Maestral 490

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator, moderator2, janadino, MareC

cudy
Prispevkov: 1
Pridružen: To Maj 15, 2007 17:51
Kraj: London

Maestral 490

OdgovorNapisal/-a cudy » To Maj 15, 2007 17:55

Predvidevam nakup Maestrala 490 ali Novomarja 500, motor pa 4T Yamaha 80 ali 2T Evinrude Etec 75. Ali ima kdo kaksne izkusnje z omenjenimi gumenjaki ter motorji?
cudy
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8681
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » To Maj 15, 2007 18:30

Motorja oba zelo vredu. Vsak ima svoje prednosti. E-tec je lahek in tih, Yamaha pa mi je všeč, ker "laufa" brez vonja. Odločitev bo popolnoma tvoja. Dobra lastnost e-teca je tudi, da ima zelo malo sestavnih delov in je tako manj podvržen k okvaram. Kar pa se tiče elektronike in njenih okvar, pa sta oba enakovredna. Tukaj ni e-tec popolnoma nič boljši...
Kateri gumenjak je boljši pa bi težko svetoval. Sicer oba poznam na daleč, kolikor sem si jih lahko ogledal na različnih sejmih, je pa res, da v življenju nikoli nisem imel gumenjakov (razen na začetku Maestral 9 :D ). Predvidevam, da je "bosanček" malo cenejši od "primorca"... Je res? :D

LP
soncius
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 134
Pridružen: Če Apr 05, 2007 11:09

OdgovorNapisal/-a soncius » Sr Maj 16, 2007 10:53

ojla,
ko sem jaz kupoval motor (letos spomladi) in pridobival informacije na vseh koncih in krajih so bili do evinrudeja precej skeptični. pravijo da je tehnično sicer pravi biser a hkrati tudi sofisticiran in v tem smislu podvržen okvaram... njegove tehnične lastnosti pa zgledajo biti izvrtsne..

kakorkoli, sam se odločil za SUZUKI 4t 50KM in upam da bo dobro služil. Admin imaš kakšne izkušnje s SUZUKIJI?
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8681
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Sr Maj 16, 2007 19:40

Evinrude pa res ni sofisticiran. Je popolnoma navaden dvotaktnik, pri kateremu ne more popolnoma nič crknit, saj nič ne obstaja. Obstaja le motorna gred z ojnicami in bati. Vsa elektrika je na motorni gredi, ni nikakršnih prenosov... Edina stvar, ki je lahko podvržena okvaram pa je elektronika skupaj z vbrizgalnimi injektorji.
Podobno imajo vbrizgavanje tudi vsi novejši 4T motorji malce večjih moči. Vsekakor nad 50HP niti ne obstajajo več motorji z vplinjači. Vbrizgalne šobe na 4T so podobno podvržene okvaram kot pri Evinrudu.
Edina zamera z moje strani je smrad med delovanjem motorja na mestu ali pri počasni plovbi po marini, ko je veter v hrbet.

Suzuki je super motor, prebarvan v belo barvo se prodaja tudi pod blagovno znamko Johnson (mislim, da je tega sodelovanja počasi konec). Za moj okus je Suzuki res pravi motor. V isti koš bi dal še Yamaho, ostalo pa ne... JM2C

LP

Kdo je na strani

Po forumu brska: brane1, Vid in 1 gost