Saver 650 vs Italmar 22
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 275
- Pridružen: Pe Maj 16, 2014 13:22
Saver 650 vs Italmar 22
Zdravo vsem,
sem tik pred nakupom Saverja 650 ali italmarja 22. Ima kdo izkušnje iz temi čolni iz prve roke. Oba sem si že v živo pogledal. Oba imate prednosti in slabosti. Se mi zdi, da se Saver bolje pelje in je širši, je bolj športen , Italmar je ožji in višji, se bolj nagiba na valovih, ima pa tri postelje, kar je velik + , smo trije in malo bolj "fensi".. Itak bom kupil vse v Italji, ker tukaj ni rabljenih oz. če so, so cene v nebo. Cenovno sem nekje med 20 in 25 K. Za toliko sem še pripravljen dati, več ne pride v poštev. Seveda vsak pa si želi čim mlajši letnik in malo ur motorja. Če pa bo kdo izvedel za kakšnega od omenjenih modelov, pa prosim naj kontaktira. Hvala vnaprej vsem, ki si bodo vzeli čas in kaj pametnega napisali.
sem tik pred nakupom Saverja 650 ali italmarja 22. Ima kdo izkušnje iz temi čolni iz prve roke. Oba sem si že v živo pogledal. Oba imate prednosti in slabosti. Se mi zdi, da se Saver bolje pelje in je širši, je bolj športen , Italmar je ožji in višji, se bolj nagiba na valovih, ima pa tri postelje, kar je velik + , smo trije in malo bolj "fensi".. Itak bom kupil vse v Italji, ker tukaj ni rabljenih oz. če so, so cene v nebo. Cenovno sem nekje med 20 in 25 K. Za toliko sem še pripravljen dati, več ne pride v poštev. Seveda vsak pa si želi čim mlajši letnik in malo ur motorja. Če pa bo kdo izvedel za kakšnega od omenjenih modelov, pa prosim naj kontaktira. Hvala vnaprej vsem, ki si bodo vzeli čas in kaj pametnega napisali.
Re: Saver 650 vs Italmar 22
kaj pa? 650 open ali 650 cabin? ce tega zadnjega....bo dober nakup drugace ce bo cabin...dobis prej 690 ki jih je ogromno...650 bolj tezko oz vsako toliko nekaj pride z dobro ceno
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 275
- Pridružen: Pe Maj 16, 2014 13:22
Re: Saver 650 vs Italmar 22
Cabin...
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 275
- Pridružen: Pe Maj 16, 2014 13:22
Re: Saver 650 vs Italmar 22
Sem gledal tudi 690...pa je prevelik, moram še gledat malega, ker borda... 690 je res prevelik za vleko gor dol po zalivu. Pa ne rabim tako velikega...ce bomo parkrat šli za 2 ali 3 dni....nic vec. Pa se to bom mojo fehtal 1 mesec...da gremo.
Re: Saver 650 vs Italmar 22
Moj glas gre za saver...imam sicer eno razlicico manjsega ampak sem z njim zelo zadovoljen. Res je da je tretja postelja zlata vredna ampak po drugi strani, jaz osebno raje spim zadaj na "zakonski" v cockpitu..mulci pa kabino zase pri obeh bos sigurno pogresal stopnice za dostop na sprednji del colna....mislim da kar koli bos kupil bo OK in je bolj vazno za katerega bos dobil boljse razmerje med kvaliteto in ceno...
Www.subito.it pa k najdes hitro v avto in gas pogledat....
Www.subito.it pa k najdes hitro v avto in gas pogledat....
Re: Saver 650 vs Italmar 22
Za ta denar poglej še Sessa Dorado 22 ... po moje ni primerjave s Saver 650 in Italmar 22. Do enega leta nazaj sem imel Saver Manta 600 Fish Cabin - zadovoljen, za to kolikor sem plačal in kakršna klasa je to. Sedaj imam Sesso Ocean 650 in sem super zadovoljen!
Re: Saver 650 vs Italmar 22
mogoče v razmislek še :
- sessa islamorada 21 ali 23 (obe dobiš tudi z zunanjim motorjem)
- Aquamar bahia
- flyer 650 cabrio
- selva 7.1 plus
- sessa islamorada 21 ali 23 (obe dobiš tudi z zunanjim motorjem)
- Aquamar bahia
- flyer 650 cabrio
- selva 7.1 plus
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 275
- Pridružen: Pe Maj 16, 2014 13:22
Re: Saver 650 vs Italmar 22
Sem še gledal Coverline 22 ( vendar sem v resnih dvominh zaradi kvalitete), gledal sem še Salpo 20.5, pa ni nekaj pametnega, pa As marine 590, vendar je za meter prekratek. Vendar sem se vedno vračal k Saverju ali Italmaru. Sta mi tudi vizualno vsec, kar pa je tudi pomebno. Vedno imas 2 favorita potem pa se odlocis za enega.
Re: Saver 650 vs Italmar 22
sej potem si verjetno tudi odločen katerega bi raje imel...Za 25 000 € boš dobil že zelo dobro ohranjen čoln iz Italije...verjetno brez prikolice tako da vpoštevaj še ta nakup če je nimaš že doma...
Pa zavedaj se , da bodo čez dva meseca cene čolnov v Italiji malenkost višje na račun začetka sezone...
Dober nakup želim...
Pa zavedaj se , da bodo čez dva meseca cene čolnov v Italiji malenkost višje na račun začetka sezone...
Dober nakup želim...
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 275
- Pridružen: Pe Maj 16, 2014 13:22
Re: Saver 650 vs Italmar 22
Saj to ker nisem...zato se malo potrebujem koristnih informacij oz. nasvetov. Pac ta dva sta v igri, drugih ne gledam vec. Tako sem se odlocil, ze kar nekaj casa nazaj.
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 275
- Pridružen: Pe Maj 16, 2014 13:22
Re: Saver 650 vs Italmar 22
Je že kdo pripeljal čoln iz Sicilije?? Malo me skrbi, ni ravno izza ovinka Mal se mi tudi zdi nizka cena...itak bi motor poskušal prodati in potem kupil 150. Jutri pokličem in bom videl, kaj pravi možakar. Sam bo verjetno problem, ker znam samo ANG.
https://www.subito.it/nautica/italmar-2 ... 697763.htm
https://www.subito.it/nautica/italmar-2 ... 697763.htm
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 275
- Pridružen: Pe Maj 16, 2014 13:22
Re: Saver 650 vs Italmar 22
Še nekaj...vem, da je bilo veliko pisanega in sem...vsaj mislim vse prebral glede registracije v SLO ali HR. Od vseh teh postov, ki sem jih prebiral je toliko informacij, ki so včasih nasprotujoče oz. postopek je zapisan tako, nato tako... prosim, če kdo točno ve kakšen je postopek po alinejah in po vrstnem redu, kaj vse potrebujem, da potem registriram plovilo tukaj pri nas, nekaj pa razmišljam, da bi ga celo na HR. To se pravi od nakupa (kaj vse potrebujem v Italji), pa vse do registracije.
Postopek za SLO:
-
-
-
Postopek za HR:
-
-
-
-
Hvala vsem za 10 minut časa, ki bo tole vedel in napisal postopek. Če se srečamo na Krku pa pivo....
Postopek za SLO:
-
-
-
Postopek za HR:
-
-
-
-
Hvala vsem za 10 minut časa, ki bo tole vedel in napisal postopek. Če se srečamo na Krku pa pivo....
Re: Saver 650 vs Italmar 22
darkojakob napisal/-a:Še nekaj...vem, da je bilo veliko pisanega in sem...vsaj mislim vse prebral glede registracije v SLO ali HR. Od vseh teh postov, ki sem jih prebiral je toliko informacij, ki so včasih nasprotujoče oz. postopek je zapisan tako, nato tako... prosim, če kdo točno ve kakšen je postopek po alinejah in po vrstnem redu, kaj vse potrebujem, da potem registriram plovilo tukaj pri nas, nekaj pa razmišljam, da bi ga celo na HR. To se pravi od nakupa (kaj vse potrebujem v Italji), pa vse do registracije.
Postopek za SLO:
-
-
-
Postopek za HR:
-
-
-
-
Hvala vsem za 10 minut časa, ki bo tole vedel in napisal postopek. Če se srečamo na Krku pa pivo....
Ravno zaradi obilice starih in občasno nasprotujočih si informacij je najbolje in verjetno tudi najlažje poklicati na Upravo za pomorstvo, kje boš dobil 100% točne informacije...
Po mojih izkušnjah so najbolj prijazni v Izoli:
Izpostava Izola
Veliki trg 12
6310 Izola
telefon: 05 6632 150/151/158
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 275
- Pridružen: Pe Maj 16, 2014 13:22
Re: Saver 650 vs Italmar 22
Hvala...očitno bom moral oz. ni nobenega, ki bi jasno vedel kaj in kako. Škoda.
Re: Saver 650 vs Italmar 22
darkojakob napisal/-a:Hvala...očitno bom moral oz. ni nobenega, ki bi jasno vedel kaj in kako. Škoda.
Zakaj pa škoda? Tudi če bi ti kdo na forumu "jasno in točno" zapisal, kaj naj bi naredil, ne bi mogel biti 100% siguren, da je to prav. Ko pa ti bo nekdo, ki je zaposlen na Upravi povedal, da moraš narediti to, to in to, pa boš lahko 100%, da je to prav in boš tako najhitreje prišel do najzanesljivejših informacij.
Večkrat mi ne gre v račun, ko nekdo na forumu sprašuje, če mu lahko kdo razloži postopek za "ta in ta primer". Če malo prebereš stare objave, vidiš, da se velikokrat ob takšnih vprašanjih člani skregajo, ker eni trdijo tako, drugi spet drugače...
Najlažja, najhitrejša in najzanesljivejša pot je klic ali email na ustanovo, kjer boš urejal postopek. Poveš oz. napišeš, kaj te zanima, dobiš odgovor, potem pa narediš po navodilih, brez komplikacij, težav, manjkajočih dokumentov, presenečenj...
Vprašanja v stilu "jutri bom kupil čoln in me zanima, katere dokumente moram imeti, da ga bom lahko registriral v SLO" se mi zdijo skoraj malo neumna. Kot bi soseda, ki je avtomehanik, spraševal, katere dokumente rabiš, da boš lahko odkupil 10 m2 makadama pred blokom in si tam uredil svoje parkirišče. Sosed bo ugibal, prave podatke pa ti bo dal zaposleni na občinski upravi...
Pa da ne bo kdo rekel, da pametujem, bom prilepil še "dokaz", da je to sigurno najlažja in najenostavnejša pot. Na starem gumenjaku sem prodal motor in kupil novega, poklical na upravo in vprašal, kako narediti, da mi ne bo treba priti osebno v Izolo, in da bom vse uredil z enim postopkom (izbris starega motorja in vpis novega). Odgovor sem dobil v roku 15-20 minut na email! Bolj enostavno ne more biti!
Pozdravljeni,
kot dogovorjeno po telefonu vam v PDF priponkah pošiljam Vlogo za spremembo lastništva čolna z motorjem in Vlogo za izbris/vpis motorja (pri izbrisu motorja označite kot razlog - prodaja).
Poleg izpolnjenih in podpisanih vlog nam posredujte še:
- fotokopijo osebnega dokumenta (osebna izkaznica ali pasaport)
- original Vpisni list za čoln
- overjeno kupoprodajno pogodbo za čoln in motor
- overjeno kupoprodajno pogodbo za kupljen motor - ki ga boste vpisali na čoln namesto SUZUKI-ja
- originalno dokumentacijo o kupljenemu motorju (zbirka listin s katere je razvidno s katerega čolna je bil izbrisan motor in kdo je bil zadnji lastnik)
- originalno polico o obveznem zavarovanju za plovila (na polici mora biti vpisan novi/kupljen motor)
- denar za takse = 35,36 EUR
Dokumente in denar za takse lahko pošljete na naš naslov z vrednostnim pismom, oziroma lahko tudi dokumentacijo s priporočenim pismom in denar za takse s poštno nakaznico.
Naslov:
Uprava RS za pomorstvo
Izpostava Izola
Veliki trg 12
6310 Izola
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov