Izbira propelerja

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro

NOVI FOSIL
Admiral
Prispevkov: 2555
Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
Kraj: LJ-CRES
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NOVI FOSIL » Ne Sep 04, 2016 08:51

Na žalost Marjan nekateri ne vedo zakaj je forum namenjen.

Prav tako je nekaj članov takih ki radi provocirajo.

Za SR290 nisem nikoli ugovarjal da nima znanja in izkušenj.
Prav tako so hvale vredni njegova prizadevanja in pomoč članom. Ni veliko takih na forumu. Tako kot vsi pihne tudi on kako neumestno. Pri njem je edini problem ko pihne kako ne zna reči da se je zmotil. Na tej točki bo vztrajal čeprav ne pije vode. Prav tako se pokaže da teorija ni vedno enaka praksi.

Glede na to da imamo razumne moderatorje se bodo tudi taki mali problemčki rešili in s tem pripomogli da bo ta forum še bolj kakovosten.
Zato moj predlog vsem. Če vam kdo sporoči kaj kar vam ni pogodu sprejmi kritiko in ne biti zaradi tega užaljen.
SR 290
Admiral
Prispevkov: 2966
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Ne Sep 04, 2016 09:24

@NF in antigravitačniki;

Če pihnem mimo to priznam!
Če čreda takih kot si ti družno trdi napačno, ignorira utemeljene argumente, neargumentirano naklada o množici mojih škodljivih nasvetov in se gre bizansko politiko v tehniki, kjer se točno ve koliko je ena plus ena, pa ne morem priznati "napake", ki to ni!
Z takimi bolniki se pač ne grem, vam pa vsekakor želim veliko veselja v tem peskovniku.

Oziroma po tvoje:"Ne serji!"
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5586
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Ne Sep 04, 2016 09:36

NOVI FOSIL napisal/-a:...
Tako kot vsi pihne tudi on kako neumestno. Pri njem je edini problem ko pihne kako ne zna reči da se je zmotil. Na tej točki bo vztrajal čeprav ne pije vode. Prav tako se pokaže da teorija ni vedno enaka praksi.

...

Znanost je (med drugim) postopek za opisovanje prakse - nikoli dokončno, vedno približno, a prav zato s postopki, ki odkrivajo nepopolnosti in izboljšujejo znanje, njegovo uporabnost, zanesljivost.

Kadarkoli se teorija in praksa ne ujemata, je treba preveriti oboje:
  • naše vedenje o praksi (ali je praksa res taka, kot smo mislili, se govori... pa velikokrat nismo izmerili)
  • teorijo - oziroma našo predstavo o tistem delu stvarnosti (kot z drugo besedo lahko rečemo praksi)


Znanost je pripravljena dvomiti v vse - v vse svoje ugotovitve. Organizirana vera (ideologija...) je tista, ki predpisuje, da je kaj treba brezpogojno verjeti - in ta pojav ni tuj niti organizrani znanosti.

Ampak za dvom v nekatere reči - recimo, kar se trenutno verjame o entropiji - je dobro, če ima kdo dobre argumente. In tu nekje smo v bistvu, ko steče beseda, da masa ne vpliva na porabo goriva pri dani hitrosti in obliki trupa.

Če kdo podvomi v kaj podobnega in tega ne utemelji dobro, zna to iti SR 290 precej na živce. Če se pa jaz spustim v podrobnosti, zna to iti drugim podobno na živce...
Correct me if I am wrong, please.
NOVI FOSIL
Admiral
Prispevkov: 2555
Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
Kraj: LJ-CRES
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NOVI FOSIL » Ne Sep 04, 2016 09:56

SR 290 napisal/-a:@NF in antigravitačniki;

Če pihnem mimo to priznam!
Če čreda takih kot si ti družno trdi napačno, ignorira utemeljene argumente, neargumentirano naklada o množici mojih škodljivih nasvetov in se gre bizansko politiko v tehniki, kjer se točno ve koliko je ena plus ena, pa ne morem priznati "napake", ki to ni!
Z takimi bolniki se pač ne grem, vam pa vsekakor želim veliko veselja v tem peskovniku.

Oziroma po tvoje:"Ne serji!"


SR290 ne bom te žalil kot ti mene. Vem da veliko veš in to spoštujem. Se pa vprašam kako moreš svetovati nekomu naj skrajša krake elise. Za 100€ dobiš drugo ustrezno eliso. S skrajšanjem pa razbalansiraš eliso. Prav tako je tudi vprašljivo če boš na vseh krakih imel enako površino in kot. S takim posegom se lahko naredi 10 x večja škoda na nogi motorja. Če ne znaš sprejeti kritike ne obsojaj drugih da so bolniki.
SR 290
Admiral
Prispevkov: 2966
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Ne Sep 04, 2016 11:27

Tvoje vprašanje je podcenjujoče in hudo površno, a umestno in imam odgovore, ki sem jih upošteval v vsakem predelanem propelerju. Od primera do primera sem različno spreminjal karkteristike propelerjev za dvig krme, dvig premca, dvig obojega, ventiliran tek... ampak ne bom več, ker ti praviš, da tega ni treba in z tem delam ogromno škodo. Po mojem vedenju je bila doslej strojena edina škoda ta, da nismo v enem ali dveh primerih dosegli nič razen hitrejšega starta, ponavadi je hitrost narasla vsaj za 5 vozlov in poraba se je ustrezno zmanjšala, pa ne le zaradi premera ali koraka kot ti sanjaš!
Pojdi z antigravitačniki debatirat kaj vse razen mase vpliva na hitrost plovila in se potencialno, ter kinetično obdelajte, boste imeli veliko dela.
Mene prosim ne vpletajte več, po tem postu sem stvarna preteklost foruma.
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1278
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

OdgovorNapisal/-a jozko » Ne Sep 04, 2016 12:17

Prosim, prosim, dajte se že nehat pregovarjat o manj pomembnih rečeh :idea:

Tisti ki smo člana SR 290 potrebovali in ga marsikaj spraševali, smo od njega dobili zelo korektne nasvete, ki so se izkazali kot pravi.
Telefonska komunikacija med testiranjem različnih elis, je pokazala, da je že med samim testiranjem večkrat on poklical in svetoval še podrobnosti kako kaj nastaviti, zelo pa ga je zanimalo tudi, če so elise, ki jih je priporočal pokazale kakršnekoli napredke in kakšne.
Smatram, da to ni počel, ker mu je bil dolgčas, ampak, da je potrdil svoje argumente :idea:

Upam, da nam ne uide, ker ga bo marsikdo pogrešal :?
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Uporabniški avatar
Stopi
Viceadmiral
Prispevkov: 586
Pridružen: To Maj 26, 2015 16:42
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Stopi » Ne Sep 04, 2016 12:37

NOVI FOSIL napisal/-a::twisted:
Stopi ne vem kaj je tvoj namen provokacij :?:
Če želiš pravi propeler najprej naredi kaj misliš in sprobaj kako gre.
Potem pa se lahko začne debata o pravem propelerju.

Če pa želiš takoj odgovor pokliči vedeževalko na 090 :lol:


Novi Fosil, nič ne provociram, le pokazal sem, da sem jezen nate, če bo zaradi tvojih kreganj SR290 res odšel s foruma, kakor je zapisal. Nesporno je on največji mojster za propelerje! Nesporno! :!:

S svojim zadnjim stavkom pa si se spet spustil na nivo, ki v končni fazi odganja kvalitetne uporabnike iz tega foruma. Stavek je povsem neumesten, neprimeren, nepotreben in žaljiv.
NOVI FOSIL
Admiral
Prispevkov: 2555
Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
Kraj: LJ-CRES
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NOVI FOSIL » Ne Sep 04, 2016 14:01

:shock:
Vsi ki hočete točen propeler je utopija.

Izkušen morjeplovec ima vedno dva propelerja. Tako kot tudi sam. Eden je hitrejši in za mojo uporabo ko sem sam na plovilu. Počasnejši pa je ko čoln obremenim z več osebam in pri športnih aktivnostih.

Torej idealnega propelerja ni ki bi služil za vse. Zato je tudi moj zadnji stavek ker se ne da natančno povedati kaj naj imaš v danem trenutku.
janadino
Admiral
Prispevkov: 3855
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Po Sep 05, 2016 07:44

Tako je, jaz imam celo tri propelerje in zjutraj preden gremo na plovbo dam vsem, ki grejo z mano tisti dan vprašalnik z podatki o njihovi teži in prtljagi. Potem grem pol ure pred njimi na čoln, vržem podatke v kompjutor da mi pove, kateri propeler nataknem gor in potem sem srečen kot radio, da imam vedno najvišjo hitrost in najmanjšo porabo.
Imam srečo da imam mali čoln z enim motorjem, ker dva motorja pa duoprop-hm 12 propelerjev na zalogi. :roll:
Guma je guma, zaenkrat.
NOVI FOSIL
Admiral
Prispevkov: 2555
Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
Kraj: LJ-CRES
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NOVI FOSIL » Po Sep 05, 2016 09:09

:shock:
Res vidim da je gor veliko strokonjakov ki vse vedo o propelerjih.

Ni mi jasno zakaj toliko vprašanj o propelerjih če vsi že vse veste :?:
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 3090
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Po Sep 05, 2016 09:37

Zato da bi nam "prečastiti" NF odgovoril sigurno ne! Glede na to da si enkrat bil banan in si potem prišel nazaj ves ponižen kok da boš pa zdaj vredu, mislim da je malo tako naivnih na forumu ki so ti vrjeli. Jaz ti nisem...
NOVI FOSIL
Admiral
Prispevkov: 2555
Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
Kraj: LJ-CRES
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NOVI FOSIL » Po Sep 05, 2016 10:17

:lol:
Ne želim se dokazovati. Banan sem bil zato ker razmišljam s svojo glavo.
Nisem slepo kimal in koval v nebesa »strokovnjake«.
To je razlog bananja.
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Po Sep 05, 2016 11:06

NOVI FOSIL napisal/-a::shock:
Vsi ki hočete točen propeler je utopija.

Izkušen morjeplovec ima vedno dva propelerja. Tako kot tudi sam. Eden je hitrejši in za mojo uporabo ko sem sam na plovilu. Počasnejši pa je ko čoln obremenim z več osebam in pri športnih aktivnostih.

Torej idealnega propelerja ni ki bi služil za vse. Zato je tudi moj zadnji stavek ker se ne da natančno povedati kaj naj imaš v danem trenutku.

Ja tale je res mal bučkasta...
Ne znam si predstavljati, kako je menjava šele pomembno pri tovornih ladjah, kjer je razlike nekaj 1000 ton. Sigurno se jim splača menjati propelerje...
Pa jih?
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
NOVI FOSIL
Admiral
Prispevkov: 2555
Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
Kraj: LJ-CRES
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NOVI FOSIL » Po Sep 05, 2016 11:39

:D
Micka govorimo o manjših gliserjih in motorjih do cca 120KM.

Tu je pomemben dejavnik teža plovila ki njiha glede na osebe za več kot 30%.

Vse to odpade pri plovilih nad 1500 kg. Je pa res če išče nekdo dlako v jajcu jo bo tudi našel.
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Po Sep 05, 2016 11:58

NOVI FOSIL napisal/-a::D
Micka govorimo o manjših gliserjih in motorjih do cca 120KM.

Tu je pomemben dejavnik teža plovila ki njiha glede na osebe za več kot 30%.

Vse to odpade pri plovilih nad 1500 kg. Je pa res če išče nekdo dlako v jajcu jo bo tudi našel.

ja ampak pri teh pa prihranek med optimalnim propom in dvoje propelerjev ni upravičen. Enostavno ni vredno časa za menjavo, če manj pa sam strošek drugega propelerja.

Če bi bil upravičen ne bi pisali o OPTIMALNEM propu. Optimalna je navadno le ena rešitev. Za moje pojme dva propa in menjavanje le teh ni OPTIMALNA rešitev.

ce me razumes, pa brez zamere
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!

Kdo je na strani

Po forumu brska: franc5e, motorni in 1 gost