habibi Vll napisal/-a:Vsaj do sedaj kar sem imel, sem vedno naredil kar je v osnovi treba, da vem pri čem sem.Tako dela tudi vsaj večina fantov, ki imajo barke take ali drugačne.
Se strinjam.
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
habibi Vll napisal/-a:Vsaj do sedaj kar sem imel, sem vedno naredil kar je v osnovi treba, da vem pri čem sem.Tako dela tudi vsaj večina fantov, ki imajo barke take ali drugačne.
TR68 napisal/-a: Jebene baterije pa ze nafilas ali pa prej poves da je tezava ki jo bos odpravil in da predlagas nov termin. Pokazal bi se v popolnoma drugacni luci kot se je sedaj.
In po vsem tem se sprasujemo zakaj Nemec od nas ne kupi avta, barke...itd...ne samo da nas imajo za balkance, zal to tudi smo!
toni8 napisal/-a:Tr68... Vsakakor pa lahko ustrezno barko kupiš od Nemca. Bo vzdrževana po programu proizvajalca in 10000-15000 dražja.
habibi Vll napisal/-a:Tudi pri Nemcih in Avstrijcih je rad problem.Res barke so dobro in lepo opremljene, tudi tehnično so kar uredu.Pri njih je bolj problem in tudi včasih so rekli- od njih pa ne-, zakaj.Videl sem tudi na lastne oči.Ko so obnavljali antifouling na 10m barki kako delajo.Barko-čoln, obrusijo do živega(poliestra)nanesejo temeljno, pokitajo, ker brusijo s tamalo fleksarico, na grobi šmirgel in naredijo se zabruski, kit zgladijo in nanesejo prajmer in antifouling.Se pravi pobrusijo ves osnovni gelkout To sem videl lani, jim malo omenil zakaj tako, ja tako je prav, pravijo.Ja prav, če vi pravte pa imejte, sem si mislil.Gelkout je osnova na poliestru, in čoln brez tega, narediš eno prasko po dnu in že lahko dobiš osmozo.Že po raznih pogovorih, leta nazaj, so oni tako delali, zato je treba bit tudi tu previden, da ne dobiš jogi podn.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov