Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Če ima toliko konj 2000ccm blok potem je res 2T močnejši.
Jaz sem se odzval na tvojo trditev, da je 2T zmagovalec po kubikaži.
Tale tvoj motor ima 1.810.000 ccm in je težak 2.300.000 kg, torej ni močnejši po HP/kg ali HP/ccm
Jaz sem se odzval na tvojo trditev, da je 2T zmagovalec po kubikaži.
Tale tvoj motor ima 1.810.000 ccm in je težak 2.300.000 kg, torej ni močnejši po HP/kg ali HP/ccm
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
2000ccm pri enem baru ne more proizvest 1200 konjev, prej boš po vodi hodil kot bo to res.
Ti štartaš tle na nek X faktor nadtlaka(med 3 in 4 bar), kar avtomatsko demantira poanto, ker ni več primerljivo.
Oziroma če primerjaš to, pol komot zraven stisneš Wärtsilo.
Če se ne motim je najmočnejši produkcijski avtomobilski 2L 4T motor 240 konjev in sicer honda F20C1.
Apriliin dodelan 2T moped iz 50cc pridela 24 konjev kar je dovolj za 230kmh. https://www.youtube.com/watch?v=mYINrhTNiyM
Pri enakem tune-u, za 240 konjev rabiš 500cc. oziroma 2500ccm za 1200 konjev. Pri atmosferskem tlaku.
Impresivno ne?
Ti štartaš tle na nek X faktor nadtlaka(med 3 in 4 bar), kar avtomatsko demantira poanto, ker ni več primerljivo.
Oziroma če primerjaš to, pol komot zraven stisneš Wärtsilo.
Če se ne motim je najmočnejši produkcijski avtomobilski 2L 4T motor 240 konjev in sicer honda F20C1.
Apriliin dodelan 2T moped iz 50cc pridela 24 konjev kar je dovolj za 230kmh. https://www.youtube.com/watch?v=mYINrhTNiyM
Pri enakem tune-u, za 240 konjev rabiš 500cc. oziroma 2500ccm za 1200 konjev. Pri atmosferskem tlaku.
Impresivno ne?
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Pa jebemu vse , pejte nekam drugam s temi bicikli, TEMA JE EVINRUDE in ne cestni bickli, pa kje je moderator, da pobrise to sranje
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Čakaj malo...
Ti si začel primerjati 2T in 4T motorje... Ali se jih sploh ne primerja ali pa se jih z vsemi priteklinami... Puhala, resonance, lamele...
Pa tudi sicer saj si ti tudi omenil motor z puhalom. Wartsila prej omenjena je z puhalom!!!
Ja saj motor, ki sem ja jaz omenil je tudi dodelan "VW"...
Drugače dirkalni atmosferci recimo iz formule prej 3000 ccm so imeli skoraj 1000 konj, teža agregata pod 100kg. Kasneje 2.4 atmosfeci pa okoli 750HP isto lazji od 100kg.
Drugace v street legal ne pozabit kakaega Capara 3500 ccm in skoraj 700HP, Ferrari 4.5L in 600HP, pa Zonda...
Ti si začel primerjati 2T in 4T motorje... Ali se jih sploh ne primerja ali pa se jih z vsemi priteklinami... Puhala, resonance, lamele...
Pa tudi sicer saj si ti tudi omenil motor z puhalom. Wartsila prej omenjena je z puhalom!!!
Ja saj motor, ki sem ja jaz omenil je tudi dodelan "VW"...
Drugače dirkalni atmosferci recimo iz formule prej 3000 ccm so imeli skoraj 1000 konj, teža agregata pod 100kg. Kasneje 2.4 atmosfeci pa okoli 750HP isto lazji od 100kg.
Drugace v street legal ne pozabit kakaega Capara 3500 ccm in skoraj 700HP, Ferrari 4.5L in 600HP, pa Zonda...
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
mamaMicka napisal/-a:Čakaj malo...
Ti si začel primerjati 2T in 4T motorje... Ali se jih sploh ne primerja ali pa se jih z vsemi priteklinami... Puhala, resonance, lamele...
Pa tudi sicer saj si ti tudi omenil motor z puhalom. Wartsila prej omenjena je z puhalom!!!
Ja saj motor, ki sem ja jaz omenil je tudi dodelan "VW"...
Drugače dirkalni atmosferci recimo iz formule prej 3000 ccm so imeli skoraj 1000 konj, teža agregata pod 100kg. Kasneje 2.4 atmosfeci pa okoli 750HP isto lazji od 100kg.
Drugace v street legal ne pozabit kakaega Capara 3500 ccm in skoraj 700HP, Ferrari 4.5L in 600HP, pa Zonda...
Alo!!! Pa koji klinac zdaj ti meni to
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
MareC napisal/-a::twisted:mamaMicka napisal/-a:Čakaj malo...
Ti si začel primerjati 2T in 4T motorje... Ali se jih sploh ne primerja ali pa se jih z vsemi priteklinami... Puhala, resonance, lamele...
Pa tudi sicer saj si ti tudi omenil motor z puhalom. Wartsila prej omenjena je z puhalom!!!
Ja saj motor, ki sem ja jaz omenil je tudi dodelan "VW"...
Drugače dirkalni atmosferci recimo iz formule prej 3000 ccm so imeli skoraj 1000 konj, teža agregata pod 100kg. Kasneje 2.4 atmosfeci pa okoli 750HP isto lazji od 100kg.
Drugace v street legal ne pozabit kakaega Capara 3500 ccm in skoraj 700HP, Ferrari 4.5L in 600HP, pa Zonda...
Alo!!! Pa koji klinac zdaj ti meni to
Pejta ze nekam al pa nehajta nabijat
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Js ti lahko govorim da je zunaj dan ampak če si slep bo zate vedno noč.
Sm šel na for dummies stran in poiskal for dummies razlago, prilagam v obeh jezikih pa če se kej prime super če se ne pa tudi prav.
A 2 stroke engine running at 10,000 RPM has 10,000 combustion sequences. A 4 stroke engine would have only 5,000 combustion sequences. The 2 stroke is burning fuel at a faster rate and producing more power than an equivalent displacement 4 stroke. Also, the 4 stroke has more moving parts and has more friction loss.
Dvotaktni motor, ki deluje pri 10.000 vrtljajih na minuto, ima 10.000 zgorevalnih zaporedij. 4-taktni motor bi imel samo 5.000 zgorevalnih sekvenc. 2-taktni pogon hitreje gori gorivo in proizvede več energije kot enakovredni 4-taktni premik. Tudi 4-taktni pogon ima več gibljivih delov in ima večjo izgubo trenja.
A bo al kr ne gre še vedno?
MareC: kaj je teb a si v redu? Ker ne zgledaš...
Sm šel na for dummies stran in poiskal for dummies razlago, prilagam v obeh jezikih pa če se kej prime super če se ne pa tudi prav.
A 2 stroke engine running at 10,000 RPM has 10,000 combustion sequences. A 4 stroke engine would have only 5,000 combustion sequences. The 2 stroke is burning fuel at a faster rate and producing more power than an equivalent displacement 4 stroke. Also, the 4 stroke has more moving parts and has more friction loss.
Dvotaktni motor, ki deluje pri 10.000 vrtljajih na minuto, ima 10.000 zgorevalnih zaporedij. 4-taktni motor bi imel samo 5.000 zgorevalnih sekvenc. 2-taktni pogon hitreje gori gorivo in proizvede več energije kot enakovredni 4-taktni premik. Tudi 4-taktni pogon ima več gibljivih delov in ima večjo izgubo trenja.
A bo al kr ne gre še vedno?
MareC: kaj je teb a si v redu? Ker ne zgledaš...
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
MareC napisal/-a::twisted:mamaMicka napisal/-a:Čakaj malo...
Ti si začel primerjati 2T in 4T motorje... Ali se jih sploh ne primerja ali pa se jih z vsemi priteklinami... Puhala, resonance, lamele...
Pa tudi sicer saj si ti tudi omenil motor z puhalom. Wartsila prej omenjena je z puhalom!!!
Ja saj motor, ki sem ja jaz omenil je tudi dodelan "VW"...
Drugače dirkalni atmosferci recimo iz formule prej 3000 ccm so imeli skoraj 1000 konj, teža agregata pod 100kg. Kasneje 2.4 atmosfeci pa okoli 750HP isto lazji od 100kg.
Drugace v street legal ne pozabit kakaega Capara 3500 ccm in skoraj 700HP, Ferrari 4.5L in 600HP, pa Zonda...
Alo!!! Pa koji klinac zdaj ti meni to
Vdihni predno skočiš.
Ti si se vrinil za Aegirov post
Ni bilo zate, kar si verjetno kasneje že sam ugotovil
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
AEgir napisal/-a:Js ti lahko govorim da je zunaj dan ampak če si slep bo zate vedno noč.
Sm šel na for dummies stran in poiskal for dummies razlago, prilagam v obeh jezikih pa če se kej prime super če se ne pa tudi prav.
A 2 stroke engine running at 10,000 RPM has 10,000 combustion sequences. A 4 stroke engine would have only 5,000 combustion sequences. The 2 stroke is burning fuel at a faster rate and producing more power than an equivalent displacement 4 stroke. Also, the 4 stroke has more moving parts and has more friction loss.
Dvotaktni motor, ki deluje pri 10.000 vrtljajih na minuto, ima 10.000 zgorevalnih zaporedij. 4-taktni motor bi imel samo 5.000 zgorevalnih sekvenc. 2-taktni pogon hitreje gori gorivo in proizvede več energije kot enakovredni 4-taktni premik. Tudi 4-taktni pogon ima več gibljivih delov in ima večjo izgubo trenja.
A bo al kr ne gre še vedno?
MareC: kaj je teb a si v redu? Ker ne zgledaš...
Z človekom, ki ima bonton in komunikacijo na ravni primatov ne bom diskutiral.
Ne vem zakaj je potrebno biti žaljiv, če ti nekdo nekaj ugovarja z argumenti. A sem jaz tebe žalil?
Sram naj te bo. Če bi bil jaz admin bi šel za teden dni v banovce!
Drugače si pa navaden nabijač, ki misli, da vse ve, si pa verjetno le jera, ki ga doma zlorablja žena! Žal mi te je.
over n out!
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Sam tolk te popravim, jaz vem vse, ne da mislim. Če bi bil jaz bog bi ti drisko fasal zdele.
Nazadnje spremenil AEgir, dne Pe Okt 13, 2017 10:37, skupaj popravljeno 3 krat.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
mamaMicka napisal/-a:AEgir napisal/-a:Js ti lahko govorim da je zunaj dan ampak če si slep bo zate vedno noč.
Sm šel na for dummies stran in poiskal for dummies razlago, prilagam v obeh jezikih pa če se kej prime super če se ne pa tudi prav.
A 2 stroke engine running at 10,000 RPM has 10,000 combustion sequences. A 4 stroke engine would have only 5,000 combustion sequences. The 2 stroke is burning fuel at a faster rate and producing more power than an equivalent displacement 4 stroke. Also, the 4 stroke has more moving parts and has more friction loss.
Dvotaktni motor, ki deluje pri 10.000 vrtljajih na minuto, ima 10.000 zgorevalnih zaporedij. 4-taktni motor bi imel samo 5.000 zgorevalnih sekvenc. 2-taktni pogon hitreje gori gorivo in proizvede več energije kot enakovredni 4-taktni premik. Tudi 4-taktni pogon ima več gibljivih delov in ima večjo izgubo trenja.
A bo al kr ne gre še vedno?
MareC: kaj je teb a si v redu? Ker ne zgledaš...
Z človekom, ki ima bonton in komunikacijo na ravni primatov ne bom diskutiral.
Ne vem zakaj je potrebno biti žaljiv, če ti nekdo nekaj ugovarja z argumenti. A sem jaz tebe žalil?
Sram naj te bo. Če bi bil jaz admin bi šel za teden dni v banovce!
Drugače si pa navaden nabijač, ki misli, da vse ve, si pa verjetno le jera, ki ga doma zlorablja žena! Žal mi te je.
over n out!
Micka PODPIŠEM
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Če bi jaz kupoval ta trenutek, bi razmišljal tudi o Evinrudu. Dejstvo pa je, da ko prideš na plažo in pogledaš levo-desno vidiš Yamaha, Honda, Mercury. Ter eksote. Temu primerni so deli, servisi... Evinrude menda prvih pet let NIMA vzdrževanja.
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
Je že vgrajena Yamaha! Hvala vsem za pomoč!
Arba Nautika 500
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
valen napisal/-a:Je že vgrajena Yamaha! Hvala vsem za pomoč!
Čestitam za, po mojem mnenju, pravilno odločitev. Prognoziram užitek v uporabi brez sitnosti.
Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja
No, saj jaz jo imam tudi, bo imela deset let kmalu. kupil novo, rabim malo. 25KM, max, kar dasta dva cilindra. V tem času edini problem dva semeringa (menjava)
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov