Bencin ali Dizel
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Bencin ali Dizel
Pozdravljeni morjeplovci.
Ker sem prodal svoje plovilo saj veste vedno je meter premalo si ogledujem drugo.
in sem v dilemi ali bencin mercruiser ( cenejše vzdrževanje kot volvo penta ) ali dizel.
Iščem namreč cruiser - ja 24 ali 25 ko , glavno je da ima dve spalnici in ločen wc.
Zanima me če mogoče kateri od vas je imel oziroma ima dizla in ali je res da ima cca 10 l/h manjšo porabo kot bencinar .
Kaj pa stroški vzdrževanja ?
hvala za odgovore.
l.p.
Ker sem prodal svoje plovilo saj veste vedno je meter premalo si ogledujem drugo.
in sem v dilemi ali bencin mercruiser ( cenejše vzdrževanje kot volvo penta ) ali dizel.
Iščem namreč cruiser - ja 24 ali 25 ko , glavno je da ima dve spalnici in ločen wc.
Zanima me če mogoče kateri od vas je imel oziroma ima dizla in ali je res da ima cca 10 l/h manjšo porabo kot bencinar .
Kaj pa stroški vzdrževanja ?
hvala za odgovore.
l.p.
Re: Bencin ali Dizel
Bencinar...z dizlom te ne boji spustili v center mesta
- theDamjan
- Admiral
- Prispevkov: 959
- Pridružen: Ne Mar 01, 2015 19:42
- Kraj: Trebnje - Novi Vinodolski - Jadransko morje
- Kontakt:
Re: Bencin ali Dizel
Disel ima manjšo porabo. Ko kaj crkne je vse dosti dosti dražje. In če boš naredil 1000 milj na sezono, bo razlika v eur še vedno majhna v primerjavi z "navtičnim stroškom" sezone.
-----------------
***Naj bo vsak dan najlepši!
***Naj bo vsak dan najlepši!
Re: Bencin ali Dizel
Dizl je TURBO!!!
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Bencin ali Dizel
Po vašem mnenju kolikšna je razlika med porabo dizla in bencina pri barki 2,5t in 7 m1?
Ne morem se odločit kaj in kako
Ne morem se odločit kaj in kako
- theDamjan
- Admiral
- Prispevkov: 959
- Pridružen: Ne Mar 01, 2015 19:42
- Kraj: Trebnje - Novi Vinodolski - Jadransko morje
- Kontakt:
Re: Bencin ali Dizel
Če je poraba faktor, potem raje takoj nehaj z navtiko... dogovora ni, ker na takšno vprašanje tudi pri avtu ni mogoče odgovoriti.
-----------------
***Naj bo vsak dan najlepši!
***Naj bo vsak dan najlepši!
Re: Bencin ali Dizel
seveda je poraba faktor.
vsak ima zgornje meje.
zanima me samo glede na vzdrževanje in porabo ali se splača imet dizla ali ne pri taki velikosti čolna in normalno cca 100 urami na sezono.Ali je potem koliko se privarčuje pri dizlu gre vse za dražje dele in vzdrževanje?ker če so stroški potem približno enaki konec sezone potem nima smisla gledat dizla.
vsak ima zgornje meje.
zanima me samo glede na vzdrževanje in porabo ali se splača imet dizla ali ne pri taki velikosti čolna in normalno cca 100 urami na sezono.Ali je potem koliko se privarčuje pri dizlu gre vse za dražje dele in vzdrževanje?ker če so stroški potem približno enaki konec sezone potem nima smisla gledat dizla.
- theDamjan
- Admiral
- Prispevkov: 959
- Pridružen: Ne Mar 01, 2015 19:42
- Kraj: Trebnje - Novi Vinodolski - Jadransko morje
- Kontakt:
Re: Bencin ali Dizel
Lahko ti povem za Salpa Laver 32 točno.
Z 2xKAD32 je poraba pri 23KN 32litrov, poraba sezone pa 21litrov. 2x mercruiser 5.0 pa 50., sezonska pa 30.
Nova turbina je 1000eur, generalna pa okoli 8.000. Za dizla. Če kupuješ novo, pa spet nima veze, ker če imaš vsaj 70 za barko, boš imel še 1000 za gorivo.
100ur takšne plovbe ne boš naredil, razen če se boš 3 mesece vozil v eno. Lani sem naredil 1300milj, pa sem bil 2 meseca na vodi v kosu.
Kakorkoli računaš, razlike je lahko za max 300eur sezonsko...na gorivu. Toliko pa je lahko razlike tudi če izbereš drugačen diesel ali bencin motor.
Z 2xKAD32 je poraba pri 23KN 32litrov, poraba sezone pa 21litrov. 2x mercruiser 5.0 pa 50., sezonska pa 30.
Nova turbina je 1000eur, generalna pa okoli 8.000. Za dizla. Če kupuješ novo, pa spet nima veze, ker če imaš vsaj 70 za barko, boš imel še 1000 za gorivo.
100ur takšne plovbe ne boš naredil, razen če se boš 3 mesece vozil v eno. Lani sem naredil 1300milj, pa sem bil 2 meseca na vodi v kosu.
Kakorkoli računaš, razlike je lahko za max 300eur sezonsko...na gorivu. Toliko pa je lahko razlike tudi če izbereš drugačen diesel ali bencin motor.
-----------------
***Naj bo vsak dan najlepši!
***Naj bo vsak dan najlepši!
Re: Bencin ali Dizel
Teo77 napisal/-a:seveda je poraba faktor.
vsak ima zgornje meje.
zanima me samo glede na vzdrževanje in porabo ali se splača imet dizla ali ne pri taki velikosti čolna in normalno cca 100 urami na sezono.Ali je potem koliko se privarčuje pri dizlu gre vse za dražje dele in vzdrževanje?ker če so stroški potem približno enaki konec sezone potem nima smisla gledat dizla.
Mislim,da si si tu že sam dobro odgovoril,sicer pa boš na tej dolžini tako zelo težko našel dizla.
Moje mnenje je,da se dizel za barke do 10m ne izplača.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5108
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Bencin ali Dizel
vili napisal/-a:Moje mnenje je,da se dizel za barke do 10m ne izplača.
V kolikor gre za (pol)deplasmansko se vsekakor splača dizel.
- theDamjan
- Admiral
- Prispevkov: 959
- Pridružen: Ne Mar 01, 2015 19:42
- Kraj: Trebnje - Novi Vinodolski - Jadransko morje
- Kontakt:
Re: Bencin ali Dizel
Če z bencinarjem pluješ 5 vozlov, tudi ne pije dosti, tako da na koncu spet realno ni ogromnih razlik. Sploh ne pri 7ih metrih.
-----------------
***Naj bo vsak dan najlepši!
***Naj bo vsak dan najlepši!
Re: Bencin ali Dizel
....imajo pa kar redke jadrnice bencinske motorje notri,a ne...
Re: Bencin ali Dizel
Nekaj takega...adijo... dizel je za zgodovino.
Re: Bencin ali Dizel
Gliser
Do 3 tone bencin, od 3-5 ton je lahko oboje, nad 5 ton diesel
S tem da mora biti bencin blizu največje dopustne moči.
Primeri, vedno glisiranje, hitrosti 22 - 25 vozlov
Cuddy 6m, teža na vodi 1,6 tone - poraba bencina 1,2 l/miljo
Cuddy 7 m, teža na vodi 2,2 tone - poraba bencina 1,4 l/miljo
Daycruiser 7,5 m, teža na vodi 3.0 tone - poraba bencina 2,2 - 2,3 l/miljo
Cruiser 11 m, teža na vodi 7,8 tone - poraba diesla 2,5 k/miljo
Do 3 tone bencin, od 3-5 ton je lahko oboje, nad 5 ton diesel
S tem da mora biti bencin blizu največje dopustne moči.
Primeri, vedno glisiranje, hitrosti 22 - 25 vozlov
Cuddy 6m, teža na vodi 1,6 tone - poraba bencina 1,2 l/miljo
Cuddy 7 m, teža na vodi 2,2 tone - poraba bencina 1,4 l/miljo
Daycruiser 7,5 m, teža na vodi 3.0 tone - poraba bencina 2,2 - 2,3 l/miljo
Cruiser 11 m, teža na vodi 7,8 tone - poraba diesla 2,5 k/miljo
https://vodovod-rh.si/
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 252
- Pridružen: Ne Nov 25, 2012 11:54
- Kraj: Hraše Medvode-Bunarina Pula
Re: Bencin ali Dizel
Pozdravljeni,
povem samo moje osebno mnenje, jaz sem imel do 6/2018, Sea Ray 275 Sundanser, 1x motor Volvo KAD 300-dizel, če bi še 1x šel na to velikost barke bi še vedno kupil dizel. Moja poraba med 120-150 h/letno ni presegla povprečja 20L/h. Vozil se nisem nikoli počasi-razen tam kjer ne smeš glisirati, ampak 21-22NM/h. Kar se tiče servisa mislim, da ni kakšne bistvene razlike o stroških, ker filtri in olje mislim, da je za oba motorje podobna cena. Mene so deli za mojega za redni letni servis (cink anode, olje motor in peta, zračni, separator, oljni in naftni filter) prišli do 300,0 €. Je pa prednost pri dizlu, da je izmenjevalec toplote in antifriz in ni izpušnih kolektorjev kar pri bencincu so in jih menjaš vsaj na 5 let in kar velik strošek. Je pa potrebno malo paziti kakšen dizel motor ima barka ker nekateri so podhranjeni iz izvirajo iz avto industrije, se pregrevajo itd. Po informacijah z lastniki, ki sem govoril z njimi in serviserji ne priporočajo dizla Mercruiser 1,7D in Volvo D3.
povem samo moje osebno mnenje, jaz sem imel do 6/2018, Sea Ray 275 Sundanser, 1x motor Volvo KAD 300-dizel, če bi še 1x šel na to velikost barke bi še vedno kupil dizel. Moja poraba med 120-150 h/letno ni presegla povprečja 20L/h. Vozil se nisem nikoli počasi-razen tam kjer ne smeš glisirati, ampak 21-22NM/h. Kar se tiče servisa mislim, da ni kakšne bistvene razlike o stroških, ker filtri in olje mislim, da je za oba motorje podobna cena. Mene so deli za mojega za redni letni servis (cink anode, olje motor in peta, zračni, separator, oljni in naftni filter) prišli do 300,0 €. Je pa prednost pri dizlu, da je izmenjevalec toplote in antifriz in ni izpušnih kolektorjev kar pri bencincu so in jih menjaš vsaj na 5 let in kar velik strošek. Je pa potrebno malo paziti kakšen dizel motor ima barka ker nekateri so podhranjeni iz izvirajo iz avto industrije, se pregrevajo itd. Po informacijah z lastniki, ki sem govoril z njimi in serviserji ne priporočajo dizla Mercruiser 1,7D in Volvo D3.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov