Zanima me vaše mnenje o tej stvari.
Lani sem po 6 letih zamenjal kolektorje in so bili že kar dobro zdelani. Je pa bil čoln prva 4 leta na jezeru. Nisem pa nikoli izpiral motorja med sezono. Samo konzervacija čez zimo.
Naj bi bilo boljše kot samo izpiranje z vodo, ker da ima manjšo površinsko napetost in lahko bolj prodre v pore v kolektorjih.
Sistem stane nekaj čez 300 EUR. Ima kdo od vas to vgrajeno?
V eni temi iz 2009 govorite o superflush sistemu. Kako pa se tisto obnese?
http://www.morjeplovec.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=1970&p=20949&hilit=superflush#p20949
https://www.marinepartseurope.com/en/volvo-penta-c528-neutra-salt-engine-flushing-kit.aspx
http://tiny.cc/VolvoPenta
Neutra-Salt engine flushing kit za Volvo Penta motorje
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Re: Neutra-Salt engine flushing kit za Volvo Penta motorje
SuperFlush je super zadeva, samo se to redko komu ljubi vsako nedeljo izpirati... Če imaš voljo za to, pa bodo kolektorji zdržali neprimerno dlje časa.
Tole od Volva je bilo svoj čas hit, imeli so vsi "salt water" verzija motorjev... Verjetno je kaj boljše, nimam pa konkretnih izkušenj. Vseeno pa tudi to pomeni dodatno delo, v bistvu še več, treba je vžgati motor, poleg tega ta kemija tudi stane in jo moraš vedno dolivati v rezervoar...
Tole od Volva je bilo svoj čas hit, imeli so vsi "salt water" verzija motorjev... Verjetno je kaj boljše, nimam pa konkretnih izkušenj. Vseeno pa tudi to pomeni dodatno delo, v bistvu še več, treba je vžgati motor, poleg tega ta kemija tudi stane in jo moraš vedno dolivati v rezervoar...
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 266
- Pridružen: Sr Mar 04, 2009 18:51
- Kraj: GROSUPLJE-KRK
Re: Neutra-Salt engine flushing kit za Volvo Penta motorje
Admin, kako pa je s kolektorji na bencinskih MerCruiserjih, ki imajo nameščen sistem "fresh water cooling"? Kdaj in kaj je potrebno menjati? Če je potrebno.
Mirno morje.
Re: Neutra-Salt engine flushing kit za Volvo Penta motorje
Večinoma slabo, ker fresh water cooling je ponavadi samo half-system, to pomeni, da je antifriz SAMO v motorju, v kolektorjih pa je še vedno v celoti morje!
Če imaš "ful-system", potem pa imaš antifriz tudi v kolektorju, nimaš pa ga v riserju in elbovu, torej zgornji del je še vedno močno izpostavljen! Načelno ni razlike med njima, menjava je pe vedno po istem časovnem intervalu. Plus zaprtega sistema je samo v tem, da motor ni izpostavljen (tesnilo glave in obtočna črpalka), poleg tega pa imaš višjo temperaturo motorja (drugi termostat - 180 F), kar motorju paše in ima tudi za kak % nižjo porabo.
Še ena prednost je banalna, v bojlerju za sladko vodo imaš antifriz in tak bojler ponavadi zdrži celo življensko dobo barke, saj v njega ne prihaja vroče morje, temveč vroči antifriz!
Realno za menjavo je takole:
1. stari sistem: Obvezno sneti dol po 5 letih, ponavadi je že proti koncu na spoju med kolektorjem in elbow-om, ali pa med riserjem, če jih barka ima! Očistiš, novo tesnilo in zadevo daš nazaj še za 1 ali največ 2 leti.
2. novi sistem (dry-joint): zadeva je precej dražja, vendar bolj vzdržljiva in krepko manj nevarna za uničit motor. Na stikih med kolektorjem in riserjem/elbowom je voda ločena od izpuha in če prerjavi/spusti tesnilo, voda začne prebijati navzven in ne v motor... Seveda lahko kolektor spusti tudi na steni, vendar je to zelo zelo redko in vedno kasneje, kot na spoju...
Menjava takih obvezno na 8 do 10 let!
Če imaš "ful-system", potem pa imaš antifriz tudi v kolektorju, nimaš pa ga v riserju in elbovu, torej zgornji del je še vedno močno izpostavljen! Načelno ni razlike med njima, menjava je pe vedno po istem časovnem intervalu. Plus zaprtega sistema je samo v tem, da motor ni izpostavljen (tesnilo glave in obtočna črpalka), poleg tega pa imaš višjo temperaturo motorja (drugi termostat - 180 F), kar motorju paše in ima tudi za kak % nižjo porabo.
Še ena prednost je banalna, v bojlerju za sladko vodo imaš antifriz in tak bojler ponavadi zdrži celo življensko dobo barke, saj v njega ne prihaja vroče morje, temveč vroči antifriz!
Realno za menjavo je takole:
1. stari sistem: Obvezno sneti dol po 5 letih, ponavadi je že proti koncu na spoju med kolektorjem in elbow-om, ali pa med riserjem, če jih barka ima! Očistiš, novo tesnilo in zadevo daš nazaj še za 1 ali največ 2 leti.
2. novi sistem (dry-joint): zadeva je precej dražja, vendar bolj vzdržljiva in krepko manj nevarna za uničit motor. Na stikih med kolektorjem in riserjem/elbowom je voda ločena od izpuha in če prerjavi/spusti tesnilo, voda začne prebijati navzven in ne v motor... Seveda lahko kolektor spusti tudi na steni, vendar je to zelo zelo redko in vedno kasneje, kot na spoju...
Menjava takih obvezno na 8 do 10 let!
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 266
- Pridružen: Sr Mar 04, 2009 18:51
- Kraj: GROSUPLJE-KRK
Re: Neutra-Salt engine flushing kit za Volvo Penta motorje
Motor je letnik 2012, mpi. Kateri sistem lahko pričakujem?
Mirno morje.
Re: Neutra-Salt engine flushing kit za Volvo Penta motorje
Original na njemu zaprti sistem? Je model SeaCore?
Poglej kako gredo cevi... Če se nič ne razumeš, pa vžgi motor, počakaj par minut, da se malo segreje in potem z roko bočno primi kolektor. Če je leden, potem je half-system, če je topel, potem je full-system.
Glede izpuhov pa imajo vsi motorji tam nekje od 2004 dalje dry-joint! Če jih nima, je nekdo menjal kolektorje za običajne... MPI motorji imajo vsi dry-joint.
Poglej kako gredo cevi... Če se nič ne razumeš, pa vžgi motor, počakaj par minut, da se malo segreje in potem z roko bočno primi kolektor. Če je leden, potem je half-system, če je topel, potem je full-system.
Glede izpuhov pa imajo vsi motorji tam nekje od 2004 dalje dry-joint! Če jih nima, je nekdo menjal kolektorje za običajne... MPI motorji imajo vsi dry-joint.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov