Ali kdo pozna ta čoln?

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro

Baracuda
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 140
Pridružen: Po Mar 19, 2012 22:10

Ali kdo pozna ta čoln?

OdgovorNapisal/-a Baracuda » Pe Okt 11, 2013 19:56

pozdravljeni Morjeplovci

med drugim se zanimam za ta čoln, a sem skeptičen glede na starost zato me zanima ali morda kdo pozna oz. ima izkušnje s točno takim čolnom:

http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=156543

hvaležen bi bil za vsako koristno informacijo v zvezi s tem čolnom oz. tem modelom nasploh.

LPB
Uporabniški avatar
Mitja P
Admiral
Prispevkov: 2367
Pridružen: Ne Okt 19, 2008 19:04

OdgovorNapisal/-a Mitja P » Pe Okt 11, 2013 20:17

Poznam lastnika, precej "pedanten" možakar, in brez da bi delal kaj reklame, vsekakor priporočam ogled in preiskus čolna.

Na čolnu je vse bp in tudi redno vzdrževano.

Če se že ne odločiš za nakup, pa si dobrodošel na hladno pivo v Červobil.
Čoln se nahaja 3 pomole stran od mene.

Lp Mitja
Baracuda
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 140
Pridružen: Po Mar 19, 2012 22:10

OdgovorNapisal/-a Baracuda » Pe Okt 11, 2013 21:57

hvala za info.
na pivo pa se oglasim naslednjo sezono če bom kje plul v bližini. :D
stanec
Kapitan
Prispevkov: 166
Pridružen: Ne Nov 21, 2010 17:29
Kraj: Ljubljana

gliser

OdgovorNapisal/-a stanec » Pe Okt 11, 2013 23:05

Pred leti sem imel takega samo model 230 tudi stareši letnik. Ne vem kaj bi rad vedel povem pa ti, da je moj imel 300KM in smo se vozili od pumpe do pumpe. Res je, da je šel tudi po zraku če je bilo treba, ampak to mi ni odgovarjalo. Takrat sem bil nekoliko mlajši in je hitrost še bila zanimiva, ampak to je trajalo samo dve sezoni. Moraš vedeti zakaj kupuješ tako zadevo...
Sedaj mi na misel ne pride kaj takega, sploh pa ne na benzin. :wink:
z vetrom v laseh
Uporabniški avatar
gregor.n
Admiral
Prispevkov: 4142
Pridružen: Pe Apr 04, 2008 10:26
Kraj: Zanzibar

OdgovorNapisal/-a gregor.n » So Okt 12, 2013 12:02

Mislim da je tema o porabi nekje drugje :wink:
stanec
Kapitan
Prispevkov: 166
Pridružen: Ne Nov 21, 2010 17:29
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a stanec » So Okt 12, 2013 13:03

Saj jaz o porabi ne bi razpravljal je moj bil tudi močnejši in s tem bolj požrešen, velikost in oprema podobna in moja izkušnja je pač taka s to zadevo. Na suhem pa je vsaka barka zanimiva.
z vetrom v laseh
Baracuda
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 140
Pridružen: Po Mar 19, 2012 22:10

OdgovorNapisal/-a Baracuda » So Okt 12, 2013 14:39

Hvala Stanec, za info.

tudi poraba je faktor, a mi od pumpe do pume ne pove veliko.
ali je to 25, 30, 40 litrov/h?
slednje je dejansko preveč, ne delamo pa bogve koliko ur, tako da je odločilni faktor uporaba, plovne lastnosti in komoditeta na krovu.

odkrito rečeno sem razdvojen. ker kupujemo za cca 2-3 sezone, ne bi želel preveč zapraviti oz. izgubiti v tem obdobju, zato se nagibam k rabljenemu plovilu.
Tako po eni strani za 25 jurjev dobim lepo opremljen Cap Camarat 6,5 DC z okoli 175 km, po drugi strani me mika tudi gliser z notranjim motorjem.
Sun deck verzij sem videl kar nekaj, in edini prebavljiv je (zame, seveda) Quicksilver Activ 675 WA, a rabljenih praktično ni oz, so (za enkrat še) cenovno visoko pozicionirani...

Že vidim, težka bo.
stanec
Kapitan
Prispevkov: 166
Pridružen: Ne Nov 21, 2010 17:29
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a stanec » So Okt 12, 2013 15:41

Da ne bo nesporazuma, prenašam le moje izkušnje z takim plovilom, z motorjem 7,0 300KM.
Moj motor je bil šest valjni V motor še z starim uplinjač sistemom. Poraba je bila močno odvisna od načina in pogojev vožnje. Se je pa gibala okoli 40L +/- 10%. Ta nakup je bil zame eden najslabših in najdražjih. Gliser mi je služil le za dnevne izlete, nočitev sem si moral urediti nekje na obali, saj je bil premajhen za daljše bivanje. Potreboval pa sem tudi varen privez, kar pomeni dodaten strošek. Da ne govorim o servisiranju prej in potem...
Prepričan sem, da je tak način dopustovanja najdražji. Res pa je, da bi bil morda kdo zadovoljen tudi samo z bivanjem na gliserju.

Verjamem, da bo težka in dobro razmisli kaj boš kupil, saj z vsako prodajo izgubljaš. Odloči se kaj bi sploh rad v navtiki. Raje malo počakaj, preveri uporabnost podobnega plovila, ki bi ga morda imel, z kakšnim rentanjem in si kasneje kupi nekaj, kar boš imel vsaj neko krajše obdobje. Za 2-3 leta je škoda kupovati tak gliser.
Sam sem s temi prodajami izgubil kar nekaj in sedaj ti z gotovostjo lahko povem, upoštevaj moje izkušnje in ne bo ti žal.

Veliko sreče pri odločitvi in nakupu!
z vetrom v laseh
gs nautica
Kontraadmiral
Prispevkov: 238
Pridružen: Sr Mar 04, 2009 18:51
Kraj: GROSUPLJE-KRK

OdgovorNapisal/-a gs nautica » Ne Okt 13, 2013 09:56

Lep pozdrav stanec,

kakšen pa je to motor 7.0 V6 300KM?
Lp Žiga
Mirno morje.
Baracuda
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 140
Pridružen: Po Mar 19, 2012 22:10

OdgovorNapisal/-a Baracuda » Ne Okt 13, 2013 22:10

kaj pa alternativa na ta čoln?

morda kak koristen predlog kateri proizvajalec/model ipd bi lahko šel ob bok s tem čolnom.
morda kdo s foruma prodaja kaj odlično ohranjenega v tem rangu?

se opravičujem vnaprej, ker sprašujem vsevprek...
:D
Uporabniški avatar
Tex
Admiral
Prispevkov: 8310
Pridružen: Sr Mar 28, 2007 00:28
Kraj: od Vardara do Triglava

OdgovorNapisal/-a Tex » Po Okt 14, 2013 09:08

stanec napisal/-a:Da ne bo nesporazuma, prenašam le moje izkušnje z takim plovilom, z motorjem 7,0 300KM.
Moj motor je bil šest valjni V motor še z starim uplinjač sistemom. Poraba je bila močno odvisna od načina in pogojev vožnje. Se je pa gibala okoli 40L +/- 10%.


Oprosti, samo ti pa si en baksus, da take pišeš !
In potem pravijo, da je forum v riti... a ne moreš biti tiho, če nimaš pojma ?

Prosim, da če se že oglašaš, da se oglašaš z pravimi podatki, ne pa, da se nekaj izmisliš... :evil: :evil:

Vse svoje besede jemljem nazaj, ko mi dokažeš zgoraj napisano !
7.0 V6 z 300hp :oops:

PS: barakuda ta sea ray mislim, da je za kupit...
SlikaSlika
“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
Uporabniški avatar
igorb
Admiral
Prispevkov: 664
Pridružen: To Dec 07, 2010 17:43

OdgovorNapisal/-a igorb » Po Okt 14, 2013 09:56

vsaka stvar ima svojega kupca,če rabiš hiter gliser za skok v zaliv in na kopanje,tudi benzin ni slab,če želiš bivat na njej in malo trošit kupiš jadrnico
cena je pa itak dogovor med kupcem in prodajalcem
v narezinah prodaja ženska (razlog ločitev) fairline dolg cca oz med 9 in 10m
2 motorja dizel volvo penta,zadnja 4 leta cca 1 mesec v vodi,mož je barko pucal,vzdrževan,sedaj rahlo zanemarjen.bo vesela če bo videla 30 jurjev
Uporabniški avatar
gregor.n
Admiral
Prispevkov: 4142
Pridružen: Pe Apr 04, 2008 10:26
Kraj: Zanzibar

OdgovorNapisal/-a gregor.n » Po Okt 14, 2013 10:07

In samo vprašal je, če kdo pozna točno ta čoln...
Mitja ga pozna in mu je dal pameten odgovor, edini!
Uporabniški avatar
Tex
Admiral
Prispevkov: 8310
Pridružen: Sr Mar 28, 2007 00:28
Kraj: od Vardara do Triglava

OdgovorNapisal/-a Tex » Po Okt 14, 2013 11:42

sam res edini !
SlikaSlika

“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
inspiron
Viceadmiral
Prispevkov: 410
Pridružen: Ne Avg 05, 2012 12:37

OdgovorNapisal/-a inspiron » Po Okt 14, 2013 14:58

Tex napisal/-a:]
Oprosti, samo ti pa si en baksus, da take pišeš !
In potem pravijo, da je forum v riti... a ne moreš biti tiho, če nimaš pojma ?

Prosim, da če se že oglašaš, da se oglašaš z pravimi podatki, ne pa, da se nekaj izmisliš... :evil: :evil:

Vse svoje besede jemljem nazaj, ko mi dokažeš zgoraj napisano !
7.0 V6 z 300hp :oops:

PS: barakuda ta sea ray mislim, da je za kupit...


Toyote (recimo pick-upi) majo 7.0L 6 valjnike (z mal manj konj k 300, no) ;)

Pa mislim da so General Motors LS7 (7.0 literski) tudi v 6 valjni izvedbi - pri tem pa konje stimas kolker hoces ;) *edit: ups, ni res: LS7 so V8. :oops:

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost