Azimut 43 2006
Moderatorji: moderator, moderator2, cibro
Azimut 43 2006
Zivjo,
za naslednjo sezono imamo namen kupiti barko dolzine 12-15m s flybridgom in 2-3 splanicami in budgetom nekje največ 250k EUR.
Do sedaj smo skoraj vsako sezono rentali različne berke, tako da z lastništvom plovila nekih izkušenj nimam.
Trenutno mi je v ožji izbor padel Azimut 43 2006, 340ur
http://www.theyachtmarket.com/boats_for_sale/1342624/
Zanima me kakšna je razlika med npr. to AZ43 in pa npr. AZ50, ki je pri rabljenih približno isti nakupni cenovni rang. Ok razlike so potem pri vzdrževanju (malo dražja marina), malo večja poraba etc.
Ampak štos je v tem, da je AZ50 s tem okroglim designom precej grd/outdated. Medtem ko je AZ43 veliko bolj sveža. Zato sem se nagnil k 43ki. No npr. 47 ali 48ka pa je skoraj še enkrat dražja (tukaj govorim o 2008+ letniku).
Kaj lahko pričakujem od motorjev CUMMINS 2 X 425 HP imajo kakšne hibe, kakšni so pri teh urah (340) in letih 10+ pričakovane klasične zamenjave in popravila.
Hvala za vaša mnenja.
za naslednjo sezono imamo namen kupiti barko dolzine 12-15m s flybridgom in 2-3 splanicami in budgetom nekje največ 250k EUR.
Do sedaj smo skoraj vsako sezono rentali različne berke, tako da z lastništvom plovila nekih izkušenj nimam.
Trenutno mi je v ožji izbor padel Azimut 43 2006, 340ur
http://www.theyachtmarket.com/boats_for_sale/1342624/
Zanima me kakšna je razlika med npr. to AZ43 in pa npr. AZ50, ki je pri rabljenih približno isti nakupni cenovni rang. Ok razlike so potem pri vzdrževanju (malo dražja marina), malo večja poraba etc.
Ampak štos je v tem, da je AZ50 s tem okroglim designom precej grd/outdated. Medtem ko je AZ43 veliko bolj sveža. Zato sem se nagnil k 43ki. No npr. 47 ali 48ka pa je skoraj še enkrat dražja (tukaj govorim o 2008+ letniku).
Kaj lahko pričakujem od motorjev CUMMINS 2 X 425 HP imajo kakšne hibe, kakšni so pri teh urah (340) in letih 10+ pričakovane klasične zamenjave in popravila.
Hvala za vaša mnenja.
Živjo!
Da boš imel izkušnje z lastništvom, priporočam za začetek nakup 2,9M čolna in 4,9 KM motor.
Po dveh letih prodaj in kupi 4M in 25KM... po dveh letih prodaj, nato pojdi do 6M in 100KM... tako boš vedel, kaj in kako se obnašat na morju, kako sidrat, kako vezat, šele nato 2-3 spalnice na barki.
(se bojim, da imaš kupljen izpit za čoln, če ne, nebi postavljal takih vprašanj...pa brez zamere, prosim, ali kakih užaljenih izlivov na forumu)
Da boš imel izkušnje z lastništvom, priporočam za začetek nakup 2,9M čolna in 4,9 KM motor.
Po dveh letih prodaj in kupi 4M in 25KM... po dveh letih prodaj, nato pojdi do 6M in 100KM... tako boš vedel, kaj in kako se obnašat na morju, kako sidrat, kako vezat, šele nato 2-3 spalnice na barki.
(se bojim, da imaš kupljen izpit za čoln, če ne, nebi postavljal takih vprašanj...pa brez zamere, prosim, ali kakih užaljenih izlivov na forumu)
teh nevednežev je cel kup. najslabše izkušnje pa vedno z slovenskimi registracijami (Krk, Rab in Pag). Prileti z leve strani, "reže" 1 meter pred čolnam (pa se sam pelješ 30+) pol ti pa še jebe mater.
najbolj me je letos razjezal en čoln IZ registracije, ene 3-4 korenjaki gor (fotr pa zgleda sinčki) na polno z enim 5m gliserjem mimo (Pred nasesljem Lozice na Viru, jaz sem glisiral proti Novalji nazaj kurs 305 med otoki, Nedelja 06.08. okoli 17 ure), pa vsi mene gledal ker se nisem njim ognil. Če ne bi imel babe gor, bi šel za njimi pa jih torpediral na licu mesta. Banda zarukana...isto se vedno pojavlja pri vplutjih v pristanišča, sili s svojo barko po sredini, ko da je njegova garaža, pri tem da imajo tisti, ki gredo ven, prednost.
Če bi se hotel sekirat, ne bi smel na morje
najbolj me je letos razjezal en čoln IZ registracije, ene 3-4 korenjaki gor (fotr pa zgleda sinčki) na polno z enim 5m gliserjem mimo (Pred nasesljem Lozice na Viru, jaz sem glisiral proti Novalji nazaj kurs 305 med otoki, Nedelja 06.08. okoli 17 ure), pa vsi mene gledal ker se nisem njim ognil. Če ne bi imel babe gor, bi šel za njimi pa jih torpediral na licu mesta. Banda zarukana...isto se vedno pojavlja pri vplutjih v pristanišča, sili s svojo barko po sredini, ko da je njegova garaža, pri tem da imajo tisti, ki gredo ven, prednost.
Če bi se hotel sekirat, ne bi smel na morje

Hvala za mnenja. Oba dva izpita sem naredil na kapitaiji v Kopru.
Ce si vsako sezono sposodim tega ranga plovilo nevem zakaj bi si najprej moral kupiti neke majhne colne. Sej nisem 21letni otrok, ki bi od strica podedoval tri hotele ob Zenevskem jezeru pa se mi je sedaj malo zmesalo.
Razmislal sem v nakupu nove barke tega ranga, pa bi zacel raje s cca 10 let staro da vidim ce mi je to zares ok.
Ce si vsako sezono sposodim tega ranga plovilo nevem zakaj bi si najprej moral kupiti neke majhne colne. Sej nisem 21letni otrok, ki bi od strica podedoval tri hotele ob Zenevskem jezeru pa se mi je sedaj malo zmesalo.
Razmislal sem v nakupu nove barke tega ranga, pa bi zacel raje s cca 10 let staro da vidim ce mi je to zares ok.
Tonzl napisal/-a:Hvala za mnenja. Oba dva izpita sem naredil na kapitaiji v Kopru.
Ce si vsako sezono sposodim tega ranga plovilo nevem zakaj bi si najprej moral kupiti neke majhne colne. Sej nisem 21letni otrok, ki bi od strica podedoval tri hotele ob Zenevskem jezeru pa se mi je sedaj malo zmesalo.
Razmislal sem v nakupu nove barke tega ranga, pa bi zacel raje s cca 10 let staro da vidim ce mi je to zares ok.
Ne ju poslušat. Kontaktiraj morjeplovca H2O, ki je lastnik Azimuta 50 in ti bo iz prve roke povedal kako in kaj. Pred tem pa je imel plovilo Intermare 43...
Torej boš dobil zelo konkretne informacije.
Odloči se tudi ali rabiš 3 kabine, na teh dolžinah je ponavadi 3 kabina pograd, ki pa še za otroke ni ok!
Okoli motorjev: naj te ne skrbijo, če so bili vsaj približno vzdrževani. 10 let je ravno doba, ko je dobro kaj že konkretno menjat, očistit, itd...Pričakuj kakšen večji strošek, saj prodajalec v zadnjem letu ne naredi NIČ. 400 ur ni nič, so ravno dobro razlaufani....

LP
400 ur na motorjih v 10 letih pove, da plovila praktično niso uporabljali. Na začetku polni navdušenja morda celo 100h na leto kasneje pa praktično nič in plovilo začne propadat.
Pričakuj, da boš moral najprej investirat poleg nakupa minimalno dobrih 20.000 eur da poštimaš najnujnejše zadeve, dvig, čiščenje, antivegetativna zaščita, poliranje, obnova šob, servis motorjev, menjava impelerjev, pregled hladilnega sistema, čiščenje le tega po potrebi, menjava akumulatorjev, upgrade navigacijskega sistema, razna popravila...
Vedno kupi plovilo katero boš lahko najlažje prodal v primeru, da te ne potegne ali pa če boš našel priliko za boljše.
Pred nakupom vzemi s seboj iskušeno osebo za pregled plovil, da ti naredi spisek potrebnih opravil s katerim se je kasneje tudi veliko lažje pogajat. V dosti primerih nakup znižaš brez večjih težav skoraj za ceno potrebnih del, če se jih lotiš pametno.
Drugo pa je, ko imaš opravka z odvzetimi plovili, kajti tam nikoli ne veš kdo se je pasel na plovilu med samim postopkom odvzema-rubeža.
Kontaktiraj Braneta H20 ZS. in Kren-a glede iskušenj s samo znamko in modeli Azimut.
LP Iztok
Pričakuj, da boš moral najprej investirat poleg nakupa minimalno dobrih 20.000 eur da poštimaš najnujnejše zadeve, dvig, čiščenje, antivegetativna zaščita, poliranje, obnova šob, servis motorjev, menjava impelerjev, pregled hladilnega sistema, čiščenje le tega po potrebi, menjava akumulatorjev, upgrade navigacijskega sistema, razna popravila...
Vedno kupi plovilo katero boš lahko najlažje prodal v primeru, da te ne potegne ali pa če boš našel priliko za boljše.
Pred nakupom vzemi s seboj iskušeno osebo za pregled plovil, da ti naredi spisek potrebnih opravil s katerim se je kasneje tudi veliko lažje pogajat. V dosti primerih nakup znižaš brez večjih težav skoraj za ceno potrebnih del, če se jih lotiš pametno.
Drugo pa je, ko imaš opravka z odvzetimi plovili, kajti tam nikoli ne veš kdo se je pasel na plovilu med samim postopkom odvzema-rubeža.
Kontaktiraj Braneta H20 ZS. in Kren-a glede iskušenj s samo znamko in modeli Azimut.
LP Iztok
Pozdravljen!
Kot si že sam ugotovil je Az43 veliko modernejša barka od Az50. Saj je tudi veliko kasneje prišla na trg. Ima izredno funkcionalen fly (sigurno najboljši na svetu glede na dolžino), top design, dobre plovne lastnosti in odlično izkoriščenost prostora. Ima tudi (moje mnenje) najboljše motorje na svetu(Cummins). Najtišji, najvarčnejši, najcenejši za vzdrževanje in tudi vzdržljivi. Az50 je veliko večja barka , popolnoma drugih dimezij in seveda precej dražja za vzdrževanje. Nenazadnje preveri cene novih na dan nakupa in ti bo vse jasno. Pri 50 so Catterpilarji (tako kot povsod), glasni kt norci. Če rabiš to velikost in tri kabine, potem glej 50. (43 v trokabinski izvedbi namreč ne obstaja). Kar se letnika tiče, gledaš pravilno, ker pred letom 2006 je imel Azimut velike probleme z osmozo!!!
Kar ti je NT zapisal, da boš v štartu rabil 20k€, je za 50 kar malo malo. Za 43, pa vsekakor pretirano. Servis, dvig, poliranje in barvanje v zelo kvalitetnem aranžmanu ne preseže 5-6 čukov.
Je pa Azimut dobra izbira. Po kvaliteti so mogoče Princess, Ferretti, ipd celo boljši, ampak po designu pa še 10 let zadaj.
Za pomoč pri nakupu povprašaj majstre, ki takšne barke rihtajo že leta. Poznajo vse kotičke in hibe po modelih. Če druzga ne, ti bodo ceno zbili.
Kot si že sam ugotovil je Az43 veliko modernejša barka od Az50. Saj je tudi veliko kasneje prišla na trg. Ima izredno funkcionalen fly (sigurno najboljši na svetu glede na dolžino), top design, dobre plovne lastnosti in odlično izkoriščenost prostora. Ima tudi (moje mnenje) najboljše motorje na svetu(Cummins). Najtišji, najvarčnejši, najcenejši za vzdrževanje in tudi vzdržljivi. Az50 je veliko večja barka , popolnoma drugih dimezij in seveda precej dražja za vzdrževanje. Nenazadnje preveri cene novih na dan nakupa in ti bo vse jasno. Pri 50 so Catterpilarji (tako kot povsod), glasni kt norci. Če rabiš to velikost in tri kabine, potem glej 50. (43 v trokabinski izvedbi namreč ne obstaja). Kar se letnika tiče, gledaš pravilno, ker pred letom 2006 je imel Azimut velike probleme z osmozo!!!
Kar ti je NT zapisal, da boš v štartu rabil 20k€, je za 50 kar malo malo. Za 43, pa vsekakor pretirano. Servis, dvig, poliranje in barvanje v zelo kvalitetnem aranžmanu ne preseže 5-6 čukov.
Je pa Azimut dobra izbira. Po kvaliteti so mogoče Princess, Ferretti, ipd celo boljši, ampak po designu pa še 10 let zadaj.
Za pomoč pri nakupu povprašaj majstre, ki takšne barke rihtajo že leta. Poznajo vse kotičke in hibe po modelih. Če druzga ne, ti bodo ceno zbili.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Re: Azimut 43 2006
Hvala vsem za odgovore.
Azimut 43 fly je bila super barka, letos konec sezone sem jo po treh letiih prodal in zamenjal za novejšo/večjo barko z IPS motorji.
Daleč največji plus je zagotovo zelo prostoren fly! Minus pa mogoče malo majhen motoren prostor (ampak nismo imeli veliko problemov v motornem prostoru). Super barka za par in še kakšnega otroka.
Azimut 43 fly je bila super barka, letos konec sezone sem jo po treh letiih prodal in zamenjal za novejšo/večjo barko z IPS motorji.
Daleč največji plus je zagotovo zelo prostoren fly! Minus pa mogoče malo majhen motoren prostor (ampak nismo imeli veliko problemov v motornem prostoru). Super barka za par in še kakšnega otroka.
Re:
kr en napisal/-a:Pozdravljen!
Kot si že sam ugotovil je Az43 veliko modernejša barka od Az50. Saj je tudi veliko kasneje prišla na trg. Ima izredno funkcionalen fly (sigurno najboljši na svetu glede na dolžino), top design, dobre plovne lastnosti in odlično izkoriščenost prostora. Ima tudi (moje mnenje) najboljše motorje na svetu(Cummins). Najtišji, najvarčnejši, najcenejši za vzdrževanje in tudi vzdržljivi. Az50 je veliko večja barka , popolnoma drugih dimezij in seveda precej dražja za vzdrževanje. Nenazadnje preveri cene novih na dan nakupa in ti bo vse jasno. Pri 50 so Catterpilarji (tako kot povsod), glasni kt norci. Če rabiš to velikost in tri kabine, potem glej 50. (43 v trokabinski izvedbi namreč ne obstaja). Kar se letnika tiče, gledaš pravilno, ker pred letom 2006 je imel Azimut velike probleme z osmozo!!!
Kar ti je NT zapisal, da boš v štartu rabil 20k€, je za 50 kar malo malo. Za 43, pa vsekakor pretirano. Servis, dvig, poliranje in barvanje v zelo kvalitetnem aranžmanu ne preseže 5-6 čukov.
Je pa Azimut dobra izbira. Po kvaliteti so mogoče Princess, Ferretti, ipd celo boljši, ampak po designu pa še 10 let zadaj.
Za pomoč pri nakupu povprašaj majstre, ki takšne barke rihtajo že leta. Poznajo vse kotičke in hibe po modelih. Če druzga ne, ti bodo ceno zbili.
Nisi vedel, da si odgovarjal bodočemu (skoraj) sosedu.

https://vodovod-rh.si/
Re: Azimut 43 2006
... a je to Boštjan z gorenjske?
Re: Azimut 43 2006
Tonzl napisal/-a:letos konec sezone sem jo po treh letiih prodal in zamenjal za novejšo/večjo barko z IPS motorji.
Upam, da tudi z IPS motorji ne boš imel problemov.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov