Gumenjak Vs Plastika

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

Uporabniški avatar
Wisdom
Viceadmiral
Prispevkov: 542
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a Wisdom » So Apr 20, 2019 13:12

Habibi VII,

se pridružujem tvojemu mnenju.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » So Apr 20, 2019 13:52

Lepo napisano habibi. Je pa res da je tema zelo aktivna in obsežna. Diskusija se razvija iz ure v uro pa četudi ne ravno u pravo smer :mrgreen:
Uporabniški avatar
Roberth1
Admiral
Prispevkov: 2042
Pridružen: Po Avg 15, 2011 20:32
Kraj: Kranj - Vraniči - Červar

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a Roberth1 » So Apr 20, 2019 14:07

Sicer je lepo, da se drži neko “življenje” na forumu. Po drugi strani pa bi bilo fajn, da ne gremo tako daleč, da bo ene ruta za plastičerje, druga pa za hypolon/PVC fanatike.

Torej, vsak ima svoje pluse in svoje minuse. Tako je pravih bark ravno toliko, kolikor je različnih potreb!

Enim je navtika način ribarjenja, drugim potovanja, tretjim način počitnikovanja, četrtim izkazovanja statusa,.....

Tako je fajn razumet, da ne more biti ena vrsta optimalne barke....

Ja, življenje je povsem enostavno, dokler si s svojim zadovoljen in razumeš, da ima kdo drugačne potrebe in pričakovanja. Ti so v tej temi v glavnem v tihi opoziciji. Potem pa imamo “misijonarje” ki širijo edino resnico.

Domnevam, da bo tema malček “ugasnila” tako se lahko to energijo uporabi v temi Ruta 2019!?
https://vodovod-rh.si/
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3950
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a kasaudio » So Apr 20, 2019 14:13

@Habibi, tudi jaz se popolnoma strinjam da je debata vsaj na tak način nesmiselna. Na kocu se res potopi vse, tudi umrli bomo.... Vsak tudi sam ve kaj mu paše in plovilo je nekakšen odraz človeka, če navtiko gledaš in delaš s srcem.

Občutek sem dobil, da je celotna tema malo provokativno nastavljena in če je res, smo dobili realno sliko.

Določeni se pač agresivno obnašajo, hočejo doseči svoj prav, po principu da bodo utišali ostale. To je nič drugega kot kraja foruma, ki je menda namenjen vsem. Lahko bi najdu nebroj tem, ko funkcionirajo popolnoma enako, pa gre debata o čisto drugih stvareh.

Meni se samo zdi neumno, da me nekdo na tak način skuša utišat in se tu oglašam zgolj iz principa, kljub veliki količini kreativnega dela, ki mora do roka bit opravljeno.

Najbolj enostavna rešitev za te o katerih pišem je, da ustanovijo svoj forum ali fan klub in tam kraljujejo kolikor jim paše.

Na forum sem včlanjen že kar nekaj časa, ves čas furam gumico, bilo je nekaj podobnih debat že v teh letih pa smo brez težav zvozili in bili sposobni sprejet drugo mnenje.
Nazadnje spremenil kasaudio, dne So Apr 20, 2019 14:44, skupaj popravljeno 3 krat.
Xilinx Vivado HLx trainee
m1ha
Kontraadmiral
Prispevkov: 315
Pridružen: Pe Nov 18, 2011 12:40
Kraj: Postojna

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a m1ha » So Apr 20, 2019 14:24

Jaz vidim stvar tako, da večini nam je navtika hobi in veselje, enim plastika enim tuba. Dejstvo pa je da vsaj večina nas hoče imet med dopustom dopust ne pa šraufanje oldtimerjev in si pač v okviru zmožbosti pribano to privoščit.
Enim so pa všeč oldtimerji in prav je tako, samo ne probat vse ostale prepričat da je to najboljše, ker če imaš majhne otroke pol se ne voziš (vsaj jaz ne) na oldtimerjih, lahko jih imaš ampak za drugačne namene. Smešno mi je pa delat neke teorije na maestralih in kličkih. Kakor koli smo leta 2019...
mikele
Viceadmiral
Prispevkov: 409
Pridružen: Ne Sep 18, 2016 16:40

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a mikele » So Apr 20, 2019 16:51

habibi Vll napisal/-a:Današnji gumenjaki, se mi zdi, da so gumi tube bolj za okras, kot pa da delajo gumenjaka.Če gledaš tele malo večje gumenjake, mi guma deluje bolj kot bokoščitnica, ker se itak pelje po plastiki.Je pa vsak čoln potopljiv, če gumi popustijo gume, ga že teža motorja potegne dol, če plastika faše luknjo ali popustijo kake manšete na pogonou, adijo.Ta debata ne vodi nikoli h koncu, ker pregovor pravi, vsaki cigo svojga konja hvali.Tako je in bo tudi ostalo.Vsi pa smo zadovoljni s tistim kar imamo.Zdej samo še manjka, da bodo podmornice oblečene v gumo, da se ne potopijo. :wink:

Rib s spuščeno tubo ne potone (del “atesta”), niti s prebito plastiko ne potone. Tuba nikdar ni bokobran, če se ti zdi, da je, je pa zelo drag. Pri profi čolnih je nepogrešljiv del varnosti ( čoln je stabilen, hiter, okreten in kos najtežjim razmeram na vodi).
Gre za segment plovil, ki gre tako kot vse ostalo naprej in se bo obdržal, tako kot se bodo trdači.
Sicer pa imaš prav - vsak po svoje.
Sam jemljem forum bolj za izmenjavo koristnih informacij, ne pa kot sredstvo za bildanje ega in zdravljenje kompleksov. Več kot nas bo tako mislečih lepše bodo tekle teme.
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3287
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a MareC » So Apr 20, 2019 17:17

mikele napisal/-a:
habibi Vll napisal/-a:Današnji gumenjaki, se mi zdi, da so gumi tube bolj za okras, kot pa da delajo gumenjaka.Če gledaš tele malo večje gumenjake, mi guma deluje bolj kot bokoščitnica, ker se itak pelje po plastiki.Je pa vsak čoln potopljiv, če gumi popustijo gume, ga že teža motorja potegne dol, če plastika faše luknjo ali popustijo kake manšete na pogonou, adijo.Ta debata ne vodi nikoli h koncu, ker pregovor pravi, vsaki cigo svojga konja hvali.Tako je in bo tudi ostalo.Vsi pa smo zadovoljni s tistim kar imamo.Zdej samo še manjka, da bodo podmornice oblečene v gumo, da se ne potopijo. :wink:

Rib s spuščeno tubo ne potone (del “atesta”), niti s prebito plastiko ne potone. Tuba nikdar ni bokobran, če se ti zdi, da je, je pa zelo drag. Pri profi čolnih je nepogrešljiv del varnosti ( čoln je stabilen, hiter, okreten in kos najtežjim razmeram na vodi).
Gre za segment plovil, ki gre tako kot vse ostalo naprej in se bo obdržal, tako kot se bodo trdači.
Sicer pa imaš prav - vsak po svoje.
Sam jemljem forum bolj za izmenjavo koristnih informacij, ne pa kot sredstvo za bildanje ega in zdravljenje kompleksov. Več kot nas bo tako mislečih lepše bodo tekle teme.


če vam povem kako zgleda A-test oz CE prufung za gumenjaka pri GL(Germanischer Lloyd) v SLO pri g.Starešiniču, gumenjak mora pluti, če ima tri od petih komor preluknjane, na čolnu dolžine 5,5m se je 14 ljudi postavilo na bok in se je merila višina do vode, če tega ne prestane ne dobi CE, obremenili smo 5,5m gumenjak s 16 osebami in je moral pluti, dvignili smo ga z dvigalom in ga spustili iz višine 7 metrov na vodno gladino, toliko v vednost kaj pomeni CE certifikat za gumenjaka, seveda poleg vseh statičnih in hidrodinamičnih izračunov
mikele
Viceadmiral
Prispevkov: 409
Pridružen: Ne Sep 18, 2016 16:40

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a mikele » So Apr 20, 2019 17:39

MareC napisal/-a:
mikele napisal/-a:
habibi Vll napisal/-a:Današnji gumenjaki, se mi zdi, da so gumi tube bolj za okras, kot pa da delajo gumenjaka.Če gledaš tele malo večje gumenjake, mi guma deluje bolj kot bokoščitnica, ker se itak pelje po plastiki.Je pa vsak čoln potopljiv, če gumi popustijo gume, ga že teža motorja potegne dol, če plastika faše luknjo ali popustijo kake manšete na pogonou, adijo.Ta debata ne vodi nikoli h koncu, ker pregovor pravi, vsaki cigo svojga konja hvali.Tako je in bo tudi ostalo.Vsi pa smo zadovoljni s tistim kar imamo.Zdej samo še manjka, da bodo podmornice oblečene v gumo, da se ne potopijo. :wink:

Rib s spuščeno tubo ne potone (del “atesta”), niti s prebito plastiko ne potone. Tuba nikdar ni bokobran, če se ti zdi, da je, je pa zelo drag. Pri profi čolnih je nepogrešljiv del varnosti ( čoln je stabilen, hiter, okreten in kos najtežjim razmeram na vodi).
Gre za segment plovil, ki gre tako kot vse ostalo naprej in se bo obdržal, tako kot se bodo trdači.
Sicer pa imaš prav - vsak po svoje.
Sam jemljem forum bolj za izmenjavo koristnih informacij, ne pa kot sredstvo za bildanje ega in zdravljenje kompleksov. Več kot nas bo tako mislečih lepše bodo tekle teme.


če vam povem kako zgleda A-test oz CE prufung za gumenjaka pri GL(Germanischer Lloyd) v SLO pri g.Starešiniču, gumenjak mora pluti, če ima tri od petih komor preluknjane, na čolnu dolžine 5,5m se je 14 ljudi postavilo na bok in se je merila višina do vode, če tega ne prestane ne dobi CE, obremenili smo 5,5m gumenjak s 16 osebami in je moral pluti, dvignili smo ga z dvigalom in ga spustili iz višine 7 metrov na vodno gladino, toliko v vednost kaj pomeni CE certifikat za gumenjaka, seveda poleg vseh statičnih in hidrodinamičnih izračunov

S tvoje strani bi bilo lahko več, tako kot je ta, zanimivih postov.
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3287
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a MareC » So Apr 20, 2019 17:42

mikele napisal/-a:
MareC napisal/-a:
mikele napisal/-a:Rib s spuščeno tubo ne potone (del “atesta”), niti s prebito plastiko ne potone. Tuba nikdar ni bokobran, če se ti zdi, da je, je pa zelo drag. Pri profi čolnih je nepogrešljiv del varnosti ( čoln je stabilen, hiter, okreten in kos najtežjim razmeram na vodi).
Gre za segment plovil, ki gre tako kot vse ostalo naprej in se bo obdržal, tako kot se bodo trdači.
Sicer pa imaš prav - vsak po svoje.
Sam jemljem forum bolj za izmenjavo koristnih informacij, ne pa kot sredstvo za bildanje ega in zdravljenje kompleksov. Več kot nas bo tako mislečih lepše bodo tekle teme.


če vam povem kako zgleda A-test oz CE prufung za gumenjaka pri GL(Germanischer Lloyd) v SLO pri g.Starešiniču, gumenjak mora pluti, če ima tri od petih komor preluknjane, na čolnu dolžine 5,5m se je 14 ljudi postavilo na bok in se je merila višina do vode, če tega ne prestane ne dobi CE, obremenili smo 5,5m gumenjak s 16 osebami in je moral pluti, dvignili smo ga z dvigalom in ga spustili iz višine 7 metrov na vodno gladino, toliko v vednost kaj pomeni CE certifikat za gumenjaka, seveda poleg vseh statičnih in hidrodinamičnih izračunov

S tvoje strani bi bilo lahko več, tako kot je ta, zanimivih postov.


mikele saj veš jaz sem pri mnogih samo en "papak", ki nima pojma, pa nima smisla prav razlagat :wink:
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4309
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » So Apr 20, 2019 18:54

MareC, tisti, ki te poznamo, vemo kdo in kaj si.Si človek vreden spoštovanja z bogatimi iskušnjami, ki jih deliš z nami.Čeprav nisem ravno ljubitelj gumenjakov, jih spoštujem in cenim kot svojo plastiko.Vsak čoln je vreden spoštovanja, saj ljudje, ki so ga skonstruirali niso po pržgan žup prplaval, zato so vredni spoštovanja.Vsak z leti pristane na tistem, kar mu odgovarja.Jaz sem pristal na umerjeni vožnji, s trdo podaljšano streho in ravno tako obredem večino Jadrana.Meni je vseeno ali pada dež ali piha, sedim pod streho zaugam špricer, zakurim fajfo in piči miško. :wink:
Saj tudi pregovor pravi "vsak po svoje boga moli".
mašinfirer
mikele
Viceadmiral
Prispevkov: 409
Pridružen: Ne Sep 18, 2016 16:40

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a mikele » So Apr 20, 2019 21:43

MareC napisal/-a:
mikele napisal/-a:
MareC napisal/-a:
če vam povem kako zgleda A-test oz CE prufung za gumenjaka pri GL(Germanischer Lloyd) v SLO pri g.Starešiniču, gumenjak mora pluti, če ima tri od petih komor preluknjane, na čolnu dolžine 5,5m se je 14 ljudi postavilo na bok in se je merila višina do vode, če tega ne prestane ne dobi CE, obremenili smo 5,5m gumenjak s 16 osebami in je moral pluti, dvignili smo ga z dvigalom in ga spustili iz višine 7 metrov na vodno gladino, toliko v vednost kaj pomeni CE certifikat za gumenjaka, seveda poleg vseh statičnih in hidrodinamičnih izračunov

S tvoje strani bi bilo lahko več, tako kot je ta, zanimivih postov.


mikele saj veš jaz sem pri mnogih samo en "papak", ki nima pojma, pa nima smisla prav razlagat :wink:

Osebno te ne poznam, ko si enkrat omenil 200 testov se mi je pa takoj posvetilo kdo si. Večkrat sem kaj tvojega prebral, kaj si mislijo o tebi drugi, ne vem.
Meni je forum razvedrilo in se me razna prckanja nikakor ne dotaknejo, če bi bilo drugače, bi že kmalu po svojih prvih objavah pobegnil.Svoje delo pač obvladam in sem suveren, zato se tudi ne dam je...i. Te pa izredno cenim, na področju, ki ga “furaš” na forumu. Če mi je všeč tvoj način, je pa drugo vprašanje - spet, vsak po svoje.
Pa se je tema izjalovila do konca.
Mogoče zaključek: Oceanic 27 mi je bil bomba.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » So Apr 20, 2019 22:20

MareC napisal/-a:
mikele napisal/-a:
habibi Vll napisal/-a:Današnji gumenjaki, se mi zdi, da so gumi tube bolj za okras, kot pa da delajo gumenjaka.Če gledaš tele malo večje gumenjake, mi guma deluje bolj kot bokoščitnica, ker se itak pelje po plastiki.Je pa vsak čoln potopljiv, če gumi popustijo gume, ga že teža motorja potegne dol, če plastika faše luknjo ali popustijo kake manšete na pogonou, adijo.Ta debata ne vodi nikoli h koncu, ker pregovor pravi, vsaki cigo svojga konja hvali.Tako je in bo tudi ostalo.Vsi pa smo zadovoljni s tistim kar imamo.Zdej samo še manjka, da bodo podmornice oblečene v gumo, da se ne potopijo. :wink:

Rib s spuščeno tubo ne potone (del “atesta”), niti s prebito plastiko ne potone. Tuba nikdar ni bokobran, če se ti zdi, da je, je pa zelo drag. Pri profi čolnih je nepogrešljiv del varnosti ( čoln je stabilen, hiter, okreten in kos najtežjim razmeram na vodi).
Gre za segment plovil, ki gre tako kot vse ostalo naprej in se bo obdržal, tako kot se bodo trdači.
Sicer pa imaš prav - vsak po svoje.
Sam jemljem forum bolj za izmenjavo koristnih informacij, ne pa kot sredstvo za bildanje ega in zdravljenje kompleksov. Več kot nas bo tako mislečih lepše bodo tekle teme.


če vam povem kako zgleda A-test oz CE prufung za gumenjaka pri GL(Germanischer Lloyd) v SLO pri g.Starešiniču, gumenjak mora pluti, če ima tri od petih komor preluknjane, na čolnu dolžine 5,5m se je 14 ljudi postavilo na bok in se je merila višina do vode, če tega ne prestane ne dobi CE, obremenili smo 5,5m gumenjak s 16 osebami in je moral pluti, dvignili smo ga z dvigalom in ga spustili iz višine 7 metrov na vodno gladino, toliko v vednost kaj pomeni CE certifikat za gumenjaka, seveda poleg vseh statičnih in hidrodinamičnih izračunov



Offtopic Mare:

saj to veš, da je CE v končni fazi samo kdo nosi odgovornost - da je v skladu z evropsko zakonodajo za tisto panogo. sam moram na leto kak CE spisat za tovarne, kjer so lahko miljonske škode, pa skrbi v končni fazi samo tistega, ki ga podpiše. Tako da CE...je sam en pok papirja, pove pa nič ne. To kar opisuješ je samo tolerančni test (ali fizični a-test kot pišeš), do CEja ti manjka še polno drugih stvari. Ni to nobena garancija na kvaliteto (morala bi bit), ampak samo da se kot proizvajalec odmakneš od grobe malomarnosti v sivo cono zmerne malomarnosti če se kaj pokvari na način, na katerega se ne bi smelo.

poleg tega da se na teste pošilja boljše verzije, kot dejansko pridejo iz prizvodnje etc...enostavna stvar, po testu smo računsko izboljšali dele na čolnu - ja, in tega ni treba preverjat, ker kot proizvajalec odgovarjam samo na garancijo in stvarno napako, ker CE pa itak mam in lahko prodajam tudi iz papirja narejene čolne, če sem pravilno "izračunal" in arhiviral. Tudi javit mi ni treba sprememb če so v normah!

Teh nategov se vsak teden nagledam. Pa to sploh ni še nič hudega, če en čoln potone pa ena familija gre rakom žvižgat. Priznan proizvajalec avtomobilskih zavor (tudi športni progam, oglaševan povsod po svetu) ni prestal določenih testov v nemčiji, za širšo serijsko proizvodnjo zavor za osebna vozila (prva vgradnja kot tudi nadomestni deli). Kaj so naredili? Naročili so v ATE specialne zavore, naštampali gor svoje embleme in z odliko opravili a-test. s traku pa še vedno ista govna...teh štorij poznam ali pa sem jih celo sam od strani spremljal...eh. na bruhanje ti gre lahko. kakšen CE, pa GS, pa TUv ...natega svetovna.

sorry za offtopic, lepo da tvoj kolega dela po predpisih. samo kaj pa pride potem s traku, je pa druga štorija.
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3950
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a kasaudio » So Apr 20, 2019 22:31

@habibi

Sem pogledal za gumijasto obrobo - imam dva konca; 2.30m in 1.65m, širine 6.5cm. Barva kot da bi zmešal zenjf in majonjez. Pozitivno je da ne pušča madežev povsod, negativno pa je, da je skoraj 10 let staro in ima še 2-3 leta pred seboj da sprhni v prah. Če potrebuješ, ZS.

@MareC

Ne se sekirat zarad določenih. Sem kar nekaj tvojih testov prebral, gumenjaki se mi zdijo zelo dobra varianta za uporabo na morju, seveda v svojih okvirih.. Zanima me fizika plovila na vodi v smislu občutka potnikov, o tem smo tudi v tej temi nekaj govorili. Itak se kje srečamo letos v naših vodah. Ene stvari ne bom pozabil; une rižote z lignji jadranskimi.
Xilinx Vivado HLx trainee
Uporabniški avatar
franc5e
Admiral
Prispevkov: 1054
Pridružen: Če Maj 25, 2017 11:32

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a franc5e » So Apr 20, 2019 22:55

Hm, pri 6 metrov cca se mi zdi da je z gumenjakom vseeno malce lažje manevrirat, prevažat kot pa pri plastiki, jaz osebno bi najprej rabil večji avto, .... :? :(
Sonicus Ud Istre
Kapitan fregate
Prispevkov: 120
Pridružen: Po Sep 05, 2016 14:48
Kraj: Ljubljana / Novigrad

Re: Gumenjak Vs Plastika

OdgovorNapisal/-a Sonicus Ud Istre » So Apr 20, 2019 23:24

mikele napisal/-a:Tuba nikdar ni bokobran, če se ti zdi, da je, je pa zelo drag.


Zanimivo. En kolega, ki mi glede nabave čolna blazno propragira gumico (kar ima tudi sam), je enkrat rekel skoraj dobesedno "guma je za prvi čoln boljša kot plastika, ko se še učiš, da ne boš v mandraču popraskal čolna, gumenjak je pa itak en velik bokobran"...

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov