Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro

Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Če Okt 12, 2017 13:25

Če ima toliko konj 2000ccm blok potem je res 2T močnejši.
Jaz sem se odzval na tvojo trditev, da je 2T zmagovalec po kubikaži.

Tale tvoj motor ima 1.810.000 ccm in je težak 2.300.000 kg, torej ni močnejši po HP/kg ali HP/ccm
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2960
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a AEgir » Če Okt 12, 2017 13:57

2000ccm pri enem baru ne more proizvest 1200 konjev, prej boš po vodi hodil kot bo to res.

Ti štartaš tle na nek X faktor nadtlaka(med 3 in 4 bar), kar avtomatsko demantira poanto, ker ni več primerljivo.

Oziroma če primerjaš to, pol komot zraven stisneš Wärtsilo.

Če se ne motim je najmočnejši produkcijski avtomobilski 2L 4T motor 240 konjev in sicer honda F20C1.

Apriliin dodelan 2T moped iz 50cc pridela 24 konjev kar je dovolj za 230kmh. https://www.youtube.com/watch?v=mYINrhTNiyM

Pri enakem tune-u, za 240 konjev rabiš 500cc. oziroma 2500ccm za 1200 konjev. Pri atmosferskem tlaku.

Impresivno ne? :)
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 2531
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a MareC » Če Okt 12, 2017 19:43

:evil: Pa jebemu vse , pejte nekam drugam s temi bicikli, TEMA JE EVINRUDE in ne cestni bickli, pa :twisted: :twisted: kje je moderator, da pobrise to sranje :evil:
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Če Okt 12, 2017 19:58

Čakaj malo...
Ti si začel primerjati 2T in 4T motorje... Ali se jih sploh ne primerja ali pa se jih z vsemi priteklinami... Puhala, resonance, lamele...
Pa tudi sicer saj si ti tudi omenil motor z puhalom. Wartsila prej omenjena je z puhalom!!!

Ja saj motor, ki sem ja jaz omenil je tudi dodelan "VW"...


Drugače dirkalni atmosferci recimo iz formule prej 3000 ccm so imeli skoraj 1000 konj, teža agregata pod 100kg. Kasneje 2.4 atmosfeci pa okoli 750HP isto lazji od 100kg.

Drugace v street legal ne pozabit kakaega Capara 3500 ccm in skoraj 700HP, Ferrari 4.5L in 600HP, pa Zonda...
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 2531
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a MareC » Če Okt 12, 2017 20:34

:twisted:
mamaMicka napisal/-a:Čakaj malo...
Ti si začel primerjati 2T in 4T motorje... Ali se jih sploh ne primerja ali pa se jih z vsemi priteklinami... Puhala, resonance, lamele...
Pa tudi sicer saj si ti tudi omenil motor z puhalom. Wartsila prej omenjena je z puhalom!!!

Ja saj motor, ki sem ja jaz omenil je tudi dodelan "VW"...


Drugače dirkalni atmosferci recimo iz formule prej 3000 ccm so imeli skoraj 1000 konj, teža agregata pod 100kg. Kasneje 2.4 atmosfeci pa okoli 750HP isto lazji od 100kg.

Drugace v street legal ne pozabit kakaega Capara 3500 ccm in skoraj 700HP, Ferrari 4.5L in 600HP, pa Zonda...


Alo!!! Pa koji klinac zdaj ti meni to :twisted:
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 2531
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a MareC » Če Okt 12, 2017 20:36

MareC napisal/-a::twisted:
mamaMicka napisal/-a:Čakaj malo...
Ti si začel primerjati 2T in 4T motorje... Ali se jih sploh ne primerja ali pa se jih z vsemi priteklinami... Puhala, resonance, lamele...
Pa tudi sicer saj si ti tudi omenil motor z puhalom. Wartsila prej omenjena je z puhalom!!!

Ja saj motor, ki sem ja jaz omenil je tudi dodelan "VW"...


Drugače dirkalni atmosferci recimo iz formule prej 3000 ccm so imeli skoraj 1000 konj, teža agregata pod 100kg. Kasneje 2.4 atmosfeci pa okoli 750HP isto lazji od 100kg.

Drugace v street legal ne pozabit kakaega Capara 3500 ccm in skoraj 700HP, Ferrari 4.5L in 600HP, pa Zonda...


Alo!!! Pa koji klinac zdaj ti meni to :twisted:


Pejta ze nekam al pa nehajta nabijat
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2960
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a AEgir » Če Okt 12, 2017 20:48

Js ti lahko govorim da je zunaj dan ampak če si slep bo zate vedno noč.

Sm šel na for dummies stran in poiskal for dummies razlago, prilagam v obeh jezikih pa če se kej prime super če se ne pa tudi prav.

A 2 stroke engine running at 10,000 RPM has 10,000 combustion sequences. A 4 stroke engine would have only 5,000 combustion sequences. The 2 stroke is burning fuel at a faster rate and producing more power than an equivalent displacement 4 stroke. Also, the 4 stroke has more moving parts and has more friction loss.

Dvotaktni motor, ki deluje pri 10.000 vrtljajih na minuto, ima 10.000 zgorevalnih zaporedij. 4-taktni motor bi imel samo 5.000 zgorevalnih sekvenc. 2-taktni pogon hitreje gori gorivo in proizvede več energije kot enakovredni 4-taktni premik. Tudi 4-taktni pogon ima več gibljivih delov in ima večjo izgubo trenja.

A bo al kr ne gre še vedno?


MareC: kaj je teb a si v redu? Ker ne zgledaš...
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Če Okt 12, 2017 21:26

MareC napisal/-a::twisted:
mamaMicka napisal/-a:Čakaj malo...
Ti si začel primerjati 2T in 4T motorje... Ali se jih sploh ne primerja ali pa se jih z vsemi priteklinami... Puhala, resonance, lamele...
Pa tudi sicer saj si ti tudi omenil motor z puhalom. Wartsila prej omenjena je z puhalom!!!

Ja saj motor, ki sem ja jaz omenil je tudi dodelan "VW"...


Drugače dirkalni atmosferci recimo iz formule prej 3000 ccm so imeli skoraj 1000 konj, teža agregata pod 100kg. Kasneje 2.4 atmosfeci pa okoli 750HP isto lazji od 100kg.

Drugace v street legal ne pozabit kakaega Capara 3500 ccm in skoraj 700HP, Ferrari 4.5L in 600HP, pa Zonda...


Alo!!! Pa koji klinac zdaj ti meni to :twisted:


Vdihni predno skočiš.
Ti si se vrinil za Aegirov post :D
Ni bilo zate, kar si verjetno kasneje že sam ugotovil :D
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Če Okt 12, 2017 21:30

AEgir napisal/-a:Js ti lahko govorim da je zunaj dan ampak če si slep bo zate vedno noč.

Sm šel na for dummies stran in poiskal for dummies razlago, prilagam v obeh jezikih pa če se kej prime super če se ne pa tudi prav.

A 2 stroke engine running at 10,000 RPM has 10,000 combustion sequences. A 4 stroke engine would have only 5,000 combustion sequences. The 2 stroke is burning fuel at a faster rate and producing more power than an equivalent displacement 4 stroke. Also, the 4 stroke has more moving parts and has more friction loss.

Dvotaktni motor, ki deluje pri 10.000 vrtljajih na minuto, ima 10.000 zgorevalnih zaporedij. 4-taktni motor bi imel samo 5.000 zgorevalnih sekvenc. 2-taktni pogon hitreje gori gorivo in proizvede več energije kot enakovredni 4-taktni premik. Tudi 4-taktni pogon ima več gibljivih delov in ima večjo izgubo trenja.

A bo al kr ne gre še vedno?


MareC: kaj je teb a si v redu? Ker ne zgledaš...

Z človekom, ki ima bonton in komunikacijo na ravni primatov ne bom diskutiral.
Ne vem zakaj je potrebno biti žaljiv, če ti nekdo nekaj ugovarja z argumenti. A sem jaz tebe žalil?
Sram naj te bo. Če bi bil jaz admin bi šel za teden dni v banovce!
Drugače si pa navaden nabijač, ki misli, da vse ve, si pa verjetno le jera, ki ga doma zlorablja žena! Žal mi te je.

over n out!
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2960
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a AEgir » Če Okt 12, 2017 21:34

Sam tolk te popravim, jaz vem vse, ne da mislim. Če bi bil jaz bog bi ti drisko fasal zdele. :D
Nazadnje spremenil AEgir, dne Pe Okt 13, 2017 10:37, skupaj popravljeno 3 krat.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
NOVI FOSIL
Admiral
Prispevkov: 2555
Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
Kraj: LJ-CRES
Kontakt:

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a NOVI FOSIL » Če Okt 12, 2017 22:35

mamaMicka napisal/-a:
AEgir napisal/-a:Js ti lahko govorim da je zunaj dan ampak če si slep bo zate vedno noč.

Sm šel na for dummies stran in poiskal for dummies razlago, prilagam v obeh jezikih pa če se kej prime super če se ne pa tudi prav.

A 2 stroke engine running at 10,000 RPM has 10,000 combustion sequences. A 4 stroke engine would have only 5,000 combustion sequences. The 2 stroke is burning fuel at a faster rate and producing more power than an equivalent displacement 4 stroke. Also, the 4 stroke has more moving parts and has more friction loss.

Dvotaktni motor, ki deluje pri 10.000 vrtljajih na minuto, ima 10.000 zgorevalnih zaporedij. 4-taktni motor bi imel samo 5.000 zgorevalnih sekvenc. 2-taktni pogon hitreje gori gorivo in proizvede več energije kot enakovredni 4-taktni premik. Tudi 4-taktni pogon ima več gibljivih delov in ima večjo izgubo trenja.

A bo al kr ne gre še vedno?


MareC: kaj je teb a si v redu? Ker ne zgledaš...

Z človekom, ki ima bonton in komunikacijo na ravni primatov ne bom diskutiral.
Ne vem zakaj je potrebno biti žaljiv, če ti nekdo nekaj ugovarja z argumenti. A sem jaz tebe žalil?
Sram naj te bo. Če bi bil jaz admin bi šel za teden dni v banovce!
Drugače si pa navaden nabijač, ki misli, da vse ve, si pa verjetno le jera, ki ga doma zlorablja žena! Žal mi te je.

over n out!


:lol:
Micka PODPIŠEM :!: :!: :!: :wink:
pushmycar
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 127
Pridružen: Po Jan 07, 2008 14:40

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a pushmycar » Pe Nov 03, 2017 14:37

Če bi jaz kupoval ta trenutek, bi razmišljal tudi o Evinrudu. Dejstvo pa je, da ko prideš na plažo in pogledaš levo-desno vidiš Yamaha, Honda, Mercury. Ter eksote. Temu primerni so deli, servisi... Evinrude menda prvih pet let NIMA vzdrževanja.
Uporabniški avatar
valen
Poročnik korvete
Prispevkov: 57
Pridružen: Če Avg 11, 2016 14:57

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a valen » Pe Nov 03, 2017 20:47

Je že vgrajena Yamaha! Hvala vsem za pomoč!
Arba Nautika 500
toni8

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a toni8 » Pe Nov 03, 2017 22:46

valen napisal/-a:Je že vgrajena Yamaha! Hvala vsem za pomoč!


Čestitam za, po mojem mnenju, pravilno odločitev. Prognoziram užitek v uporabi brez sitnosti.
pushmycar
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 127
Pridružen: Po Jan 07, 2008 14:40

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a pushmycar » So Nov 04, 2017 08:51

No, saj jaz jo imam tudi, bo imela deset let kmalu. kupil novo, rabim malo. 25KM, max, kar dasta dva cilindra. V tem času edini problem dva semeringa (menjava)

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost