Olje za Hodno 4T 2,3 oznake olja API-SF/SG SAE 10W-30

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro

Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8681
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: Olje za Hodno 4T 2,3 oznake olja API-SF/SG SAE 10W-30

OdgovorNapisal/-a admin » Sr Avg 08, 2018 13:14

Pa ne nalivat navaden hypoidol v peto!!! To ni za tja fantje. Seveda je olje v osnovi enako, tudi mazalo bo enako, vendar pa hypoidol 90 nima dodatkov za vodo, ki pa v peto lahko hitro zaide! In takrat, ko se to zgodi, bo sranje! Sicer na tejle Hondici je vseeno tudi če bučno olje notri naliješ, če ga boš na bei-bootu uporabljal, me pa razpizdi, ko sem pred leti iz kake noge na mercu spustil hypoidol! Takega mehanika/serviserja bi jaz za jajca obesil!

Na splošno pa zakaj komplicirat pri oljih, tako ali tako so cene podobne ali kupiš original markirano olje ali pa nek Castrol za avtomobilsko industrijo in potem ugotavljat ali je pravi ali ne???
V te male motorje gre par decilitrov olja, kupiš liter in imaš za 2 sezoni ziher. Za v peto kupiš original tubo, ker predvidevam da nimaš ravno črpalke potrebne za to. Vse omenjeno dobiš v katerikoli navtični trgovini ali marine servisu! Če je znamka druga, nima veze, ker je itak vse isti šmorn.
Uporabniški avatar
Wisdom
Kontraadmiral
Prispevkov: 315
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

Re: Olje za Hodno 4T 2,3 oznake olja API-SF/SG SAE 10W-30

OdgovorNapisal/-a Wisdom » Sr Avg 08, 2018 13:44

Hoj!

Več ali manj imajo vsa novejša olja za menjalnike dodatke proti koroziji, penjenju in za zaščito tesnil. Olja API GL 5 prav gotovo. Le cena med t.i. Marine in Avtomotive je različna.
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2955
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Olje za Hodno 4T 2,3 oznake olja API-SF/SG SAE 10W-30

OdgovorNapisal/-a AEgir » Sr Avg 08, 2018 15:39

Za v tohatsu je predpisano navadno hipoidno olje. Glede na to, da so znani kot proizvajalci motorjev z najmanj vpoklici med vsemi, očitno ni problem v tem, da bi bilo olje napačno.

Mimogrede, nekaj kapljic olja vsako olje prenese, če pa veliko vode pride not pa ga ni dodatka, ki bi vodo spravil ven ali pa jo onemogočil v njenj nameri, da zjebe zobnike.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8681
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: Olje za Hodno 4T 2,3 oznake olja API-SF/SG SAE 10W-30

OdgovorNapisal/-a admin » Če Avg 09, 2018 21:20

Seveda navaden hypoidol ni napačen, samo kot sem rekel dodatki so lahko ključni, ko pride zraven nekaj vode. Marine olja bodo še vedno solidno mazala sistem, hypoidol bo odpovedal! Prevečkrat sem to videl pred leti!

Poskusite nalivat v Mercruiser Bravo nogo hypoidol pa da vas vidim junake! Pa ne Bravo nogo na 4.3 motorju, Bravo na 5.7 in več, ali pa v Bravo X na kakem dizlu... Že pregrevanje menjalnika (ta je v zgornjem delu noge) je problem, le ta ima pri nekaterih preko 100 C, se lepo vidi, ko glisiraš, greš na platformo in pogledaš kako v trenutku zavre kapljica vode na nogi! Ja ne verjamete, poglejte na kakem 496 MAG z Bravo nogo. :wink:
Veliko jih montira tudi dodatne hladilnike, ki nogo oblivajo z vodo med glisiranjem in zadeva postane bistveno bolj vzdržljiva.

In če stopiš na Jucco in kupiš Quicksilver High Performance Gear Lube, ki to prenese, liter stane manj kot 20 EUR in v moped do 6 KM ga gre toliko, da ga imaš za 10 let... Je problem 2 EUR za servis pete na leto in je ful bolje dati notri olje, ki stane samo 0,50 EUR na leto?
Uporabniški avatar
Wisdom
Kontraadmiral
Prispevkov: 315
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

Re: Olje za Hodno 4T 2,3 oznake olja API-SF/SG SAE 10W-30

OdgovorNapisal/-a Wisdom » Če Avg 09, 2018 23:09

Pregrevanje menjalnika kaže na konstrukcijsko napako ali pa na izbiro napačnih maziv, kajti, če je na ohišju 100°C, je v notranjosti še mnogo več. Jaz se držim SAE, API in MIL standardov, ki jih večina proizvajalcev olj itak upošteva.
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 2955
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Olje za Hodno 4T 2,3 oznake olja API-SF/SG SAE 10W-30

OdgovorNapisal/-a AEgir » Pe Avg 10, 2018 11:00

Tle se js ne strinjam najbolje. Ampak tudi za tiste, ki mislijo da pa mora biti marine se najde kaj od klasičnih proizvajalcev. https://products.liqui-moly.com/marine- ... -90-6.html
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8681
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: Olje za Hodno 4T 2,3 oznake olja API-SF/SG SAE 10W-30

OdgovorNapisal/-a admin » Po Avg 13, 2018 13:14

Wisdom napisal/-a:Pregrevanje menjalnika kaže na konstrukcijsko napako ali pa na izbiro napačnih maziv, kajti, če je na ohišju 100°C, je v notranjosti še mnogo več. Jaz se držim SAE, API in MIL standardov, ki jih večina proizvajalcev olj itak upošteva.


Bi se strinjal, razlog pa je v tem, da je bilo najprej vse skupaj narejeno za skoraj polovico manjše moči, potem pa so se samo delale dodelave, kot so npr. boljši material zobnikov, zobniki z ravnim ozobjem namesto poševnega zaradi zmanjšanja sil, itd. Ohišje pa je ostajalo bolj ali manj nespremenjeno...

Če se malo spoznaš na gonila, pa se da na prst hitro izračunati koliko kW kinetične energije se pretvori v toploto v zgornjem delu Z-noge. Računaj vsaj 3 konkretne ležaje, 2 semeringa, stožčasti zobniški prenos, faktor mešanja olja (zobniki so popolnoma potopljeni v olju, enako ležaji...) Ko malo zmožiš izkoristke posameznih zadev, je hitro nekaj 10 kW toplote pri motorju z okrog 400 kW moči na vztrajniku! To pa ni simple odvest v okolico, oziroma gre kar dobro, če je oblivano z vodo, kar pa zgornji del Z-noge ni, razen z dodatno vgradnjo hladilnikov (polivalcev-tušev).

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta