Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
V dirkalnem svetu 125 2T dirka z 250 4T, 250 2T z 500 4T, 500 2T s 1000 4T.
Zakaj mislš da je temu tako?
Dvotaktne gokart mašine majo blokado na 14000 rpm. Počasno pretakanje? Karkol se že dogaja not pr 14k, zihr ni počasno
Resonančni izpuh pri dfi dvotaktnih motorjih nima več nobene vloge ker leti skozi motor samo zrak, gorivo vstopi v cilinder šele ko je izpušni port že zaprt.
Tist ventil v izpuhu v4 in v6 evinrude pa vseeno resonančno tlači nazaj izpušne pline kot inertni plin in s tem pri nižjih vrtljajih zmanjšuje efektivno prostornino motorja kot način za dodatno zmanjševanje porabe.
Zakaj mislš da je temu tako?
Dvotaktne gokart mašine majo blokado na 14000 rpm. Počasno pretakanje? Karkol se že dogaja not pr 14k, zihr ni počasno
Resonančni izpuh pri dfi dvotaktnih motorjih nima več nobene vloge ker leti skozi motor samo zrak, gorivo vstopi v cilinder šele ko je izpušni port že zaprt.
Tist ventil v izpuhu v4 in v6 evinrude pa vseeno resonančno tlači nazaj izpušne pline kot inertni plin in s tem pri nižjih vrtljajih zmanjšuje efektivno prostornino motorja kot način za dodatno zmanjševanje porabe.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
AEgir napisal/-a:
Resonančni izpuh pri dfi dvotaktnih motorjih nima več nobene vloge ker leti skozi motor samo zrak, gorivo vstopi v cilinder šele ko je izpušni port že zaprt.
.
Aegir.
Ti si največji butel, kar jih poznam
Sploh se ne zavedaš kaj pišeš .
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
NOVI FOSIL napisal/-a:Aegir.
Ti si največji butel, kar jih poznam
Sploh se ne zavedaš kaj pišeš .
No dej povej pol ti kaj je namen resonančnega izpuha pri dvotaktniku, da te vidmo majstore.
Na tole pa naj ti bo v pomoč da kej pametnega spesniš maestro.
Nazadnje spremenil AEgir, dne Sr Okt 11, 2017 09:20, skupaj popravljeno 4 krat.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Nisem rekel da je pretakanje počasno ampak je kot(čas) pretakanja plinov krajši. Pa tudi če gre samo za zrak. Nimam se namena prerekat ker sam vem kako deluje 2t in 4t motor. Hotel sem da se razjasni za tiste ki jim to ni tolk domače. Zakaj gp motorji niso več 2t je jasno. In ne sam 1000ccm ampak tudi moto 2 in 3. Enostavno je 4t bolj vozen ker ima bolj linearni graf pospeševanja. Je pa sam agregat 4t večji in težji in razvije manj ps/ccm. Seveda pa so krivi(kot povsod) tud zeleni da 2t izumira. Le tankerji in križarke in vse sranje pa ni sporno....
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Popularnost dvotaktnikov je padla samo in izključno zaradi emisij oziroma umazanega izpuha.
Če pogledaš dva aktualna yamahina kros motorja, je dvotaktnik pri 50% manjši prostornini močnejši od 5 ventilskega 4 taktnika in ima bistveno bolj linearno krivuljo.
Res ima 4 taktnik v srednjih obratih malo več moči ampak to z dvakrat več prostornine. Kaj kdo izbere je odvisno od preference.
Dejstvo pa ostaja, da je dvotaktnik s pol manj kubikaže konkurenčen 4 taktniku kar se nekako ujema z dvakrat več delovnih taktov in torej le niso nič švohnejši takti.
Stvar lahko zapeljemo še v smer uglajenosti, 4 taktnik ima traktorski ragadaga, zato se v avtomobilskem svetu preferira čimveč cilindrov ali pa dodatno kložno v obliki balansirnih gredi za kar najbolj uglajen motor in tako imajo najdražji avtomobili V12 in celo V16 motorje.
Dvotaktnik V8 doseže enako število delovnih taktov na en vrtljaj gredi kot Bugattijev W16.
Če pogledaš dva aktualna yamahina kros motorja, je dvotaktnik pri 50% manjši prostornini močnejši od 5 ventilskega 4 taktnika in ima bistveno bolj linearno krivuljo.
Res ima 4 taktnik v srednjih obratih malo več moči ampak to z dvakrat več prostornine. Kaj kdo izbere je odvisno od preference.
Dejstvo pa ostaja, da je dvotaktnik s pol manj kubikaže konkurenčen 4 taktniku kar se nekako ujema z dvakrat več delovnih taktov in torej le niso nič švohnejši takti.
Stvar lahko zapeljemo še v smer uglajenosti, 4 taktnik ima traktorski ragadaga, zato se v avtomobilskem svetu preferira čimveč cilindrov ali pa dodatno kložno v obliki balansirnih gredi za kar najbolj uglajen motor in tako imajo najdražji avtomobili V12 in celo V16 motorje.
Dvotaktnik V8 doseže enako število delovnih taktov na en vrtljaj gredi kot Bugattijev W16.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Tvoja togost ocitno nima meja. Mislim da se edino dobro razumes s tvojim rudijem. Lp!
-
- Naddesetnik
- Prispevkov: 9
- Pridružen: To Maj 17, 2016 12:54
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Marcel_Mastnak napisal/-a:Tvoja togost ocitno nima meja. Mislim da se edino dobro razumes s tvojim rudijem. Lp!
Rudi je bil mal hec za čez vikend, moj ''resn'' projekt je 4 taktn motor s predvidenimi 250 konji na liter prostornine za začetek in raznimi tehnološkimi bombončki kot so stvari narejene iz titanovega aluminida, keramike in podobne navlake.
Če trdiš nekaj pol to dokaži in stoj za tem, ne rabiš bit užaljen če utemeljeno negiram vse tri trditve, ki si jih navedel.
borutbongo napisal/-a:Realna primerjava izvenkrmnih motorjev:
http://essaisnautiques.com/comparo_115ch.html#conclu
Dober test. Zanimivo, da se je rude znašel na predzadnjem, jamaha pa na zadnjem mestu.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Kot prvo: drugo kot tvoje nasprotovanje nisem niti pricakoval.
Drugo: tvoje misljenje je tvoje in mene ne more uzalit se zlasti zato ker vidim kaksen clovek si(po vseh tvojih postih).
Tretje: nisi edini ki se ukvarjas z motoroznanstvom, pa naj bo ljubiteljsko ali profesionalno.
Četrto: zakaj zaboga 4T ce je pa 2T oh in sploh in 4T ima prevelike izgube?
Sam plujem z skoraj 60let starim kiekhaeferjem(ja tistim gospodom ki je kasneje prisel in zrihtal evinruda tako da je postal uspesen) plujem z njim zato ker sem ljubitelj klasike in ne zato da bom nekomu kaj dokazal, se najmajn pa tebi ki itak vse ves in dialog s tabo je lahko samo enosmeren. To si dokazal ze velikokrat. Svoj cas bom raje usmeril v bolj plodna poglavja kjer ni tvojih postov in “nasvetov”
Na tem mestu zakljucujem svojo debato v tej temi. Lp!
Drugo: tvoje misljenje je tvoje in mene ne more uzalit se zlasti zato ker vidim kaksen clovek si(po vseh tvojih postih).
Tretje: nisi edini ki se ukvarjas z motoroznanstvom, pa naj bo ljubiteljsko ali profesionalno.
Četrto: zakaj zaboga 4T ce je pa 2T oh in sploh in 4T ima prevelike izgube?
Sam plujem z skoraj 60let starim kiekhaeferjem(ja tistim gospodom ki je kasneje prisel in zrihtal evinruda tako da je postal uspesen) plujem z njim zato ker sem ljubitelj klasike in ne zato da bom nekomu kaj dokazal, se najmajn pa tebi ki itak vse ves in dialog s tabo je lahko samo enosmeren. To si dokazal ze velikokrat. Svoj cas bom raje usmeril v bolj plodna poglavja kjer ni tvojih postov in “nasvetov”
Na tem mestu zakljucujem svojo debato v tej temi. Lp!
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Na evo spet užaljenost. Samo forum je nč druzga.
4 taktnik je zakon. Ni pa 2 taktnik slabši v vseh lastnostih, ravno obratno v večini je dejansko boljši sploh zdaj, ko počasi direktni vbrizg prehaja iz teorije v prakso.
Ktm in honda razvijata nove dvotaktne motorje, sicer ni še dfi, je port injection ampak počasi bo.
Ktm je bil predstavljen maja letos:
http://www.ktm.com/news/int/ktm-unveils ... -machines/
http://www.dirtrider.com/2018-ktm-250-xc-w-tpi-review
Hkrati je Mercury racing naredil 185hp Optimaxa Diesel. Dvotaktni diesel DFI s svečko in okoli 40% manjšo porabo goriva od bencinskega optimaxa.
Prihodnost je svetla.
https://www.youtube.com/watch?v=syhhG4BuJo8
4 taktnik je zakon. Ni pa 2 taktnik slabši v vseh lastnostih, ravno obratno v večini je dejansko boljši sploh zdaj, ko počasi direktni vbrizg prehaja iz teorije v prakso.
Ktm in honda razvijata nove dvotaktne motorje, sicer ni še dfi, je port injection ampak počasi bo.
Ktm je bil predstavljen maja letos:
http://www.ktm.com/news/int/ktm-unveils ... -machines/
http://www.dirtrider.com/2018-ktm-250-xc-w-tpi-review
Hkrati je Mercury racing naredil 185hp Optimaxa Diesel. Dvotaktni diesel DFI s svečko in okoli 40% manjšo porabo goriva od bencinskega optimaxa.
Prihodnost je svetla.
https://www.youtube.com/watch?v=syhhG4BuJo8
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 275
- Pridružen: Pe Maj 16, 2014 13:22
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Ni ga čez črno zverino
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
tale tema je malo zašla...
Nekaj stvari bi pripomnil.
Primerjava dveh čolnov z enako močnimi motorji je pravzaprav realna, kot je realno napovedati izzid, brez testa.
Ce ima en in drug motor 100ks vse ostalo enako, bosta enako hitra. kW je kW
Primerjati kros in cestne dirkalnike z navtiko pa je neumno.
V enih delih tekmovanj so še vedno dovoljeni tudi 2T motorji, pa se povečini tekmovalci za njih ne odločajo, ker je distribucija moči čez širok razpon obratov katastrofalna. Tu zmagujejo 4T motorji.
Recimo dirkalnik MotoGP je večinoma "zaprt". Ni šans, da lahko izkoristi vso moč, ki je na voljo, razen v ravninah recimo... Tekem pa se ne dobiva na ravnini... Poglej ducatija, zacel je zdaj zmagovati, ko ni vec dalec najhitrejsi na ravninah. Moto GP dirkalniki so bili vmes celo 800ccm 4T pa niso bili nic pocasnejsi.
Kdor je vozil kros motor 4t in 2T tudi vem o čem pišem. Saj je super, ko 2T sune "k prasica", samo to je pa to. 4t je treba manj šaltat, ne razmetava toliko itd...
Nekaj stvari bi pripomnil.
Primerjava dveh čolnov z enako močnimi motorji je pravzaprav realna, kot je realno napovedati izzid, brez testa.
Ce ima en in drug motor 100ks vse ostalo enako, bosta enako hitra. kW je kW
Primerjati kros in cestne dirkalnike z navtiko pa je neumno.
V enih delih tekmovanj so še vedno dovoljeni tudi 2T motorji, pa se povečini tekmovalci za njih ne odločajo, ker je distribucija moči čez širok razpon obratov katastrofalna. Tu zmagujejo 4T motorji.
Recimo dirkalnik MotoGP je večinoma "zaprt". Ni šans, da lahko izkoristi vso moč, ki je na voljo, razen v ravninah recimo... Tekem pa se ne dobiva na ravnini... Poglej ducatija, zacel je zdaj zmagovati, ko ni vec dalec najhitrejsi na ravninah. Moto GP dirkalniki so bili vmes celo 800ccm 4T pa niso bili nic pocasnejsi.
Kdor je vozil kros motor 4t in 2T tudi vem o čem pišem. Saj je super, ko 2T sune "k prasica", samo to je pa to. 4t je treba manj šaltat, ne razmetava toliko itd...
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Nihče ne zanika različnih karakterjev, dejstvo pa ostaja, da ccm na ccm in da sta oba tunana na rob potenciala, dvotaktnik štiritaktnika požre s kostmi vred, moč je ~X2 točno toliko kolikor je več delovnih taktov na obrat.
Se pa obeta druga renesansa trenutno in če greš brat teste novega KTM-a so zelo pozitivni. Če gre soditi po teh odzivih je dvotakten powerband zaželjen in se ga je čakalo. Posledično bi znal slediti še kdo.
Drgač pa sem včeraj dobil iz zvezne države Arizone en bistven del mojega novega 250 kubičnega dvotaktnega projekta iz leta 1974, ki ga jasno delam ne ker bi bil ljubitelj klasike, ampak da dokažem nekaj. Kakopak.
Se pa obeta druga renesansa trenutno in če greš brat teste novega KTM-a so zelo pozitivni. Če gre soditi po teh odzivih je dvotakten powerband zaželjen in se ga je čakalo. Posledično bi znal slediti še kdo.
Drgač pa sem včeraj dobil iz zvezne države Arizone en bistven del mojega novega 250 kubičnega dvotaktnega projekta iz leta 1974, ki ga jasno delam ne ker bi bil ljubitelj klasike, ampak da dokažem nekaj. Kakopak.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Ne vem, če bi se strinjal...
V živo sem videl 2000ccm, 4T motor z 1200HP in preko 1000NM navora. 2T pa še ne...
V živo sem videl 2000ccm, 4T motor z 1200HP in preko 1000NM navora. 2T pa še ne...
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Največji dvotaktnik ima 107390 konjev in 7603850 Nm.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov