Mercury 5 4T mnenja in izkušnje

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

autokamp
Viceadmiral
Prispevkov: 592
Pridružen: Po Jul 09, 2007 13:39

Mercury 5 4T mnenja in izkušnje

OdgovorNapisal/-a autokamp » Sr Feb 06, 2013 21:02

Pozdravljeni,

zanima me, če ima kdo izkušnje z 4T Mercury 5 KS motorjem? Kako so kaj kvalitetni, zanesljivi in nasploh uporabi? Torej, če imate izkušnje z takšni motorji prosim za kakšno mnenje.

Hvala in lp.
jedujedu
Poročnik fregate
Prispevkov: 65
Pridružen: Po Maj 17, 2010 11:05

OdgovorNapisal/-a jedujedu » Sr Feb 06, 2013 21:38

Jaz sem ga imel 2 sezoni. Letnik 2005, lani sem ga z gumico prodal naprej. Z gumico (Zodiac Cadet 310S) sta bila vsako sezono v vodi po cca. 2 meseca. Vseskozi je delal BP, poraba majhna. Edino enkrat je šel na "izredni servis", ker sem pozabil par dni priklopljen bencin (seveda na soncu) in je prišel bencin še v karter :-/ Ampak ga je bilo treba samo "spucat" in je šel veselo naprej.

Edino kar me je na njem motilo (poleg tega, da je imel samo 5 konjev :-)) je bila ročka za prestavljanje. Včasih je namreč kar sama skočila iz nevtralne v naprej ali iz naprej v nevtralno. K sreči samo pri malih obratih in praktično nični hitrosti, kar pa je bilo pri kruzanju med čredo čolnov v lučici vseeno malo neugodno.

Splošna ocena: nimaš kej falit :-)
arch
Štabni vodnik
Prispevkov: 27
Pridružen: To Jun 05, 2012 20:29

OdgovorNapisal/-a arch » Sr Feb 06, 2013 23:48

Tudi jaz imam dobre izkušnje s tem motorjem. Vžig morda ni bil najboljši, pogosto sem moral potegniti 2x ali 3x, ampak je vedno vžgal. Ko je vžgal, pa mi nikoli ni crknil. Zanesljiva in varčna stvarca.
LUNA557
Kontraadmiral
Prispevkov: 265
Pridružen: Sr Jul 18, 2012 16:35
Kraj: Soline

OdgovorNapisal/-a LUNA557 » Če Feb 07, 2013 15:28

Jaz sem ga ravno kupil za pomožni motor,po besedah trgovca naj bi bila bolši od yamahe bomo pa vidli!
animal
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 149
Pridružen: Sr Sep 28, 2011 19:44

OdgovorNapisal/-a animal » Če Feb 07, 2013 17:14

Seveda je zanesljiv, saj ga izdeluje Tohatsu. :-)
arch
Štabni vodnik
Prispevkov: 27
Pridružen: To Jun 05, 2012 20:29

OdgovorNapisal/-a arch » So Feb 09, 2013 03:00

Drži, tudi ostali manjši Mercury motorji so pravzaprav Tohatsu. A kjub temu so malenkostne razlike, ki so za uporabnika kar pomembne. Konkretno za tale 5 km Mercury motor dobiš zraven zunanji tank, Tohatsu ima pa vgrajenega. In še bolj pomembno: Mercury ima 5 let garancije, Tohatsu pa 2. Vsaj ko sem jaz kupoval, je bilo tako.
LUNA557
Kontraadmiral
Prispevkov: 265
Pridružen: Sr Jul 18, 2012 16:35
Kraj: Soline

OdgovorNapisal/-a LUNA557 » So Feb 09, 2013 08:14

Arch moram te popravit,zdaj pri Mercuryu 5 ne dobiš zrave tanka.
autokamp
Viceadmiral
Prispevkov: 592
Pridružen: Po Jul 09, 2007 13:39

OdgovorNapisal/-a autokamp » So Feb 09, 2013 18:02

Ali je možno iz Mercury 4 ali 5 narediti 6 glede na to, da so vsi trije po tehničnih podatkih enaki? Ali je sploh potreba po dodatnem rezervoarju za gorivo?

Hvala in lp.
LUNA557
Kontraadmiral
Prispevkov: 265
Pridružen: Sr Jul 18, 2012 16:35
Kraj: Soline

OdgovorNapisal/-a LUNA557 » Ne Feb 10, 2013 11:02

Na kratko ne ! :cry:
gino
Kapitan korvete
Prispevkov: 105
Pridružen: Sr Okt 20, 2010 13:34

OdgovorNapisal/-a gino » Ne Feb 10, 2013 11:05

Zakaj pa je narobe imet vedno povezan benzin?
LUNA557
Kontraadmiral
Prispevkov: 265
Pridružen: Sr Jul 18, 2012 16:35
Kraj: Soline

OdgovorNapisal/-a LUNA557 » Ne Feb 10, 2013 11:10

Jaz sem mislu pri predelavi,za bencin je pa mislim da vseeno!
jedujedu
Poročnik fregate
Prispevkov: 65
Pridružen: Po Maj 17, 2010 11:05

OdgovorNapisal/-a jedujedu » Ne Feb 10, 2013 20:54

Če imaš skoz priklopljen bencin samo po sebi (najbrž?) ni nič narobe. Razen, če je tisti ventilček za luft na posodi do konca zategnjen in posoda par dni na soncu - kot je bilo v mojem primeru. Kantica se je napihnila kot žoga in nekam se je moralo malo sprostit :-)
Od takrat pustim malo lufta, pa še pokrijem posodo, da je sonce direktno ne žge.
Ali mogoče obstaja kakšna boljša praksa/pravilo?
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4826
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » To Feb 12, 2013 15:24

Ali mogoče obstaja kakšna boljša praksa/pravilo?

Oddušnik na pokrovčku oziroma na tanku samem.
jedujedu
Poročnik fregate
Prispevkov: 65
Pridružen: Po Maj 17, 2010 11:05

OdgovorNapisal/-a jedujedu » To Feb 12, 2013 20:51

Aha, tistemu ventilčku se reče oddušnik. Nisem vedel :-/ Prej sem ga po končani vožnji vedno zaprl do konca, sedaj ga pustim malo odvitega. Gorenc se pač boji, da ne bi preveč bencina izhlapelo v prazno :-)
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4826
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Sr Feb 13, 2013 15:55

Vedno naj bo odvit toliko da rezervoar "diha" ker drugače ti lahko tudi med vožnjo crkne motor, ker mu podtlak ne pusti sesanja goriva.....

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov