Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro

SR 290
Admiral
Prispevkov: 2920
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Če Okt 10, 2019 14:50

Z adminom se načeloma ne ujameva in dizla v navtiki ne pogrešam, ampak tu mu dam popolnoma prav.

Tale dizl ima 260 in ne 270 konjev in če boš tehtal okrog 3.5 tone, bo še vedno potegnilo na okrog 40 mph, torej imaš polno kapo rezerve.
Predlagam ti nogo B1 XR z prestavo 1,5 in propeler REV4 14,6x17
Duo prop je bolj trotlziher za vozit, ampak rabi več dražjega servisa, predlagana noga je pa ob navoru, ki ga daje motor bulet proof.

Tudi navor starega mercovega 6,2l motorja je zanič in bo ob tej masi pil ko žolna. Ti majhni 6,2 l motorji so postali kolikor toliko dobri šele z LS3 varianto, tu pa stopi not Volvo Penta. Če imaš možnost vgradnje tega, bi morda raje vzel bencinarja z 350 konji, ker je enostavnejši.
Uporabniški avatar
Fojki
Viceadmiral
Prispevkov: 413
Pridružen: So Okt 20, 2007 11:23
Kraj: Ljubljana - Barbariga

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a Fojki » Če Okt 10, 2019 15:07

haha oj ste pojave

ne meni gre izključno sedaj samo zaradi res dobre cene katero dobim za dizel motor .

Sedaj sem dobil za točno kateri model gre .V prvem postu je drug motor 270HP
pravilen je tale 260HP ima SR 290 prav

https://www.mercurymarine.com/en/fr/engines/diesel/mercury-diesel/tdi-30l-150-260hp/

zanimivo težek samo 306 kg bencinar pa ima 391 kg

Peta bo s X dou prop izvedba je tako tovarnisko doloceno .

Do petka se odločim ,se pravi je res dovolj moči za maso 3.000 kg
_________________
Lp Fojki
Uporabniški avatar
Fojki
Viceadmiral
Prispevkov: 413
Pridružen: So Okt 20, 2007 11:23
Kraj: Ljubljana - Barbariga

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a Fojki » Če Okt 10, 2019 18:16

Odgovor zakaj dizel meni gre izključno sedaj samo zaradi res dobre dobre cene katero dobim za dizel motor . Res dobre cene. Imam obcutek da se v navtiki nekaj zelo premika v tej smeri prodaje dizlov.Ne dolgo nazaj so ble cene nore .Sem imel vedn9 nov coln pa je sedaj prvic da prodajalci plovil forsirajo ponujajomugodno dizle skoraj za ceno bencinarja sedaj nekaj malega doplacas napram bencinu in ze imas dizeľ.Sem preprican v roku 3 let bo se vecja ponudba dizlov.

Sedaj sem dobil za točno kateri model gre za moj omenjeni Sea Ray .V prvem postu je drug motor napisan 270HP kar je napacno dejansko gre za Mercury 260HP kakor je ze napisal clan SR 290

https://www.mercurymarine.com/en/fr/engines/diesel/mercury-diesel/tdi-30l-150-260hp/

zanimivo dizel težek samo 306 kg .Bencinar nov model motorja pa ima 391 kg stai model bencinar preko 450 kg zato teza da so dizli tezji nikakor ne drzi mogoce stari dizli to pa mozno . Sedaj govorimo vse o novih modelih .

Peta se ponuja X dou prop izvedba je tako tovarnisko doloceno .

Do petka se odločim kaj bomo tokrat imeli. Ceprav mi od nekdaj bolj odgovarja imeti bencinarja . No se odlocimo kmalu hvala Vam za vse zelo koristne informacije.
_________________
Lp Fojki
bojan11
Viceadmiral
Prispevkov: 496
Pridružen: Ne Feb 17, 2008 22:24
Kraj: Trebnje
Kontakt:

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a bojan11 » Če Okt 10, 2019 19:08

admin napisal/-a:Takle motor brez težav dela 500.000 km brez da kaj šariš po njem. Če si kreten in ga mrzlega tiščiš, pa vročega ugašaš, potem itak da gre turbina na 100.000 km, pri pametnem šoferju pa prej vse ostalo, kot pa turbina.

Finta je, da današnji motorji ob uporabi današnjih materialov in današnjega olja brez problema zdržijo ogromne obremenitve brez težav.


Takih motorjev danes ni več. Poznam veliko primerov "novosodobnih" vozil letnik 2016+ z dizel motorji kjer so se motorji med 100.000 in 170.000km dobesedno sesul. Pa naj bo to še takšna znamka, vse povprek crkuje. Kolega mehanik, jemlje motorje na tedenski bazi ven kot če bi hodil zjutraj po kruh.

Jaz se pri takem plovilu nikoli ne bi odločil za dizla, ker ko se bodo in se bodo pojavili problemi, ne bo poceni reševanje le teh.Star trotel ziher Mercruiser ali Volvo Penta bencin pa bo ob normalnem in rednem vzdrževanju delal še in še.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 3002
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Če Okt 10, 2019 19:42

Zaradi diz... tud jaz nebi dizla niti v avtu niti v čolnu.
Uporabniški avatar
glens
Admiral
Prispevkov: 777
Pridružen: To Avg 17, 2010 18:25
Kraj: Slovenj Gradec - Ičići

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a glens » Če Okt 10, 2019 20:31

Ah dajte no kakšne bedarije stepate. Le zakaj imajo potem vsi trawlerji in long range crueserji disel motorje in z njimi delajo po 10.000 ur, kot za šalo. Tudi, če to razpoloviš me prav zanima kdaj boš nabil 5.000 ur? Milsli, da če kupiš novega in ga dobro vzdržuješ, nimaš razlogov za skrb. Zajebe te lahko edino, če je barka podhranjena. V nesprotnem primeru sem mnenja, da ni razlogov za skrb pri dizlu.

Drugače pa so v reviji PasageMaker izdali poučen članek o življenski dobi dieselov. Se splača prebrat lastnikom takšnih mtorjev.

https://www.passagemaker.com/technical/ ... ngine-last
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2823
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a AEgir » Če Okt 10, 2019 21:16

Bojan 11 ima prav poleg tega je trenutno hajka nad dizli in uprašanje če bo čez par let dizle sploh še dovoljeno prodajat zato pa se je treba čimprej znebit zalog. Greta bo pršla in bo hudič.

Trawler z variable vane turbinami pa intercoolerji je pa ker?
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
glens
Admiral
Prispevkov: 777
Pridružen: To Avg 17, 2010 18:25
Kraj: Slovenj Gradec - Ičići

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a glens » Če Okt 10, 2019 21:30

2x turbina, aftercooler ima itak vsak dizel iz aktualnega tisočletja itd...

https://www.yanmarmarine.com/Products/P ... V-320-343/
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2823
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a AEgir » Če Okt 10, 2019 21:51

Aftercoler? Veliki dizli majo svoje čare. Vw pa kvapavem. A8 star 13 let je vredn 3000€ pa servis motorja je 5000€ da vse lučke ugasnejo. Go figure.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
SR 290
Admiral
Prispevkov: 2920
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Pe Okt 11, 2019 07:12

AEgir napisal/-a: Greta bo pršla in bo hudič.


Greta bo odšla takoj, ko ne bo več profitabilna, dizli bodo pa še dolgo med nami. :D
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2823
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a AEgir » Pe Okt 11, 2019 09:09

Suzuki swift bo od novega leta naprej na voljo samo kot hibrid ker bencinarji ne dosegajo novih eu norm, ki začnejo veljati z 2020. Ne vem kako je z dizli v tem paketu ampak čist možno je da se jih sploh ne bo smelo več delat. Mercedes je že popolnoma opustil razvoj dizlov.

Obstaja zelo velika verjetnost, da bodo dizli za osebne potrebe zelo kmalu postali zgodovina. Vsaj za nekaj časa dokler se ne utopimo v baterijah.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
mato
Viceadmiral
Prispevkov: 527
Pridružen: Pe Apr 25, 2014 13:27
Kraj: Škofja loka

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a mato » Pe Okt 11, 2019 09:23

Poleg tega ima bencinar večji razpon delovanja se pravi od nekih 800 do 5500 rpm dizel pa od 1000 do 2500.


Dizli iz osebnih vozil se vrtijo od 700 pa tja do 4500-5000 vrtljajev.
Mato :wink:
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2823
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a AEgir » Pe Okt 11, 2019 09:32

Leta 1991 je Honda prodajala CBRko, motorcikel s 4 cilindrskim dohc motorjem, kateremu se je na obratomerju rdeče polje pričelo pri 19000rpm. :D

Sm se zatipkal 3500 sm mislil ne 2500.

https://youtu.be/4PbwExxiD0s
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
mato
Viceadmiral
Prispevkov: 527
Pridružen: Pe Apr 25, 2014 13:27
Kraj: Škofja loka

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a mato » Pe Okt 11, 2019 09:40

Mato :wink:
mato
Viceadmiral
Prispevkov: 527
Pridružen: Pe Apr 25, 2014 13:27
Kraj: Škofja loka

Re: Mercury diesel 3.0 270HP VS mercruiser bencin 6.2 350HP

OdgovorNapisal/-a mato » Pe Okt 11, 2019 09:44

Fojki napisal/-a:Odgovor zakaj dizel meni gre izključno sedaj samo zaradi res dobre dobre cene katero dobim za dizel motor . Res dobre cene. Imam obcutek da se v navtiki nekaj zelo premika v tej smeri prodaje dizlov.Ne dolgo nazaj so ble cene nore .Sem imel vedn9 nov coln pa je sedaj prvic da prodajalci plovil forsirajo ponujajomugodno dizle skoraj za ceno bencinarja sedaj nekaj malega doplacas napram bencinu in ze imas dizeľ.Sem preprican v roku 3 let bo se vecja ponudba dizlov.

Sedaj sem dobil za točno kateri model gre za moj omenjeni Sea Ray .V prvem postu je drug motor napisan 270HP kar je napacno dejansko gre za Mercury 260HP kakor je ze napisal clan SR 290

https://www.mercurymarine.com/en/fr/engines/diesel/mercury-diesel/tdi-30l-150-260hp/

zanimivo dizel težek samo 306 kg .Bencinar nov model motorja pa ima 391 kg stai model bencinar preko 450 kg zato teza da so dizli tezji nikakor ne drzi mogoce stari dizli to pa mozno . Sedaj govorimo vse o novih modelih .

Peta se ponuja X dou prop izvedba je tako tovarnisko doloceno .

Do petka se odločim kaj bomo tokrat imeli. Ceprav mi od nekdaj bolj odgovarja imeti bencinarja . No se odlocimo kmalu hvala Vam za vse zelo koristne informacije.


kaj pa tale:
https://www.mercurymarine.com/en-gb/europe/engines/diesel/mercury-diesel/42l-tier-3/
Mato :wink:

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti