Kaj pa aluminijasti, je kdo to poizkusil?
http://www.marineparts.com/c-496-chevro ... minum.aspx
https://marineenginedepot.com/exhaust-m ... and-risers
So morda trajnejši od gusastih?
Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
SR 290 napisal/-a:
So morda trajnejši od gusastih?
Prej obratno. So pa lažji.
LP
Boris
Boris
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Ne vem, meni se zdi da bi alu moral držat dlje. Vse pete so aluminijaste, vsi izvenkrmni so aluminijasti in teče voda po njih od znotraj, ter od zunaj, pa je že kdaj komu požrlo peto?
Dobro, ne zdaj o elektrolizi...
Dobro, ne zdaj o elektrolizi...
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
jaz ko gledam original od 7.4 hlajen in tale dry joint, meni se ne zdi nobena umetnost predelat na dry-joint
povarit luknje, poreskat sedeže in lahko ponucaš ostalo šaro od dry-jointa. edino če luknje ne pašejo, pa še to ni noben bavbav za rešit
povarit luknje, poreskat sedeže in lahko ponucaš ostalo šaro od dry-jointa. edino če luknje ne pašejo, pa še to ni noben bavbav za rešit
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
Ali pa eno na laser izrezano inoks plato vmes in je zadihtano.
Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l
ne. problem je tu
med kanali in izpuhom je tanka stena, ko to prebije pri tesnilu imaš lahko vodo v motorju. dry joint tega nima
in posledično je malo manjša šansa da prebije steno (še vedno je za moje pojme velika, ker stene v ulitku so lahko dobre ali pa slabe, tako da govoriti da so pa 100% sigurne, je bučka. isto jo požre, kot zgoraj, zdrži malo dlje, pretirano dlje pa tudi ne, ker je stena isto debela. Lahko bi se reševalo tako, kot se to drugje, samo so američani preveč "krampasti" za druge pristope.
v glavnem zavariš luknje, poreskaš na plano, sedeže urediš in če paše skupaj z dry-joint glavami ali pa riserji kar se tiče lukenj si zmagal, če ne pa iz riserja narediš adapter. bi se sam spravil delat za foro, samo imam šele 2 leti stare na mojem motorju, tako da zaenkrat samo za probo ne bom delal, če se pa še kdo javi, bi pa šel v to stvar. ker je ceneje če se naredi 5 kompletov kot enega.
med kanali in izpuhom je tanka stena, ko to prebije pri tesnilu imaš lahko vodo v motorju. dry joint tega nima
in posledično je malo manjša šansa da prebije steno (še vedno je za moje pojme velika, ker stene v ulitku so lahko dobre ali pa slabe, tako da govoriti da so pa 100% sigurne, je bučka. isto jo požre, kot zgoraj, zdrži malo dlje, pretirano dlje pa tudi ne, ker je stena isto debela. Lahko bi se reševalo tako, kot se to drugje, samo so američani preveč "krampasti" za druge pristope.
v glavnem zavariš luknje, poreskaš na plano, sedeže urediš in če paše skupaj z dry-joint glavami ali pa riserji kar se tiče lukenj si zmagal, če ne pa iz riserja narediš adapter. bi se sam spravil delat za foro, samo imam šele 2 leti stare na mojem motorju, tako da zaenkrat samo za probo ne bom delal, če se pa še kdo javi, bi pa šel v to stvar. ker je ceneje če se naredi 5 kompletov kot enega.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov