Byliner 2052 capri

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

thedewil
Kapitan fregate
Prispevkov: 112
Pridružen: Ne Dec 18, 2016 21:22

Byliner 2052 capri

OdgovorNapisal/-a thedewil » Pe Apr 27, 2018 16:20

Pozdravljeni

Zanima me če lahko kdo poda kake informacije o plovnosti omenjenega čolna ...valovi.ker lansko leto sem imel veliko problemov s tem.coln je bil samo 4.6m in precej lahek zadaj pa 115hp
In pa če kdo mogoče pozna to plovilo
Konkretno se gre za čoln na sp linku.

Hvala za kakrsnokoli informacijo

Lp

https://www.mornar.net/view/ad.asp?id=256933
Uporabniški avatar
goahead
Admiral
Prispevkov: 1488
Pridružen: Če Apr 08, 2010 22:53

Re: Byliner 2052 capri

OdgovorNapisal/-a goahead » Pe Apr 27, 2018 21:54

Meni je odgovarjal.....
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4309
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

Re: Byliner 2052 capri

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » So Apr 28, 2018 08:23

Bay.2052 se dobro pelje v val, ima oster prednji del in tudi strmo celo kobilico, skratka glisersko dno.Imaš jih z motorjem 4.3L in LX, L-190 in LX 205KM.Oba motorja se razlikujeta le po uplinjaču L-dva grla, LX štiri grla(sesalna).Na tem čolnu me moti le strma paluba, ki je dvignjena zaradi kabine v podpalubju in je skoraj neuporanba za sončenje in nevarna za otroke(hoja po njej).Drugače pa kar čvrst in kompakten čoln.
mašinfirer
Uporabniški avatar
goahead
Admiral
Prispevkov: 1488
Pridružen: Če Apr 08, 2010 22:53

Re: Byliner 2052 capri

OdgovorNapisal/-a goahead » So Apr 28, 2018 21:42

Tocno to kar ti je Habibi napisal.... Super se pelje edino gobec ima precej nizek in rad sili v val. Drugace je pa coln super. Pred leti sem ga imel, vmes jih kar nekaj zamenjal, zdaj pa si lastim njegovega sportnega brata 2051ss. Oba poganja 4.3 LX. Motor je nalasc za ta coln. 3.0 ni za ta coln.
thedewil
Kapitan fregate
Prispevkov: 112
Pridružen: Ne Dec 18, 2016 21:22

Re: Byliner 2052 capri

OdgovorNapisal/-a thedewil » So Apr 28, 2018 22:01

Lp
Najlepse bi se zahvalil za odgovore.
Zal se nisem odlocil za nakup tega colna na linku ker m je prevec stvari zmotilo...res pa je da ni nov.
Niti laufal ni ob prihodu

Imam ogledanega podobnega z 5.0 motorjem v8 ki je v boljsem stanju in tudi motor lepo laufa ocuvan in ima. obcutek postenosti od prodajalca.

Ce se odlocim prilimam slikco;))

Hvala za pomoč

Lp
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4309
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

Re: Byliner 2052 capri

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Ne Apr 29, 2018 10:31

Ja, s 5.0 so bili ponavadi že malo večji 23 fit ali več.Tudi izpušni kolektorja in rizerja sta zelo ugona med 800-900€ komplet za motor.
mašinfirer
Uporabniški avatar
OGORAZD
Kapitan
Prispevkov: 201
Pridružen: Sr Maj 11, 2011 14:56
Kraj: Brezovica pri LJ

Re: Byliner 2052 capri

OdgovorNapisal/-a OGORAZD » Po Apr 30, 2018 23:11

Zdravo, ga imam tudi jaz 5.0, ker nas je vecina gor po 6 komadov (velka familija) je tale motor prava stvar
thedewil
Kapitan fregate
Prispevkov: 112
Pridružen: Ne Dec 18, 2016 21:22

Re: Byliner 2052 capri

OdgovorNapisal/-a thedewil » Sr Maj 02, 2018 06:10

Hvala za zanimive informacije
Mi zna kdo povedati kaki simptomi so da so kolektorji zanic med samo voz jo?..oz kako preprecit katastrofo motorja razen z menjavo le teh pred morjem.
Ogledani coln pravi lastnik da so se za dve leti.ampak to je tako pac.
Motor pa izgleda uzdrzvan;)
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4309
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

Re: Byliner 2052 capri

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Sr Maj 02, 2018 09:25

S kolektorji in rizerji je tako, verjeti ali ne lastniku kdaj je bilo menjano in če ti lahko vsaj z računom potrdi, kdaj je bilo menjano, je uredu.Je pa tako, kolektor lahko zdrži zelo dolgo, če je bil v dobi zimovanja motor napolnjen z antifrizom.Kajti v motorju naj bi bila vedno voda, čim je blok (motor)suh, hitro rjavi in to je zelo slabo.Rizer je pa itak potrošnji material, menjat ga je treba na 5, ali njkasneje 7let.Če pa se hočeš sam prepričat, je najbolje sneti rizer, da se vidijo debeljina stene na tesnenju, kjer pride tesnilo.Tu se stene najprej stanšajo(zližejo).Ko snameš rizer in odstraniš tesnilo, vzameš manjše kladivo in obtolčeš robove kolektorja in rizerja kjer je pretok vode in če kolektor -rizer star, bo ob tolčenju pričela odpadat rja, tako se ti bo prikazalo koliko je še dejansko prave kovine, kjer je tesnenje.Če je te le še kake 2-3mm, menjaj.Rizer pa tudi že vidiš kak je na izpuhu, tam je itak rjav, poglej pa tudi da na izpuhu kjer se izliva voda, da niso zamašene luknje pretoka vode.Tam se rada nabere vsa rja, ki se lušči v motorju in maši izliv vode v izpuh.
mašinfirer

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov