Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Obratovalne ure niso merilo obrabljenosti(rjavenja), merilo je ČAS, ko je enkrat not morska voda, prične delovati zob časa.Leta so merila.
mašinfirer
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Če imaš srečo zdržijo tudi 20 let... Meni so pa ima motor preko 2000 delovnih ur. Priporoča se skrajna menjava na 10 let.
My car detailing projects:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... &start=460
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... &start=460
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Eeee to je roba, če imaš namen imeti plovilo 10 in več let, se izplača.
mašinfirer
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Kje pa je to možno naročit
Kako se obnese, ima kdo izkušnje s tem
Testi naj bi pokazali, da se ne obnese najbolje, saj če se bi, bi obstajala možnost dobave z novim motorjem - prva vgradnja
Kako se obnese, ima kdo izkušnje s tem
Testi naj bi pokazali, da se ne obnese najbolje, saj če se bi, bi obstajala možnost dobave z novim motorjem - prva vgradnja
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
http://www.stainlessmarine.com/
Tle lahko mal pogledaš.
Maš pa tega še več;
http://www.custommarine.com/pdf_docs/CMI-catalog-lo.pdf
Tle je možn naročit in opisane so stvari. Kako se obnese pa ne vem.
Pri mercury racing lahko kupiš tovarniško požegnane tele zadeve.
Tle lahko mal pogledaš.
Maš pa tega še več;
http://www.custommarine.com/pdf_docs/CMI-catalog-lo.pdf
Tle je možn naročit in opisane so stvari. Kako se obnese pa ne vem.
Pri mercury racing lahko kupiš tovarniško požegnane tele zadeve.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Problem ne bi bil za prvovgradnjo, če ne bi imeli cene kakršna pač je... Proizvajalec gleda price/performance in največ dobi iz gusnatih. Obsežna debata o tem je že bila.
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Bom kar na tej temi vprasal kjer vidim da je govora o kolektorjih. Imam motor mercruiser 4.3 mpi letnik 2002 in me zanima ali ima ta motor ze dry joint sistem ali ne. Na forumih po vecino pise da naj bi mpi ze imel. Ker je motor ze tak letnik pa cepreav ima samo 150 ur jih bom zamenjal.... Ceprav na zunaj zgledajo skoraj novi. Motorja pa mi je skoda ker laufa kot urca.
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Primozs napisal/-a:Bom kar na tej temi vprasal kjer vidim da je govora o kolektorjih. Imam motor mercruiser 4.3 mpi letnik 2002 in me zanima ali ima ta motor ze dry joint sistem ali ne. Na forumih po vecino pise da naj bi mpi ze imel. Ker je motor ze tak letnik pa cepreav ima samo 150 ur jih bom zamenjal.... Ceprav na zunaj zgledajo skoraj novi. Motorja pa mi je skoda ker laufa kot urca.
Leta 2002 je MerCruiser je uvedel sisteem suhega skupnega izpuha. Poimenoval jo je Marine Exhaust System. Če se kjerkoli nahaja nalepka s tem nazivom potem ta sistem imaš.
LP
Boris
Boris
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Letniki 2002 so bili nekateri že dry joint nekateri pa ne, ne glede na to ali je MPI ali ne.
Če imaš dry joint boš videl že ko dvigneš pokrov motorja. Dry joint izgledajo kot na sliki spodaj. Samo poglej koleno in če ima ob straneh "fajfice" potem je dry joint.
V kolikor pa teh "fajfic" ob strani nima in je stena kolena praktično ravna pa je wet joint oziroma strejši tip. Slika spodaj.
Lahko pa mi daš tudi številko motorja in bom pogledal v program katere izpuhe imaš. Če boš menjal ima tako stari kot novi tip na zalogi.
Če imaš dry joint boš videl že ko dvigneš pokrov motorja. Dry joint izgledajo kot na sliki spodaj. Samo poglej koleno in če ima ob straneh "fajfice" potem je dry joint.
V kolikor pa teh "fajfic" ob strani nima in je stena kolena praktično ravna pa je wet joint oziroma strejši tip. Slika spodaj.
Lahko pa mi daš tudi številko motorja in bom pogledal v program katere izpuhe imaš. Če boš menjal ima tako stari kot novi tip na zalogi.
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Super. Bom danes popoldne pogledal. Pa se za vsak slucaj bom prepisal serijsko stevilko in javim. Kako pravis da imas ti vse na zalogi?
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
A ce imam stari sistem ali lahko montiran dry joint. Se mi bolj varno zdi
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Pa se da to zamenjat tud na ostalih modelih?
ker za 7.4 merca vidim da kit ne obstaja, dejansko pa lahko original kolektor zavariš pa odpreš stranske luknje, enkrat porezkaš in bi moral to funkcionirat.
a sem kaj spregledal?
ker za 7.4 merca vidim da kit ne obstaja, dejansko pa lahko original kolektor zavariš pa odpreš stranske luknje, enkrat porezkaš in bi moral to funkcionirat.
a sem kaj spregledal?
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Primozs napisal/-a:Super. Bom danes popoldne pogledal. Pa se za vsak slucaj bom prepisal serijsko stevilko in javim. Kako pravis da imas ti vse na zalogi?
Imam na zalogi zaradi tega ker prodajam rezervne dele za motorje Mercruiser in Volvo Penta.
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Na 7.4 ne gre, ker za njega ni nikoli obstajal tak sistem izpuha...
Za vse ostale pa da, se pravi 4.3, 5.0, 5.7 in 6.2 motorje lahko obesiš gor ali stari ali novi sistem! Seveda je potrebno dati celoten komplet dry joint, ne samo en del izpuha... Vse ostalo je enako, razlika je samo na spoju kolektorja, riserja( če ga ima) in elbowa...
Kot že napisano, tak sistem je bolj varen in se vdor vode v motor zgodi precej redko! Kolektor skoraj nikoli ne spusti na steni temveč vedno na spoju (pri tesnilu) in pri dry joint sistemu spusti na ven in teče morje zunaj po motorju... Ko to opaziš, pač menjaš kose ali pa samo tesnilo brez škode za motor.
Za vse ostale pa da, se pravi 4.3, 5.0, 5.7 in 6.2 motorje lahko obesiš gor ali stari ali novi sistem! Seveda je potrebno dati celoten komplet dry joint, ne samo en del izpuha... Vse ostalo je enako, razlika je samo na spoju kolektorja, riserja( če ga ima) in elbowa...
Kot že napisano, tak sistem je bolj varen in se vdor vode v motor zgodi precej redko! Kolektor skoraj nikoli ne spusti na steni temveč vedno na spoju (pri tesnilu) in pri dry joint sistemu spusti na ven in teče morje zunaj po motorju... Ko to opaziš, pač menjaš kose ali pa samo tesnilo brez škode za motor.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov