz Padove. (zračne linije je 800km). Sam gledam vsakodnevno za ZAR53, dejstvo je da so oni iz juga par jurjev cenejši... Transport pa je mogoč le z avtovleko, preizkusnih tablic za tujce namreč italijani nimajo :-( Zato sem se sam omejil na sever Italije...
ZAR53+motor 115-140KM je zakon...
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3110
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Sr Sep 28, 2011 18:28

Sam gledam vsakodnevno za ZAR53, dejstvo je da so oni iz juga par jurjev cenejši...


In običajno tudi dosti bolj zjajcani...
matjaz80
Viceadmiral
Prispevkov: 383
Pridružen: Sr Sep 24, 2008 11:10
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a matjaz80 » Sr Sep 28, 2011 18:49

če bi jaz kupoval gumenjak ne bi nikoli kupil takega, ki je imel antivege nanos, ker bi vedel da ga je imel lastnik skozi v vodi in to precej skrajša življensko dobo gume
pero123
Admiral
Prispevkov: 908
Pridružen: So Sep 04, 2010 23:50

OdgovorNapisal/-a pero123 » Sr Sep 28, 2011 21:35

cibro napisal/-a:Če sta te 2 v izboru potem bsc-ja z zarjevo mašino:)
20 centi ni samo za k..ac dolžine ampak se na čolnu kar pozna, čeprav zar bo imel tudi odlične plovne čeprav je pod 5 metrov.
Pero povej ti kolk je razlike v placu med mojim pa tvojim jaz ne vem primerjati ker svojega skrivaš pred mano :twisted:



PA nam jst mojga teb kazu...raj zeni pokazem hahhaa.... ja v placu za shranjevanje ga imam jaz vec,...
--Bodybanger--
veteran
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 140
Pridružen: Če Feb 04, 2010 11:55

OdgovorNapisal/-a veteran » Če Sep 29, 2011 12:16

Jaz pa ne bi nikoli kupil rabljenega gumenjaka v Italiji, če ne bi poznal lastnika! Veliko je ukradenih gumenjakov in motorjev. Jaz sem letos poleti najel Bsc 53 z e-tecom 90 in moram pohvaliti izdelavo teh gumenjakov.
Zari so tudi ok, res je pa, da potrebujejo približno 40% močnejše motorje od ostalih in to se seveda pozna pri porabi goriva.
pero123
Admiral
Prispevkov: 908
Pridružen: So Sep 04, 2010 23:50

OdgovorNapisal/-a pero123 » Če Sep 29, 2011 12:26

vazn da sisa ....
--Bodybanger--
kocka
Admiral
Prispevkov: 4454
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Če Sep 29, 2011 18:29

Cibro od Barbarige do Koteža(11km) pri počasni plovbi (Tohatsu 50 2t) poraba 45min/ 10l isto pot nazaj glisiranje poraba 5l. Po tovarniških podatkih 23l/h pri max/vrt, čeprav jaz nisem nikoli prišel na to številko, max15l/h. Pri 4T je poraba pri nizkih obratih občutno manjša.
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Če Sep 29, 2011 18:52

Samo tudi 4T ni neka perla... v zadnjem vikendu sem kar nekaj panuliral, me je skoraj kap, ko je bil tank kar naenkrat prazen...
Nimam tocnih podatkov, samo lahko recem, da je poraba preko 5l na uro! To je krepko cez 1l miljo, potovalka pa dobrih 6 deci/Nmiljo
Honda BF90

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta