NOVOMAR čolni
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
NOVOMAR čolni
Ker sem opustil idejo o nakupu maestrala,sem se odločil,da bi kupil raje malo novejši čoln,še vedno rabljen.
Našel sem novomar 320,s plastičnim podnom.
Ker na njihovi strani ni ne duha ne sluha iz katerega materjala so narejeni,me zanima če mogoče kdo kaj več ve o teh čolnih.
Predvidevam da so kvalitetni in da so iz hypalona,saj je cena novega 3000€.
Vaša mnenja in iskušnje..??
lp
Našel sem novomar 320,s plastičnim podnom.
Ker na njihovi strani ni ne duha ne sluha iz katerega materjala so narejeni,me zanima če mogoče kdo kaj več ve o teh čolnih.
Predvidevam da so kvalitetni in da so iz hypalona,saj je cena novega 3000€.
Vaša mnenja in iskušnje..??
lp
Tudi jaz sem imel Novomarja 320 kot pomožni čoln , vendar sem ga prodal,ker mi je bil za bay boat pretežak.
Drugače pa same pohvale. odličen čoln.Proti krmi malo bolj razširjen kot ostali in posledično precej boljša stabilnost v zavojih in pa bistveno več prostora v čolnu.Jaz sem imel gori dvotaktno Yamaho 25 KM in je šel ko sam hudič. Skratka sami +++.
Drugače pa same pohvale. odličen čoln.Proti krmi malo bolj razširjen kot ostali in posledično precej boljša stabilnost v zavojih in pa bistveno več prostora v čolnu.Jaz sem imel gori dvotaktno Yamaho 25 KM in je šel ko sam hudič. Skratka sami +++.
Sem vam obljubil da opišem občutke pri plovbi z Novomar 320.
Po eni strani sem zelo zadovoljen z rezultati,po drugi strani pa ne ravno.
Bom začel kar z slabimi.Če vzamem za primerjavo star čoln ki sem ga imel do sedaj,imel je lesen poden,teža pa še raje malo večja cca 75 kg,dolžina 3,4m.
Novomar 320 jih ima cca 55 kg,brez motorja.Motor v obeh primerih Tomos 18.
Pri 4 na čolnu(vsak cca 75kg) je stari čoln skoraj brez problema zglisiral z eliso 225×250(srednji korak).Pri NM pa z isto posadko in isto eliso glih za glih da ne.
Z tremi pa še nekako zglisira,ko pa zglisira,moraš pa skoraj pol gasa nazaj vzeti.Ko zglisira bi pa rabil že ta velik korak ,ker je takoj pol preveč obratou.(constantspeed prop bi rabil,kot je pri avijonih)
Da ne govorim kako je z dvema,prava norišnica.Imam občutek da je čoln skoraj šeenkrat hitrejši.
Glede plovbe pa sem zelo presenečen,še celo po malo večjih valovih se da glisirati,samo ni ravno udobno.
Moj zakluček testa:Super čoln,valove za to velikost čolna kar dobro reže,edino motor bi moral biti kaka Yamaha 20 hp ali 25 hp,2 takt.
lp
Po eni strani sem zelo zadovoljen z rezultati,po drugi strani pa ne ravno.
Bom začel kar z slabimi.Če vzamem za primerjavo star čoln ki sem ga imel do sedaj,imel je lesen poden,teža pa še raje malo večja cca 75 kg,dolžina 3,4m.
Novomar 320 jih ima cca 55 kg,brez motorja.Motor v obeh primerih Tomos 18.
Pri 4 na čolnu(vsak cca 75kg) je stari čoln skoraj brez problema zglisiral z eliso 225×250(srednji korak).Pri NM pa z isto posadko in isto eliso glih za glih da ne.
Z tremi pa še nekako zglisira,ko pa zglisira,moraš pa skoraj pol gasa nazaj vzeti.Ko zglisira bi pa rabil že ta velik korak ,ker je takoj pol preveč obratou.(constantspeed prop bi rabil,kot je pri avijonih)
Da ne govorim kako je z dvema,prava norišnica.Imam občutek da je čoln skoraj šeenkrat hitrejši.
Glede plovbe pa sem zelo presenečen,še celo po malo večjih valovih se da glisirati,samo ni ravno udobno.
Moj zakluček testa:Super čoln,valove za to velikost čolna kar dobro reže,edino motor bi moral biti kaka Yamaha 20 hp ali 25 hp,2 takt.
lp
Ja saj ti verjamem.Če ga hočeš registrirati gor ne smeš obesiti več kot priporoča proizvajalec, sicer te bodo na kapitaniji zavrnili.Če se prav spomnim je to 20KM.
Tomos je pač Tomos.Tistih deklariranih 18 KM še zdaleč ni res.Zato mu tudi zmanjka in čoln ne more izglisirati.Pa še precej težak je. Svetujem , da se začneš ozirati po kakšnem novejšem motorju. Že 15KM , dvotaktni seveda, bo šel precej bolj kot pa Tomos.
V EU dvotaktnih ni več možno kupiti. Se pa zato napr. v Zagrebu dobijo brez problema čisto novi Mercury motorji.
Tomos je pač Tomos.Tistih deklariranih 18 KM še zdaleč ni res.Zato mu tudi zmanjka in čoln ne more izglisirati.Pa še precej težak je. Svetujem , da se začneš ozirati po kakšnem novejšem motorju. Že 15KM , dvotaktni seveda, bo šel precej bolj kot pa Tomos.
V EU dvotaktnih ni več možno kupiti. Se pa zato napr. v Zagrebu dobijo brez problema čisto novi Mercury motorji.
zobar napisal/-a:Ja saj ti verjamem.Če ga hočeš registrirati gor ne smeš obesiti več kot priporoča proizvajalec, sicer te bodo na kapitaniji zavrnili.Če se prav spomnim je to 20KM.
Tomos je pač Tomos.Tistih deklariranih 18 KM še zdaleč ni res.Zato mu tudi zmanjka in čoln ne more izglisirati.Pa še precej težak je. Svetujem , da se začneš ozirati po kakšnem novejšem motorju. Že 15KM , dvotaktni seveda, bo šel precej bolj kot pa Tomos.
V EU dvotaktnih ni več možno kupiti. Se pa zato napr. v Zagrebu dobijo brez problema čisto novi Mercury motorji.
Uh uh, pa tomos 18ka tut kar nekaj da od sebe... Je le to pristna Slovenska kvaliteta in ma kr fajn moč. Mi smo ga tudi imeli na čolnu, takem manjšem gliserju, in je fajn šel čez valove, ko je čoln že zalivalo, šli smo pa iz Nina, okoli Vira pa do Zatona dol. Izglisiral je zlo hitro. Pa tut ni bil nevem kak lahek, smo dal not kr nekaj, 2 kesla za bencin, seveda kakšno torbo, sedeže jeklene, in obloge po celem čolnu, pod lesen, neke droge, in take drobnarije, smo kr sami skup naredli.
Tako da je to pomojem kr fajn motorčič. Ampak mora bit fajn nastavljen in vse.. Čeprav preživijo ti motorji boga in pol.
Pašteka
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov