Elan Power 35 HT
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 252
- Pridružen: Ne Nov 25, 2012 11:54
- Kraj: Hraše Medvode-Bunarina Pula
Elan Power 35 HT
Pozdravljeni,
kdo mogoče pozna to plovilo in kakšno je kaj vaše mnenje o tem plovilu.
Hvala za info in lep sončen dan še naprej.
https://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=232430
kdo mogoče pozna to plovilo in kakšno je kaj vaše mnenje o tem plovilu.
Hvala za info in lep sončen dan še naprej.
https://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=232430
MikaSlo napisal/-a: Malo sumljivo nizka cena edino.
Se ti zdi?
Poglej letnik, ure in še tastare KAD44 ima. Od 2006 dalje so imeli že D4. Glede na cene, ki so jih prijatelji plačevali za podoben rang plovil letos, je prej napihnjena. Vse pa je odvisno od barke in njene ohranjenosti.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Nazadnje spremenil H2O, dne Pe Jun 02, 2017 12:04, skupaj popravljeno 1 krat.
Power 35 je lepa barka, da pa si njen lastnik, je pa pogoj, da nisi večji od 170 cm!!! Če si visok 180 in pa "ne daj bog" še več, potem nimaš tam kaj iskati. Stojiš lahko edino na platformi zadaj, hahaha.
Drugače pa fajn barka, notranja razporeditev meni osebno malo čudna, kuhinja razdeljena na dva dela, vmes pa vhod v zadnjo kabino??? Torej, če kuhaš, ni vstopa in izstopa iz zdanje kabine. V glavnem kot pri vsaki barki, so plusi in minusi.
Meni grozen minus je tudi utesnjenost zunaj, ko si na krmarskem mestu se počutim, kot bi sedel v Yugotu, ne pa na 35 feet-ni barki. Levo in desno bočno šipo primeš, če raztegneš roki... V glavnem barka v zgornjem delu ZELO visi navznoter, to je sicer plus, ker so bočni prehodi okrog kraljevsko široki, je pa zato v kokpitu zelo malo prostora. Na srečo ga je zadaj pri mizi precej več...
Glede cene je že vse povedal Kr en, motorji KAD so zagotovo vredni precej manj kot novejši D4... Če so res kaj boljši je vprašanje, načelno se barka bolj "pajtla", ker je prehod iz linijskega 6 valjnika na 4 valjnika s podobno kubaturo, torej je D4 kar bolj traktorski... Kljub common railu to ni nič kaj miren motor, edino kar je, ne bo kadil, KAD verzije pa so pač stara šola in oblak dima pri zagonu ni redkost...
Glede delovnih ur, kakšnih 5.000 bi jih morali delati motorji, pa vsi vemo, da jih ne! Velik del razloga da so prej za odpis oziroma za kako generalko je v dolgem stanju čez zimo v ne preveč prijetnem morskem okolju... Drugi razlog pa je tudi v tem, da so predvsem KAD motorji bolj eno skrapucalo od Švedov, ki rado prepiha tesnilo na glavi, poči glava, gre kak ventil, žre antifriz, se pregreva... No ja, nič kaj dobrega ni, vsi pa plujejo!
Drugače pa fajn barka, notranja razporeditev meni osebno malo čudna, kuhinja razdeljena na dva dela, vmes pa vhod v zadnjo kabino??? Torej, če kuhaš, ni vstopa in izstopa iz zdanje kabine. V glavnem kot pri vsaki barki, so plusi in minusi.
Meni grozen minus je tudi utesnjenost zunaj, ko si na krmarskem mestu se počutim, kot bi sedel v Yugotu, ne pa na 35 feet-ni barki. Levo in desno bočno šipo primeš, če raztegneš roki... V glavnem barka v zgornjem delu ZELO visi navznoter, to je sicer plus, ker so bočni prehodi okrog kraljevsko široki, je pa zato v kokpitu zelo malo prostora. Na srečo ga je zadaj pri mizi precej več...
Glede cene je že vse povedal Kr en, motorji KAD so zagotovo vredni precej manj kot novejši D4... Če so res kaj boljši je vprašanje, načelno se barka bolj "pajtla", ker je prehod iz linijskega 6 valjnika na 4 valjnika s podobno kubaturo, torej je D4 kar bolj traktorski... Kljub common railu to ni nič kaj miren motor, edino kar je, ne bo kadil, KAD verzije pa so pač stara šola in oblak dima pri zagonu ni redkost...
Glede delovnih ur, kakšnih 5.000 bi jih morali delati motorji, pa vsi vemo, da jih ne! Velik del razloga da so prej za odpis oziroma za kako generalko je v dolgem stanju čez zimo v ne preveč prijetnem morskem okolju... Drugi razlog pa je tudi v tem, da so predvsem KAD motorji bolj eno skrapucalo od Švedov, ki rado prepiha tesnilo na glavi, poči glava, gre kak ventil, žre antifriz, se pregreva... No ja, nič kaj dobrega ni, vsi pa plujejo!
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 323
- Pridružen: Sr Jul 28, 2010 20:28
- Kraj: CELJE
Noge so verjetno DP-E na KAD44, na KAD300 so DP-G (bolj ovalne oblike), vendar je to vse stara serija, predpotopna tehnologija, samo načelno kar deluje. Tudi rezervni deli so za te modele postali precej ugodni. Na novejšem motorju D4 pa so noge DP-H, ki pa so zeeellooo drage za vzdrževanje in pa na začetku so imele tudi precej problemov. Tudi kakšna notranja gred je odpadla in z njim drugi propeler na dno. O strošku popravila v takem primeru raje ne bi, pa čeprav je dela zelo malo, samo material je ufffffff...
Markoz napisal/-a:Matejc, kaj pa pete je bilo menda kar nekaj problemov z njimi.
Za detajle ne vem, barka je bila eno sezono zraven mene privezana in sem videl, da je možakar zelo pedanten. Povedal je kaj vse je do takrat že popravil, barka je le prototipna, kaj vse je pa delal potem pa ve kolega... če te zanima ga lahko vpfašam, vem pa da je barka v top stanju...
Sm jo prpelu da bo kuhala kt mami, pa je pila kt ati...
Tudi sam pozmam barko in je zrihtana v nulo. Vsi mislite če ima motor veliko ur da je zanič ampak ta barka se vozi vse poletje celo sezono saj možakar na njej uživa edino problem je ker ne potrebuje več tako velike barke saj je kupil vikend in potrebije čoln za dnevna potepanja. Tudi sam sem jo nekajkrat servisiral in moram povedat da tako ohranjene 35 ni saj ker se motorjov tiče. Barka je vredna tega denarja tudi zato ker je ves čas v uporabi in to za lastno uporabo. Tudi pete so bile letos super in kvalitetno zrihtane.
lpp
lpp
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov