primerjava izvenkrmnih motorjev
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 275
- Pridružen: Pe Maj 16, 2014 13:22
Re: primerjava izvenkrmnih motorjev
Pa Mercury tudi....
Re: primerjava izvenkrmnih motorjev
Velikokrat so naše izkušnje iz preteklosti relativno napačna popotnica za v prihodnost oziroma sedanjost!
Če smo recimo imeli nek motor pred 10 leti ni nujno, da je danes ta ista znamka še vedno top ali pa je še vedno recimo najlažja, ima največ navora, itd...
Motorji se menjajo, vsako leto pride pri nekem proizvajalcu nekaj novega, vsako leto so ponavadi lažji, itd... Ne bi rad kopal nazaj v zgodovino, ko smo vsi furali še 2T motorje, vendar če skočiš samo 10 let nazaj, je pod 50 KM vse imelo vplinjač, danes ga nima nihče več. Trenutno smo na meji 15/20 KM, ko se začnejo vplinjači (10 KM kar sem do sedaj videl je v bistvu zaprta 20 kot opcija za velike barke), realna 10-ka pa je še vedno karburator... Čez 5 let verjamem, da bomo imeli tudi 5KM na bie-bootu injection...
V glavnem zasnove motorjev se menjajo, dodaja se elektronika, razvijajo se novi modeli. Konkretno Mercury, ki ste ga omenili je šel v razvoj kompletno novih modelov, vse staro kar so imeli ali pa kar so si sposojali pri drugih, so razvili na novo z nekim namenom! Enako tudi ostali! Trditev, da je 4 ventilska tehnika boljša od 2 ventilske ni ravno na mestu, vse je odvisno od aplikacije! Večja ali manjša prostornina motorja je enako stvar diskusije, večja "skoraj" vedno pomeni večji navor, kar ni slabo, enako pa večja prostornina pomeni tudi večjo maso, kar je na manjših čolnih zagotovo minus...
Kot že rečeno, danes je pri izvenkrmnikih tako, da so vsi v enakem rangu, karkoli kupiš ne moreš falit, vsi so narejeni po enaki tehnologiji 4T motorja, edina izjema je samo Evinrude, ki še vedno forsira močno izpopolnjeno in s kupom elektronike podprto 2T tehnologijo, ki lahko konkurira današnji 4T, zagotavlja potrebne ekološke standardne in se oddolži z nekaj manjšo maso! Definitivno pa tak motor ni manj "kompliciran", kar se rado poudarja v oglasih! Mehansko seveda je precej enostavnejši, vendar so danes mehasnke okvare najmanjši problem! Ponavadi mas "zeza" elektronika, senzorji, ECU, itd...
Če smo recimo imeli nek motor pred 10 leti ni nujno, da je danes ta ista znamka še vedno top ali pa je še vedno recimo najlažja, ima največ navora, itd...
Motorji se menjajo, vsako leto pride pri nekem proizvajalcu nekaj novega, vsako leto so ponavadi lažji, itd... Ne bi rad kopal nazaj v zgodovino, ko smo vsi furali še 2T motorje, vendar če skočiš samo 10 let nazaj, je pod 50 KM vse imelo vplinjač, danes ga nima nihče več. Trenutno smo na meji 15/20 KM, ko se začnejo vplinjači (10 KM kar sem do sedaj videl je v bistvu zaprta 20 kot opcija za velike barke), realna 10-ka pa je še vedno karburator... Čez 5 let verjamem, da bomo imeli tudi 5KM na bie-bootu injection...
V glavnem zasnove motorjev se menjajo, dodaja se elektronika, razvijajo se novi modeli. Konkretno Mercury, ki ste ga omenili je šel v razvoj kompletno novih modelov, vse staro kar so imeli ali pa kar so si sposojali pri drugih, so razvili na novo z nekim namenom! Enako tudi ostali! Trditev, da je 4 ventilska tehnika boljša od 2 ventilske ni ravno na mestu, vse je odvisno od aplikacije! Večja ali manjša prostornina motorja je enako stvar diskusije, večja "skoraj" vedno pomeni večji navor, kar ni slabo, enako pa večja prostornina pomeni tudi večjo maso, kar je na manjših čolnih zagotovo minus...
Kot že rečeno, danes je pri izvenkrmnikih tako, da so vsi v enakem rangu, karkoli kupiš ne moreš falit, vsi so narejeni po enaki tehnologiji 4T motorja, edina izjema je samo Evinrude, ki še vedno forsira močno izpopolnjeno in s kupom elektronike podprto 2T tehnologijo, ki lahko konkurira današnji 4T, zagotavlja potrebne ekološke standardne in se oddolži z nekaj manjšo maso! Definitivno pa tak motor ni manj "kompliciran", kar se rado poudarja v oglasih! Mehansko seveda je precej enostavnejši, vendar so danes mehasnke okvare najmanjši problem! Ponavadi mas "zeza" elektronika, senzorji, ECU, itd...
Re: primerjava izvenkrmnih motorjev
Pri 2t je še veliko več v paci kot samo evinrude. Husqvarna motorne žage že lep čas uporabljajo 2t način imenovan x-torq, ki bo po moje slej ko prej našel pot tudi v manjše izvenkrmnike, Stihl ima celo 2t/4t hibrid neke vrste imenovan 4-mix tako da bo na tem področju še pestro.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: primerjava izvenkrmnih motorjev
AEgir napisal/-a:Pri 2t je še veliko več v paci kot samo evinrude. Husqvarna motorne žage že lep čas uporabljajo 2t način imenovan x-torq, ki bo po moje slej ko prej našel pot tudi v manjše izvenkrmnike, Stihl ima celo 2t/4t hibrid neke vrste imenovan 4-mix tako da bo na tem področju še pestro.
Upam da res pride kaj novega in zanimivega oziroma se preseli iz gozdarskega še v navtični sektor.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov